МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "LC Спеціальні аспекти освіти"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: B | C | I | K | M | O | S | T | V | Z | Є | І | А | Б | В | Г | Д | И | К | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ц | Ч
Число елементів на цьому рівні: 198.

B

Bukreiev, Dmitriy (2020) Neuro-network technologies as a mean for creating individualization conditions for students learning. ICHTML 2020: SHS Web of Conferences, 75 (04013).

Bukreiev, Dmitriy O. та Chorna, Alona V. та Serdiuk, Iryna M. та Soloviev, Vladimir N. (2022) Features of the Use of Software and Hardware of the Educational Process in the Conditions of Blended Learning. AET 2020 - Symposium on Advances in Educational Technology (2). с. 236-244. ISSN ISBN: 978-989-758-558-6

C

Chemerys, Hanna та Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Naumuk, Iryna M. та Ustiuhova, Hanna (2020) Analysis of ergonomic indicators and compliance with the principles of the instructional design of education courses in adaptive learning systems. CEUR Workshop Proceedings, 2732. с. 619-633. ISSN 1613-0073

I

Ibrahymova, L. А. (2020) Formation of algorithmic competencies in future software engineers in the process of studying programming. European Science Review Scientific journal (11-12). с. 21-23.

K

Konovalenko, Tetiana V. та Yivzhenko, Yurii V. та Demianenko, Natalia B. та Romanyshyn, Ihor M. та Yemelyanova, Yevgeniya S. (2021) The possibilities of using distance learning in the professional training of a future foreign language teacher. Linguistics and Culture Review (5 (S2)). с. 817-830.

Krasheninnik, Iryna Volodymyrivna та Chorna, Alona Vitaliiivna та Koniukhov, Serhii Leonidovych та Ibrahymova, Liudmyla та Serdiuk, Iryna (2022) Artificial Intelligence in Personalized ICT Learning. International Journal of Computer Science and Network Security, 22 (2). с. 159-166. ISSN 1738-7906

Kruglyk, Vladyslav та Bukreiev, Dmitriy та Chornyi, Pavlo та Kupchak, Evgeniy та Sender, Andrey (2020) Discord platform as an online learning environment for emergencies. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (2). с. 13-28. ISSN ISSN: 2521-1234 online

M

Mitlytska, V. та Taratuta, K. (2020) Secondary education institution activities аs a prerequisite for the formation of piano art in Zaporishshya region (end of XIX – beginning of XX centuries). Science, Research, Development : zbiór artykułów naukowych recenzowanych : monografia pokonferencyjna (28). с. 62-64.

O

Osadcha, K. P. та Sysoieva, S. O. (2020) Formation of the tutor ICT-competence in the process of future teachers’ professional training. Information Technologies and Learning Tools, 80 (6). с. 207-221.

Osadcha, Kateryna (2020) Model of future teachers’ professional training for tutoring in the information and educational environment of an institution of higher education. Education: Modern Discourses (3). с. 97-104. ISSN 2617-7811

Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Semerikov, Serhiy та Chemerys, Hanna та Chorna, Alona V. (2020) The review of the adaptive learning systems for the formation of individual educational trajectory. CEUR Workshop Proceedings, 2732. с. 547-558. ISSN 1613-0073

Osadcha, Kateryna P. та Osadchyi, Viacheslav V. та Kruglyk, Vladyslav S. та Spirin, Oleg M. та Krasheninnik, Iryna V. та Horbatiuk, Roman M. (2022) Model of blended learning in higher educational institutions: development, implementation and evaluation. Information Technologies and Learning Tools, 91 (5). с. 158-169. ISSN 2076-8184

Osadchyi, V. V. та Valko, N. V. та Kushnir, N. O. (2020) Design of the educational environment for STEM-oriented learning. Information Technologies and Learning Tools, 75 (1). с. 316-330. ISSN 2076-8184

Osadchyi, V. V. та Valko, N. V. та Kuzmich, L. V. (2021) Using augmented reality technologies for STEM education organization. Journal of Physics: Conference Series, 1840 (012027). с. 1-9.

Osadchyi, Viacheslav та Chemerys, Hanna та Osadcha, Kateryna та Kruhlyk, V. S. та Koniukhov, Serhii та Kiv, Arnold (2020) Conceptual model of learning based on the combined capabilities of augmented and virtual reality technologies with adaptive learning systems. CEUR Workshop Proceedings, 2731. с. 328-340. ISSN 1613-0073

Osadchyi, Viacheslav та Krasheninnik, Iryna та Spirin, Oleg та Koniukhov, Serhii та Diuzhikova, Tatiana (2020) Personalized and adaptive ICT-enhanced learning: а brief review of research from 2010 to 2019. CEUR Workshop Proceedings, 2732. с. 559-571. ISSN 1613-0073

S

Sitsylitsyn, Y. O. та Osadchyi, V. V. та Kruglyk, V. S. та Kuzminska, O. H. (2023) Modeling training content for software engineers in parallel computing. Journal of Physics: Conference Series, 2611 (1). ISSN 1742-6596

Sitsylitsyn, Yuriy (2020) Methods and tools for teaching parallel and distributed computing in universities: a systematic review of the literature. ICHTML 2020: SHS Web of Conferences (75).

Sitsylitsyn, Yuriy (2023) A systematic review of the literature on methods and technologies for teaching parallel and distributed computing in universities. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 11 (2). с. 111-121. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Symonenko, S. V. та Zaitseva, N. V. та Osadchyi, V. V. та Osadcha, K. P. та Shmeltser, E. O. (2020) Virtual reality in foreign language training at higher educational institutions. CEUR Workshop: proceedings 2nd International Workshop on Augmented Reality in Education, 22 March 2019, 2547. с. 37-49.

Symonenko, Svitlana V. та Zaitseva, Nataliia V. та Osadcha, Kateryna P. та Kuzminska, Olena H. (2020) Content Analysis of Course Books and Online Courses for Teaching English for Specific Purposes for IT Professionals. Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2020) (1). с. 486-498. ISSN 978-989-758-558-6

T

Tarasenko, Tetiana та Kulykova, Liudmyla та Hostischeva, Natalia та Riabukha, Tetiana (2019) Methodological principles of preparation of philology teachers for the implementation of intercultural communication. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (22). с. 170-179. ISSN 2219-5203

V

Voloshinov, Serhii та Kruglyk, Vladyslav та Osadchyi, Viacheslav та Osadcha, Kateryna та Symonenko, Svitlana (2020) Realities and prospects of distance learning at higher education institutions of Ukraine. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (1). с. 1-16. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Z

Zhuravlova, Larysa та Sheremet, Maria та Suprun, Daria та Fedorenko, Svitlana та Dubiaha, Svitlana (2021) Results of the Examination of Primary School Students By Means of Speech Therapy Screening. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12 (1). с. 326-342. ISSN 2068-0473

Є

Єремєєв, В. С. та Брянцев, О. А. та Хромаков, О. Л. (2019) Інформаційно-комп'ютерна система для проведення порівняльного аналізу стандартів кваліфікації європейських країн. Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції. Ч. 2: зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. форуму, 25-26 черв. 2019 р.. с. 36-39.

Єрмоленко, С. І. та Дуднік, К. О. (2020) Інноваційні технології на уроках української мови (на рівні лексики і фразеології). Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (1). с. 280-284. ISSN 978-617-7566-46-4

І

Ібрагімова, Л. А. (2019) Використання засобів хмарних технології в процесі вивчення дисципліни «Теорія інформації та кодування». Інноваційна педагогіка, 19 (2). с. 168-171. ISSN ISSN 2663-6085

Ібрагімова, Л. А. (2019) Аналіз базових понять з формування алгоритмічної компетентності. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 130-133.

Ібрагімова, Л. А. (2020) Методи та засоби з формування алгоритмічного мислення: аналіз зарубіжного досвіду. Інноваційна педагогіка, 1 (30). с. 44-48.

Іванікова, Марія (2018) Використання природознавчих ігор в ознайомленні дітей з природою. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького "Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору", 20-21, Мелітополь.

Ізбаш, С. С. (2015) Практика підготовки дорослих до реалізації ініціатив громадянського суспільства. In: Освітні інновації в умовах нестабільності: філософія, психологія, педагогіка: Всеукр. On-line конф., 16-26 листоп. 2015 р., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР.

Ізбаш, С. С. (2016) Викладач-андрагог як провідник полікультурної освіти в регіоні. Культурне розмаїття й міжкультурна комунікація: зб. есе. с. 71-75. ISSN 978-617-7346-47-9

Ізбаш, С. С. (2016) Проблема андрагогічної підготовки майбутніх викладачів вищих навчальних закладів в Україні. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Додаток 1 «Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 3 (71) (37). с. 57-64. ISSN ISBN 978-966-2760-44-6

Ізбаш, С. С. (2016) Професійна діяльність викладача-андрагога у процесі формування життєвих цінностей дорослих учнів. Роль освіти у формування життєвих цінностей молоді: зб. пр. регіональної наук.-практ. конф. студ. і молод. учених. с. 102-106. ISSN 978-617-7346-15-8

Ізбаш, С. С. (2017) Реалізація принципу здоров’язбереження у процесі андрагогічної підготовки майбутніх викладачів. Педагогіка здоров’я: зб. наук. праць VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 7-8 квіт.2017 р., 1. с. 270-274.

Ізбаш, С. С. (2017) Формування компетентності навчатися впродовж життя у майбутніх магістрів освіти на засадах андрагогіки. Професійна педагогіка і андрагогіка: актуальні питання, досягнення та інновації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 20-21 листоп. 2017 р.. с. 120-123.

Ізбаш, С. С. (2018) Інтерактивне навчання майбутніх магістрів освіти в процесі їхньої андрагогічної підготовки. Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: зб.матеріалів ІІІ-ої Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 19 квіт. 2018 р., 1. с. 148-152.

Ізбаш, С. С. (2019) Медіакомпетентність як складова андрагогічної підготовки майбутніх магістрів освіти. Сучасний простір медіаграмотності та перспективи його розвитку: збірник статей Сьомої Міжнар. наук.-метод. конф.. с. 297-309. ISSN 978-966-2123-92-0

Ізбаш, С. С. та Сторчевий, О. С. (2015) Підготовка майбутніх учителів до навчання дорослих в умовах педагогічного університету. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 3 (63) (36). с. 332-338. ISSN ISBN 978-966-2760-18-7(4)

Ізбаш, С. С. та Усатий, В. С. (2016) Роль андрагогіки як науки у професійній підготовці майбутніх викладачів. Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів: матеріали Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф, 21 жовт. 2016 р.. с. 158-162. ISSN 966163250-2

Ізбаш, С. С. та Усатий, В. С. (2017) Навчання впродовж життя як стратегічний принцип освіти. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 21 груд. 2017 р.. с. 86-91.

Ізбаш, С. С. та Чернікова, В. (2016) Самоосвіта майбутніх викладачів вищої школи як андрагогічна проблема. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (17)). с. 142-146. ISSN 2219-5203

А

Александров, Д. (2018) Quo vadis?: Трансгресія сучасного інституту освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (20)). с. 12-16. ISSN 2219-5203

Александров, Д. В. (2019) Деконструкція сучасного міжкультурно-комунікативного наративу: проблема та освітні перспективи. Формування навичок міжкультурної комунікації: досягнення, рецепції, перспективи: зб. тез Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (1). с. 11-13.

Александров, Д. В. та Александрова, Юлія Олександрівна (2020) Метафорична репрезентація концепту «Освіта» в філософії постмодерну. Фактори розвитку педагогіки і психології в XXI столітті. с. 7-11.

Александров, Денис (2017) Гуманістичний сенс патріотичного виховання студентської молоді. In: ХІІІ международна научна-практична конференция «Efektivni nastroje modernich ved 2017», 22.04.2017-30.04.2017, Прага.

Александрова, Г. І. та Александров, Д. В. (2014) Виховання ціннісно-орієнтованої особистості як соціальна функція сучасної вищої школи. Українознавчий альманах (16). с. 75-79. ISSN 2520-2626

Б

Багрій, Т. Є. (2019) Методи навчання в класі диригування як складовий компонент навчального процесу. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka: wydanie specjalne (49). с. 59-60.

Балута, В. С. (2015) Умови формування андрагогічної компетентності майбутніх магістрів педагогічної освіти в процесі професійної підготовки. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (19). с. 9-13. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Балута, В. С. (2015) Підготовка магістрів педагогічного напряму в умовах неперервної освіти. Лабіринти реальності: зб. наукових праць ІІ міжнародної науково-практичної конференції, 12-20 жовтня 2015 року. с. 182-185.

Балута, В. С. (2016) Інформаційні технології у навчанні дорослих в контексті євроінтеграції. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 3 (1). с. 1-5. ISSN 2521-1234 online

Балута, В. С. (2017) Експериментальна перевірка формування андрагогічної компетентності у майбутніх магістрів педагогічної освіти в процесі професійної підготовки. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: педагогіка (2). с. 164-169. ISSN 2219-5203

Балута, В. С. та Осадчий, В. В. та Чураков, А. Я. та Шаров, С. В. (2015) Проблема онтологічної підготовки майбутніх спеціалістів з інформаційних технологій. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (47). с. 16-22. ISSN 2074-8922

Батарейна, І. О. (2019) Моральне виховання учнів початкових класів в умовах Нової української школи. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. с. 54-58. ISSN 2522-1477

Бершадська, Ольга та Зубань, Юрій та Іларіонов, Олег та Лагоднюк, Олег та Майборода, Олена та Наумук, Ірина та Піндус, Наталія та Поддєнєжний, Олександр та Сидоров, Микола та Сільченко, Марина та Яценко, Роман (2020) Рекомендації щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти. Міністерство освіти і науки України.

Братишко, Тамара А. (2020) Організація дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищіх і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (70). с. 51-55. ISSN 1992-5786

Братишко, Тамара А. (2019) Інклюзивна освіта в україні та особливості її концепції. Науковий вісник льотної академії. Серія : Педагогічні науки (5). с. 67-70.

Брежнєва, С. Б. (2016) Гуманістичні засади формування народнопісенної культури школярів: історико-педагогічний аспект. Молодь і ринок (3). 113 -115. ISSN ISSN 2308-4634

Брянцев, О. А. та Брянцева, Г. В. (2019) Використання проектного методу у професійній підготовці майбутніх дизайнерів на макетах європейської готичної архітектури. Пріоритетні напрямки вирішення актуальних проблем виховання і освіти: зб. тез. с. 52-56.

Брянцев, О. А. та Брянцева, Г. В. (2019) Розвиток творчих здібностей бакалаврів засобами паперової інженерії у контексті професійного навчання. Сучасна педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 52-56.

Брянцева, Г. В. та Брянцев, О. А. (2019) Розвиток творчих здібностей учнів засобами паперової інженерії. Сучасна педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 6-9.

Бєльчев, П. В. та Бєльчева, Т. Ф. та Єрмак, Ю. І. та Коробченко, А. А. (2021) Виробнича (педагогічна) практика здобувачів третього рівня вищої освіти. ФОП Однорог Т. В.. (У процесі публікації)

Білецька, М. В. (2014) Особенности эстетического развития школьников средствами музыки. Современные проблемы гуманитарных и естественных наук. с. 278-280.

Білецька, М. В. та Сопіна, Я. В. (2019) Концептуацізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Проблема виховання дітей з функціональними обмеженнями засобами арт-терапії: наукова рефлексія. Робочий документ. Поліграфічний центр «Люкс», Мелітополь.

В

Васильєва, А. О. (2020) Основні методи та прийоми розвитку критичного мислення в процесі навчання. Студентські наукові студії. с. 231-236.

Г

Гарбарчук, В. І. (2020) Особливостi навчання дiалогiчного мовлення учнiв вищої школи. Студентські наукові студії. с. 244-247.

Д

Дем'яненко, А. та Ситник, О. М. (2020) Значення правового виховання підлітків у процесі формування їх громадянської свідомості. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 4 (30). с. 4-9. ISSN ISSN 2308-4863 (Online), ISSN 2308-4855 (Print)

Дьоміна, Владислава та Дубяга, Світлана (2023) Наочність як засіб підвищення пізнавальної активності дошкільників із порушеннями слуху. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (31)). с. 77-83. ISSN 2219-5203

И

Избаш, С. С. (2017) Дистанционное обучение будущих магистров образования на андрагогических принципах. Модернизация системы непрерывного образования: cб. материалов VIII Междунар. науч.-практ. конф., 30 июня–2 июля 2017 г.. с. 456-465. ISSN 978-5-4242-0564-4

К

Казьміна, Н. О. та Кірсанова, С. С. та Фаліна, Г. М. (2019) Використання інформаційних технологій у навчанні іноземної мови. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 1. с. 121-125. ISSN 978-617-7566-80-8

Калініна, Т. С. та Самойлова, І. В. та Кондратенко, В. О. (2021) Психолого-педагогічний супровід дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія (4). с. 124-128.

Ковальова, Ольга Вікторівна та Цапко, Алла Миколаївна та Прокоф’єва, Олеся Олексіївна та Грищенко, Світлана Владиславівна (2022) Здоров’язбереження в освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 1 (349). с. 165-175.

Кожевникова, Алла та Воровка, Маргарита та Дудко, Ярослава (2023) Виробнича (викладацька) практика як головний компонент професійної підготовки магістрів спеціальності 011 Освітні, Педагогічні науки (ОПП «Педагогіка вищої школи»). Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності: матеріали I міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 05-06 жовтня 2023. с. 50-54.

Коноваленко, Т. В. та Матюха, Г. В. та Баранцова, І. О. та Гармаш, О. Л. та Гуров, С. Ю. та Гурова, Т. Ю. та Денисенко, Н. В. та Котлярова, В. Ю. та Мілько, Н. Є. та Насалевич, Т. В. та Тарасенко, Т. В. та Акулова, Н. Ю. та Надольська, Ю. А. та Байтерякова, Н. Ю. та Зіненко, Н. В. та Рябуха, Т. В. та Ткач, М. В. та Гостіщева, Н. О. та Куликова, Л. А. та Харченко, Т. І. та Гончарова, О. А. та Авраменко, К. В. та Камишова, Т. М. та Лемещенко-Лагода, В. В. та Ванденко, О. А. та Корець, А. та Пчела, Ю. В. та Карпінська, М. О. та Стояновська, Т. Л. (2019) Нові перспективи в англійській філології та навчання англійській мові. Інший. ТОВ «Колор Принт».

Коноваленко, Т. В. та Тарасенко, Т. В. (2017) Традиційна та інноваційна методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови в Україні. Children and Schools, 39 (4 (2)). с. 1265-1271. ISSN 1532-8759

Кочкурова, О. В. (2020) Інклюзивна освіта в умовах Нової української школи. Стан та перспективи розвитку педагогіки та психології в Україні та світі : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 4-5 вересня 2020 року). с. 41-43.

Круглик, В. С. та Брикалов, О. О. (2021) Аналіз досвіду розробки автоматизованих навчально-контролюючих комплексів у професійній освіті. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 лют. 2021 р.. с. 56-58.

Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Медведев, Є. Л. та Маринов, А. В. (2020) Використання засобів доповненої реальності в навчальному процесі. Інноваційна педагогіка, 22 (3). с. 178-181. ISSN 2663-6085

Круглик, В. С. та Чорна, А. В. (2020) Використання платформи Moodle для індивідуалізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 159-160.

Куликова, Л. А. (2021) Використання особистісно-орієнтованих педагогічних технологій у навчанні англійської мови у вищій школі. V Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи». с. 67-73.

Куліда, О. О. (2019) Роль професійного саморозвитку для успішної професійної діяльності юриста. Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (25- 26 квітня 2019 року). с. 50-51.

М

Матюха, Г. В. та Коноваленко, Т. В. та Гармаш, О. Л. та Баранцова, І. О. та Гуров, С. Ю. та Гурова, Т. Ю та Денисенко, Н. В. та Мілько, Н. Є та Зіненко, Н. В. та Котлярова, В. Ю. та Харченко, Т. І. та Авраменко, К. В. та Тарасенко, Т. В. та Насалевич, Т. В. та Куликова, Л. А. та Байтерякова, Н. Ю. та Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. та Ткач, М. В. та Надольська, Ю. А. та Стояновська, Т. Л. та Корець, А. та Денисенко, Н. В. та Карпінська, М. О. та Лемещенко-Лагода, В. В. та Пчела, Ю. В. та Ванденко, О. А. та Акулова, Н. та Камишова, Т. М. (2019) New Perspectives in English Philology and Teaching English = Нові перспективи в англійській філології та у навчанні англійської мови. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. (У процесі публікації)

Молодиченко, Валентин (2016) Міжнародні дні освіти дорослих у Запорізькій області: виклики і стратегії. Територія успіху, 2 (3). с. 35-38.

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій (2016) Міста і регіони, що навчаються: від аналізу концепту до практики реалізації. Освіта дорослих – регіональний розвиток: досвід, виклики, стратегії : зб. матер. Форуму до Міжнар. днів освіти дорослих у Запорізькій обл. (м. Запоріжжя, 6 жовтня 2016 р.) . с. 19-24.

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій (2016) Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються, як відповідь на виклики сьогодення: перспективи для Мелітополя. ТЕРИТОРІЯ УСПІХУ, 1 (2). с. 3-6.

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій та Сегеда, Наталя та Троіцька, Тамара та Афанасьєва, Людмила та Москальова, Людмила та Фалько, Наталя та Катаєв, Станіслав та Семікін, Михайло та Будько, Марина та Степаненко, Ірина та Мелаш, Валентина та Тараненко, Галина та Голозубов , Олександр та Солоненко, Анатолій та Ляпунова, Валентина та Помиткіна, Любов та Помиткін, Едуард та Дольська , Ольга (2014) Гармонізація культурно-освітньього простору вищої школи: проблеми та перспективи. Розд. 1.4. Концептуалізація відкритості в гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Інший. Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького; Вид-во ПГУ м. Седльце.

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій та Сегеда, Наталя та Троіцька, Тамара та Матвієнко, Петро та Тараненко, Галина та Голозубов, Олександр та Будько, Марина та Бортников, Євген та Семікін, Михайло та Москальова, Людмила та Фалько, Наталя (2013) Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти. Розд. 3.2. Свобода як принцип людиномірності відкритої освіти. Інший. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Мітлицька, В. А. та Гердова, Т. С. (2019) Духовна семінарія та школи псаломщиків у розвитку музичного просвітництва Південно-Східної України другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Science, Research, Development, 30-31 січ. 2019 р. (13). с. 50-52. ISSN 978-83-66030-15-2

Н

Наумук, І. М. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №86034 "Літературний твір навчально-методичного характеру "Медіаосвіта та медіаграмотність". Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

Наумук, І. М. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №86170 "Літературний твір навчально-методичного характеру "Unix-подібні операційні системи". Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

Наумук, І. М. та Наумук, О. В. та Крашеніннік, І. В. та Сердюк, І. М. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на збірку літературних творів навчального характеру № 96392"Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Побудова комутованих комп'ютерних мереж". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Наумук, І. М. та Наумук, О. В. та Сердюк, І. М. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на Літературний твір навчального характеру "Матеріали для виконання лабораторних робіт з курсу "Охорона праці в галузі" № 96391. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

О

Окса, М. М. (2014) Інтернаціоналізація - важливий фактор розвитку магістерської освіти в Україні. British Journal of Science, Education and Culture, 1 (5). с. 271-275.

Олексенко, Каріна (2018) Моніторинг готовності майбутніх учителів початкової школи до використання ІКТ у структурі професійної підготовки. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Формування освітнього простору в умовах інформаційного суспільства», 26-27, Запоріжжя.

Онипченко, Оксана Ігорівна та Волкова, Катерина Сергіївна та Воровка, Маргарита Іванівна (2022) Формування інклюзивного середовища за допомогою ігрової терапії, іграшок. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина» (2 (7)). с. 488-499. ISSN 2786-4952

Осадча, К. П. (2020) Освітні технології підготовки майбутніх педагогів до реалізації тьюторського супроводу в аспекті гуманної педагогіки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр., 4 (97). с. 160-171. ISSN 2707-7292

Осадча, К. П. (2020) Роль тьютора у формуванні культури статевого виховання студентства. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (25). с. 70-75. ISSN 2219-5203

Осадча, К. П. (2019) Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Вісник Кременчуцького Національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (116). с. 25-32.

Осадча, К. П. (2016) Особливості організації тьюторського супроводу підлітків. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр., 52-53. с. 211-216. ISSN 2074-8922

Осадча, К. П. (2018) Аналіз досвіду тьюторства та підготовки тьюторів у Франції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 61. с. 223-227. ISSN 2311-5491

Осадча, К. П. (2021) Формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів в умовах змішаного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (40). с. 291-297. ISSN 2308-4863

Осадча, К. П. (2021) Організація змішаного навчання цифровому малюванню майбутніх фахівців цифрових технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 111-116. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на монографію № 94666"Теоретичні та методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Осадча, К. П. (2020) Тeopeтикo-мeтoдoлoгiчнi зacaди пpoфeciйнoї пiдгoтoвки мaйбутнix учитeлiв дo тьютopcькoї дiяльностi: дис. ...докт. пед. наук: 13.00.04. Кандидатська thesis, Класичний приватний університет. - Запоріжжя.

Осадча, К. П. та Букша, М. В. (2023) Особливості цифрової трансформації вищої освіти Німеччини. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice. International Scientific and Practical Conference Proceeding (3). с. 70-74.

Осадча, К. П. та Букша, М. В. (2022) Практичні аспекти цифрової трансформації професійної (професійно-технічної) освіти. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції. с. 189-190.

Осадча, К. П. та Манжула, О. В. (2022) Цифрові ресурси неформальної освіти у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції. с. 18-19.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2021) Аналіз досвіду змішаного навчання в іноземних закладах вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 60. с. 410-420. ISSN 2412-1142

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Наумук, І. М. (2020) Змішане навчання як форма сучасної підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (71). с. 187-192. ISSN ISSN 1992-5786

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Наумук, І. М. (2020) Змішане навчання при викладанні дисциплін для магістрів професійної освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки: зб. наук. пр. (3). с. 343-353.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Спірін, О. М. (2021) Адаптація електронних навчальних курсів до мобільного формату для змішаного навчання. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 129 (4). с. 47-54. ISSN 2072-8263

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2020) Застосування технологій змішаного навчання у формуванні управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (122). с. 11-18. ISSN 1995–0519

Осадча, К. П. та Савлук, О. О. (2021) Сучасні аспекти викладання комп’ютерної графіки у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій. Цифрові гуманітарні дослідження та цифрові трансформації у сфері культури: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. с. 64-67.

Осадча, К. П. та Савлук, О. О. (2021) Сучасні напрями розвитку тривимірної графіки у викладанні цифрових технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 116-120. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2020) Використання LMS Moodle для організації змішаного навчання у закладах вищої освіти. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 167-168.

Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2020) Можливості Moodle для реалізації адаптивних технологій навчання. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали шостої Міжнародної конференції. с. 65-67.

Осадча, Катерина (2017) Специфіка організації тьюторського супроводу учнів старшої школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). с. 177-182. ISSN 2219-5203

Осадча, Катерина (2022) Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання. Освітологічний дискус, 3-4 (38-39). с. 147-162. ISSN 2312-5829(online)

Осадчий, В. В. (2019) Мобільні технології у професійній підготовці студентів економічних спеціальностей. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (1). с. 43-53. ISSN 2521-1234 online

Осадчий, В. В. (2019) Використання інтерактивної панелі EdPro у професійній підготовці майбутніх учителів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 215-218.

Осадчий, В. В. та Крашеніннік, І. В. (2020) LMS Moodle як інструмент персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 169-170.

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2011) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №41152 "Книга "Вступ до спеціальності програміста". Державна служба інтелектуальної власності України.

П

Попелешко, Ю. І. та Мілько, Н. Є. (2019) Реалізація основних функцій міжкультурного діалогу на заняттях з англійської мови. Студентські наукові студії: зб. наук. праць студентів. с. 212-215.

Прийма, С. М. та Афанасьєва, Л. В. та Ізбаш, С. С. та Орлов, А. В. та Нікітін, О. Є. та Кучина, К. О. та Балута, В. С. та Ткаченко, А. В. (2015) Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Ділове спілкування. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь. ISBN 978-617-7346-07-3

Прийма, Сергій (2012) Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих. Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Том II, 15 (250). с. 60-68. ISSN 2227-2844

Прийма, Сергій (2012) Особливості функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України (3).

Прийма, Сергій (2013) Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка : зб. наук. пр. (22). с. 110-117.

Прийма, Сергій (2014) Синергійно-інформаційний підхід як методологічний інструментарій дослідження відкритої освіти дорослих. Education and Pedagogical Sciences («Освіта та педагогічна наука») , 2 (163). с. 56-63.

Прийма, Сергій (2014) Обеспечение семантической интероперабельности открытых систем образования взрослых посредством агенто-онтологического подхода. Перспективы науки и образования, 1 (7). с. 79-82.

Прийма, Сергій (2014) Освіта дорослих як ефективний механізм соціального залучення. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр., 2 (9). с. 68-79. ISSN 2308-6386

Прийма, Сергій (2014) Моделювання відкритої освіти дорослих як системи соціокультурної динаміки. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 10 (44). с. 263-276. ISSN 2312-5993

Прийма, Сергій (2011) Організаційні умови функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (7). с. 241-254. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2015) Тенденції розвитку систем відкритої освіти дорослих в Україні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. , 2 (11). с. 51-60.

Прийма, Сергій (2015) Системи відкритої освіти дорослих: теоретико-методологічні засади проектування і функціонування. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Прийма, Сергій (2015) Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні. Інший thesis, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького .

Прийма, Сергій (2008) Галузеві стандарти комп’ютінгу: сучасний стан та перспективи розвитку. Праці Таврійського державного агротехнологічного университету. Т. 2: Інформаційні технології в прикладній геометрії, 2 (5). с. 36-47.

Прийма, Сергій (2013) Розробка прототипу інтелектуальної онтолого-керованої інформаційної системи національної рамки кваліфікацій. Міжнародний науковий вісник: зб. наук. пр., 7 (26). с. 194-205.

Прийма, Сергій (2007) Технологічна компетентність учителя інформатики як результативно-діяльнісна характеристика його професійно-педагогічної підготовки. Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти у контексті Болонського процесу. с. 209-217.

Прийма, Сергій (2007) Компетентнісний підхід як імператив реформування вищої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (72). с. 95-100. ISSN 2521–1919

Прийма, Сергій (2016) Співпраця бібліотек і музеїв Мелітопольщини як ресурс розвитку освіти дорослих. МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Прийма, Сергій (2016) Глобальна мережа юнеско міст, що навчаються: аналіз нормативно-правового забезпечення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (17). с. 153-160. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2013) Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", VI (48). с. 110-120.

Прийма, Сергій (2015) Концепція регіону, що навчається, як підґрунтя регіональної освітньої політики. Європейський Союз – Україна: освіта дорослих : матер. Форуму до Міжнар. Днів освіти дорослих в Україні. с. 169-171.

Прийма, Сергій (2013) Обеспечение семантической интерперабельности открытых систем образования взрослых посредством агенто-онтологического подхода. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky, 1 (4). с. 123-127.

Прийма, Сергій (2008) Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти у контексті Болонського процесу. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія. Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. пр. (11). с. 219-226.

Прийма, Сергій (2010) Андрагогіка в системі наук про навчання і освіту людини: від диференціації до інтеграції. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, VI (24). с. 162-173.

Прийма, Сергій (2014) Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія "Педагогіка і психологія", 45 (2). с. 258-267.

Прийма, Сергій (2014) Критерії та принципи відкритої освіти як системи синергетичного типу. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» , II (10). с. 44-51.

Прийма, Сергій (2016) Перша міжнародна конференція членів Глобальної мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються (презентація досвіду Мелітополя). Територія успіху, 2 (3). с. 47-48.

Прийма, Сергій (2007) Якість вищої освіти у європейському освітньому просторі: стандарти і компетентнісний підхід. Проблеми забезпечення якості підготовки фахівців та гармонізації національних стандартів вищої освіти в європейському освітньому просторі. с. 63-69.

Прийма, Сергій (2014) Відкрита освіта як нова парадигма реалізації ідей і принципів людиномірності. Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів: матер. всеукр. наук.-практ. конф.. с. 119-130.

Прийма, Сергій (2014) Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти. с. 266-268.

Прийма, Сергій (2015) Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи, 1. с. 276-280.

Прийма, Сергій (2013) Свобода як метапринцип відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 50-57. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2015) Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (15). с. 193-202. ISSN 2219-5203

Прийма, Сергій (2015) Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Залучення ресурсів. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Прийма, Сергій (2015) Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Ділове спілкування. МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Прийма, Сергій (2016) Каталог провайдерів освітніх послуг в сфері формальної та неформальної освіти дорослих Запорізького регіону. МДПУ імені Б. Хмельницького.

Прийма, Сергій (2015) Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук.: 13.00.01. Інший thesis, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Прийма, Сергій (2014) Філософські аспекти соціокультурних досліджень в умовах глобалізації. П.3.2. Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Інший. Видавництво Маковецький Ю.В., Дніпропетровськ.

Прийма, Сергій та Yuan, Dayong та Аніщенко, Олена та Петрушенко, Юрий (2017) The unesco global network of learning cities: tools for the progress monitoring. Наука і освіта (4). с. 74-81. ISSN 2311-8466

Прийма, Сергій та Аніщенко, Олена (2016) Співпраця науково-дослідного інституту і педагогічного університету: нові можливості для розвитку освіти дорослих у регіоні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр., 1 (12). с. 6-17. ISSN 2308-6386

Прийма, Сергій та Балинська, С. О. (2016) Огляд інструментальних засобів публікації комп’ютерних онтологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр.. с. 18-23.

Прийма, Сергій та Лобода , Вікторія та Коваль, Вікторія та Кисла, Оксана та Чала , Раїса та Кашуба , Людмила та Коновальчук , Марина та Радченко, Марина та Стрілець, Світлана та Будько, Марина та Ленів, Зоряна та Antas-Jaszczuk, Alicja та Roguska, Agnieszka та Tylu?, Urszula та Nikitin, Sergiusz та Запорожченко, Тетяна (2015) Within the sphere of inclusions issues. Polish and Ukrainian scientific experience exchange. Інший. Siedlce University of Natural Sciences and Humanities, Siedlce.

Прийма, Сергій та Орлов, Андрій та Аніщенко, Олена та Кучина, К. О. (2017) Освітні потреби жителів запорізької області: стан і потенціал для розвитку регіону, що навчається. Наука і освіта (2). с. 95-111. ISSN 2311-8466

Прийма, Сергій та Рогушина, Юлія (2017) Use of ontologies and semantic web to provide for the transparency of qualifications frameworks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (2 (85)). с. 25-31.

Прийма, Сергій (ред.) (2015) Система суспільних консультацій у процесі прийняття рішень на місцевому та регіональному рівнях. МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Прокоф’єв, Є. Г. (2020) Загальнопедагогічна підготовка вчителя як базова характеристика його професійної компетенції. Modern researches in psychology and pedagogy: collective monograph. с. 317-332.

Прокоф’єв, Є. Г. та Балута, В. С. та Загородніков, С. Г. (2021) Застосування педагогічних програмних засобів у професійній освіті. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 лютого 2021 р.. с. 78-80.

Прокоф’єва, Олеся Олексіївна та Смірнов, Богдан Ігорович та Прокоф'єва, Ольга Анатоліївна (2021) Особливості копінг-стратегій у підлітковому віці. Психологічний часопис, 7 (1 (45)). с. 82-98. ISSN 2414-0023

Підварко, Т. О. (2018) Інтерпретація музичних творів важлива складова виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Science, research, development. Pedagogy: monografia pokonferencyjna. с. 40-42.

Р

Ракович, Г. М. (2013) Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту. Інформаційні технології в освіті (15). с. 289-297. ISSN 1998 – 6939

Раткова, В. О. (2019) Мотивація як провідний детермінант успішного навчання англійської мови студентів вищих навчальних закладів. Еврика, 1 (9). с. 45-48.

Раткова, В. О. (2021) Особливості розвитку життєстійкості особистості майбутніх ІТ-фахівців в умовах змішаного навчання. Гармонізація розвитку особистості у сучасних соціокультурних умовах: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнародною участю (22-23 квітня 2021 р., м. Переяслав, Україна). с. 223-228.

С

Сафонов, К. С. та Сердюк, І. М. (2021) Передумови використання експертних систем в освітньому процесі. Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції, (Дніпро, 12 лютого 2021 р). с. 74-75.

Свириденко, Г. В. (2021) Профілактика дискалькулії в учнів початкових класів через систему творчих завдань. Science, research, development (40). с. 53-57. ISSN 978-83-66401-83-9

Свириденко, Ганна (2023) Розвиток художньо-естетичних інтересів учнів з тяжкими порушеннями мовлення на уроках музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (31)). с. 97-102. ISSN 2219-5203

Сегеда, Н. А. (2018) Концептуально-методичні основи креативно-акмеологічного забезпечення професійного розвитку викладача вищої щколи в системі безперервної педагогічної освіти. Інший. Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, Київ.

Сергєєва, Н. О. (2020) Способи використання інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови. Студентські наукові студії. с. 295-298. (У процесі публікації)

Солонцов, О. С. (2020) Вища освіта як сфера публічного адміністрування. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Інноваційні технології публічного управління та адміністрування: теорія і кращі практики 21 століття", 17, Мелітополь.

Спірін, О.М. та Наумук, Ірина (2020) Адаптивне навчання на основі LMS Moodle: постановка проблеми. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 179-180.

Станішевська, Т. І. та Горна, О. І. та Горбань, Д. Д. та Тимошенко, О. В. (2020) Оцінка стану здоров’я сучасного вчителя. In: ХVІІI Міжнародна науково-практична конференція «Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку», 9 квітня – 10 квітня 2020 р., м. Харьків.

Сіциліцин, Ю. О. (2022) Формування змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у галузі паралельних обчислень. Педагогічні науки: теорія та практика (2 (42)). с. 105-111.

Сіциліцин, Ю. О. (2023) Моделювання змісту дисципліни «паралельні та розподілені обчислення». Педагогічні науки: теорія та практика (4 (44)). с. 22-28. ISSN 2522-4360

Сіциліцин, Ю. О. та Конюхов, С. Л. (2020) Вибір мови програмування математичної моделі для адаптивних систем навчання. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 177-178.

Сіциліцин, Юрій Олександрович та Осадчий, Вячеслав Володимирович (2023) Можливості використання ChatGPT у дистанційному навчанні програмування початківців. Інформаційні технології і засоби навчання, 97 (5). с. 167-180. ISSN 2076-8184

Т

Тарасенко, Т. В. та Куликова, Л. А. та Рябуха, Т. В. (2017) Історія і культура Британії. Unit 1. Britain in ancient times. In: Історія і культура Британії. Видавництво МДПУ, Мелітополь, с. 1-21.

Тарасенко, Т. В. та Куликова, Л. А. та Рябуха, Т. В. (2017) Unit 1. Britain in ancient times. In: Історія і культура Британії: навчальний посібник. Видавництво МДПУ, Мелітополь, с. 1-21.

Терещенко, С. В. (2017) Організаційно-педагогічний супровід розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики. Педагогика. Проблематика, наработки, инновации, практика, теория: сборник научных докладов. с. 12-16. ISSN 978-83-65608-53-6

У

Ускова, Альона (2014) Теоретичні та методичні аспекти системи людиновимірностіу процесі формування цінності піклування про іншу людину в учнів основної школи. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. пр. (50). с. 149-156.

Ц

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис, 5 (4). с. 67-80.

Ч

Черняк, Є. Б. та Йоркіна, Н. В. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №100629 "Наукова стаття "Psychosocial aspects of maintaining health and ensuring the safety of teachers and students during the quarantine period". Державне підприємство "Український інститут інтелектуальної власності".

Черняк, Є. Б. та Йоркіна, Н. В. та Скачкова, Н. А. (2019) Лингвопоэтика звуко-цветовой синестезии “Камерной музыки” Джеймса Джойса. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Мелітополь, 7-9 листопада 2019 р.). с. 173-176.

Черняк, Є. Б. та Міщенко, С. П. (2021) Личностная я-концепция Homo Musicus в контексте духовно-ментальной культуры. Actual problems of modern science and practice: the XXXII International Science Conference. с. 231-233.

Черняк, Е. Б. та Мищенко, С. П. (2021) Интермодальные аспекты осуществления исполнительской деятельности инструменталиста. Theoretical foundations in practice and science: abstracts of XIV International Scientific and Practical Conference. с. 421-423.

Чорна, А. В. (2022) Реалізації управлінської складової професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за кордоном. Інноваційна педагогіка, 2 (52). с. 115-119. ISSN 2663-6085

Чорна, А. В. та Лучко, А. О. (2021) Особливості навчального курсу «Розробка та програмування дронів». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 183-187. ISSN 978-617-7346-69-1

Чорна, В. В. та Яковенко, І. О. (2018) Тьютор особистісного розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Проблеми гуманітарних наук. Серія: Філософія (39). с. 142-152. ISSN 2522-4727

Цей список був створений у Thu Apr 25 02:11:31 2024 EEST.