МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "T Технологія (Загальне)"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: B | C | K | O | P | R | S | V | Y | Є | І | Б | Г | Д | Е | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Ф | Ч
Число елементів на цьому рівні: 122.

B

Bukreiev, Dmitriy O. та Chorna, Alona V. та Serdiuk, Iryna M. та Soloviev, Vladimir N. (2022) Features of the Use of Software and Hardware of the Educational Process in the Conditions of Blended Learning. AET 2020 - Symposium on Advances in Educational Technology (2). с. 236-244. ISSN ISBN: 978-989-758-558-6

C

Chemerys, Hanna (2019) Reasoning the necessity of study basis of computer design by future bachelors in computer sciences. European Journal of Humanities and Social Sciences (5). с. 52-55. ISSN 2414-2344

K

Kruglyk, Vladyslav та Bukreiev, Dmitriy та Chornyi, Pavlo та Kupchak, Evgeniy та Sender, Andrey (2020) Discord platform as an online learning environment for emergencies. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (2). с. 13-28. ISSN ISSN: 2521-1234 online

O

Osadcha, K. P. та Sysoieva, S. O. (2020) Formation of the tutor ICT-competence in the process of future teachers’ professional training. Information Technologies and Learning Tools, 80 (6). с. 207-221.

Osadcha, Kateryna (2020) Model of future teachers’ professional training for tutoring in the information and educational environment of an institution of higher education. Education: Modern Discourses (3). с. 97-104. ISSN 2617-7811

Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Spirin, Oleg (2021) Current state and development trends of E-learning in China. Information Technologies and Learning Tools, 85 (5). с. 208-227. ISSN 2076-8184

Osadcha, Kateryna P. та Osadchyi, Viacheslav V. та Kruglyk, Vladyslav S. та Spirin, Oleg M. та Krasheninnik, Iryna V. та Horbatiuk, Roman M. (2022) Model of blended learning in higher educational institutions: development, implementation and evaluation. Information Technologies and Learning Tools, 91 (5). с. 158-169. ISSN 2076-8184

Osadchyi, V. V. та Valko, N. V. та Kuzmich, L. V. (2021) Using augmented reality technologies for STEM education organization. Journal of Physics: Conference Series, 1840 (012027). с. 1-9.

Osadchyi, Viacheslav та Siokhin, Valery та Gorlov, Petro та Yeremieiev, Volodymyr та Osadcha, Kateryna (2019) Development of the information system for forecasting collision between birds and wind farms. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (2(100)). с. 29-40. ISSN 1729-3774

Osadchyi, Viacheslav V. та Varina, Hanna B. та Osadcha, Kateryna P. та Prokofieva, Olesia O. та Kovalova, Olha V. та Kiv, Arnold E. (2020) Features of implementation of modern AR technologies in the process of psychological and pedagogical support of children with autism spectrum disorders. AREdu 2020 - Augmented Reality in Education. Kryvyi Rih, Ukraine. с. 263-282. ISSN 1613-0073 (Online)

P

Priadko, A. O. та Osadcha, K. P. та Kruhlyk, V. S. та Rakovych, V. A. (2019) Development of a chatbot for informing students of the schedule. Proceedings of the 2nd Student Workshop on Computer Science & Software Engineering, 2546. с. 128-137. ISSN 1613-0073

R

Ratkova, Viktoriia та Serdiuk, Iryna (2023) Die schaffung einer sicheren und produktiven lernumgebung: die bedeutung der it-ergonomie im hochschulwesen. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (13). с. 358-360.

S

Semerikov, Serhiy та Chukharev, Serhii та Sakhno, Serhiy та Striuk, Andrii та Osadchyi, Viacheslav та Solovieva, Victoria та Vakaliuk, Tetiana та Nechypurenko, Pavlo та Bondarenko, Olga та Danylchuk, Hanna (2020) Our sustainable coronavirus future. ICSF 2020: E3S Web of Conferences (166). ISSN 2267-1242

Serdyuk, Marina та Velichko, Igor та Priss, Olesia та Danchenko, Olena та Kurcheva, Luidmila та Baiberova, S. (2017) Substantiation of the choice of optimal concentrations of active ingredients of the antioxidant composition for fruit treatment before storage. Technology audit and production reserves, 3 (3). с. 44-49.

Symonenko, S. V. та Zaitseva, N. V. та Vynogradova, M. S. та Osadchyi, V. V. та Sushchenko, A. V. (2021) Application of ICT tools in teaching American English for computer science students in the context of global challenges. Journal of Physics: Conference Series, 1840 (012048). с. 1-12.

Symonenko, Svitlana V. та Zaitseva, Nataliia V. та Osadcha, Kateryna P. та Kuzminska, Olena H. (2020) Content Analysis of Course Books and Online Courses for Teaching English for Specific Purposes for IT Professionals. Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology (AET 2020) (1). с. 486-498. ISSN 978-989-758-558-6

V

Varina, Hanna B. та Osadcha, Kateryna P. та Shevchenko, Svetlana V. та Voloshyna, Valentyna V. (2023) Developing professional stability of future socionomic specialists using cloud technologies in blended learning. CEUR Workshop Proceedings (3482). с. 148-168. ISSN 1613-0073

Voloshinov, Serhii та Kruglyk, Vladyslav та Osadchyi, Viacheslav та Osadcha, Kateryna та Symonenko, Svitlana (2020) Realities and prospects of distance learning at higher education institutions of Ukraine. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (1). с. 1-16. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Y

Yeremieiev, Volodymyr та Osadchyi, Viacheslav та Gorlov, Petro та Siokhin, Valery (2020) Methodology for calculating the number of migratory birds in the territory of the wind farms of the Azov region using information and communication technology. E3S Web of Conferences (166). с. 1-8. ISSN 2267-1242

Є

Єремєєв, В. С. та Брянцев, О. А. та Хромаков, О. Л. (2019) Інформаційно-комп'ютерна система для проведення порівняльного аналізу стандартів кваліфікації європейських країн. Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції. Ч. 2: зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. форуму, 25-26 черв. 2019 р.. с. 36-39.

Єремєєв, В. С. та Наумук, О. В. та Брянцев, О. А. та Печерський, Р. В. (2019) Математична модель для вивчення впливу швидкості відкачування рідини на тиск ґрунтових вод в зоні опускних колодязів. Праці Таврійського державного агротехнологічного університету, 3 (19). с. 289-294. ISSN 2078-0877

Єремєєв, В. С. та Печерський, Р. В. (2019) Разработка программы для оптимизации процессов с несколькими входными и выходными параметрами при проведении экспериментов методом Бокса-Бенкина. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 109-115.

І

Ібрагімова, Л. А. (2019) Використання засобів хмарних технології в процесі вивчення дисципліни «Теорія інформації та кодування». Інноваційна педагогіка, 19 (2). с. 168-171. ISSN ISSN 2663-6085

Ібрагімова, Л. А. (2019) Аналіз базових понять з формування алгоритмічної компетентності. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 130-133.

Ібрагімова, Л. А. (2020) Методи та засоби з формування алгоритмічного мислення: аналіз зарубіжного досвіду. Інноваційна педагогіка, 1 (30). с. 44-48.

Іванів, О. С. (2023) Інтелектуальний аналіз даних як передова інформаційна технологія. Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті: зб. матеріалів форуму, 6 (1). с. 81-82.

Б

Балута, В. С. (2016) Інформаційні технології у навчанні дорослих в контексті євроінтеграції. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 3 (1). с. 1-5. ISSN 2521-1234 online

Балута, В. С. (2017) Експериментальна перевірка формування андрагогічної компетентності у майбутніх магістрів педагогічної освіти в процесі професійної підготовки. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: педагогіка (2). с. 164-169. ISSN 2219-5203

Балута, В. С. та Осадчий, В. В. та Чураков, А. Я. та Шаров, С. В. (2015) Проблема онтологічної підготовки майбутніх спеціалістів з інформаційних технологій. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (47). с. 16-22. ISSN 2074-8922

Балута, В. С. та Степаненко, Є. А. (2017) Структура експертної системи первинного неврологічного огляду. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 296-299. ISSN 2521-1234 online

Береговий, Артем Дмитрович (2023) Використання додатку Tinkercad для розвитку творчого мислення. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (13). с. 216-219.

Бершадська, Ольга та Зубань, Юрій та Іларіонов, Олег та Лагоднюк, Олег та Майборода, Олена та Наумук, Ірина та Піндус, Наталія та Поддєнєжний, Олександр та Сидоров, Микола та Сільченко, Марина та Яценко, Роман (2020) Рекомендації щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти. Міністерство освіти і науки України.

Брянцев, О. А. (2019) Архітектура собору Notre Dame De Paris як об’єкт дослідження за проектування слайс-форми архітектурного орігамі. Модернізація та наукові дослідження: інтеграція науки та практики. с. 6-9.

Брянцев, О. А. та Брянцева, Г. В. (2019) Розвиток творчих здібностей бакалаврів засобами паперової інженерії у контексті професійного навчання. Сучасна педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 52-56.

Брянцева, Г. В. та Брянцев, О. А. (2019) Методика опрацювання листівок до святкових подій ІТ-календаря на позакласних заняттях з інформатики. Пріоритетні напрямки вирішення актуальних проблем виховання і освіти: зб. тез. с. 7-11.

Брянцева, Г. В. та Брянцев, О. А. (2019) Розвиток творчих здібностей учнів засобами паперової інженерії. Сучасна педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 6-9.

Букреєв, Д. О. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №84127 "Комп'ютерна програма «Програмний засіб для прогнозування вступу абітурієнтів до вищих навчальних закладів». Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Київ.

Г

Гавриленко, Е. А. та Холодняк, Ю. В. та Дмитриев, Ю. А. (2016) Информационная технология проектирования и изготовления рабочих колес турбокомпрессора. Науковий вісник ТДАТУ , 2 (6). с. 52-62.

Гуртовий, Семен Андрісович та Чорна, Альона Віталіївна (2023) Особливості створення веб-сайту «Енциклопедія метеликів». Інформаційні технології в освіті та науці (13). с. 456-462.

Д

Данченко, О. О. та Здоровцева, Л. М. та Данченко, М. М. та Рубан, Г. В. (2018) Особливості впливу вітаміну Е на антиоксидантну активність скелетних м’язів гусей у передзабійному періоді. Аграрна наука та харчові технології, 2 (101). с. 3-13.

Е

Еміратлі, А. Р. та Чорна, А. В. (2019) Особливості створення корпоративної системи університету засобами маршрутизаторів Mikrotik. Inżynieria i technologia. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki: zbiór artykułów naukowych konferencji Miedzynarodowej naukowo-praktycznej. с. 9-12.

Еремеев, В. С. та Неменков, С. В. та Синицын, А. (2017) Моделирование движения частиц под действием воздушного потока в аэродинамической трубе. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 99-103. ISSN 978-617-7346-69-1

Еремеев, Владимир Сергеевич (2021) Обработка экспериментальных данных с использованием кубических сплайнов. Results of modern scientific research and development. Proceedings of the 3rd International scientific and practical conference (29-31 May 2021). с. 190-196.

З

Звонарьова, А. А. та Чорна, А. В. (2022) Особливості викладання курсів з робототехніки на основі Lego. Стан та тенденції розвитку науки, освіти та суспільства: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. с. 17-18.

К

Коноваленко, Татьяна та Осадча, Екатерина (2021) Особенности коммуникации в современном информационном обществе. Международен филологически форум. 2021, 5.

Копилова, Тетяна та Степаненко, Дмитро (2018) Інституціональні аспекти розвитку інформаційних технологій у вищій освіті. Інституціональні перетворення в суспільстві: світовий досвід українська реальність. с. 103-112.

Корсун, В. И. та Литвиненко, К. В. та Еремеев, В. С. (2019) Риск-анализ транспортных процессов в карьере с помощью стохастических сетей. Университетская Наука, 1 (7). с. 17-23. ISSN 2500-2724

Круглик, В. С. та Єремєєв, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. та Тригуб, І. Є. (2020) Особливості розробки CRM-системи для міжнародного туроператора. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 31 (1). с. 79-84. ISSN 2663-5941

Круглик, В. С. та Брикалов, О. О. (2021) Аналіз досвіду розробки автоматизованих навчально-контролюючих комплексів у професійній освіті. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 лют. 2021 р.. с. 56-58.

Круглик, В. С. та Марчук, М. С. (2022) Сучасні тенденції у вивченні візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної наук.-практ. конф. (Київ,24 листопада 2022). с. 191-193.

Круглик, В. С. та Осадча, К. П. та Прокоф’єв, Є. Г. та Ліхачов, Д. С. та Прядко, А. О. (2019) Особливості розробки програмного комплекса автоматизації закладів «HORECA». Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (6). с. 95-100. ISSN 2663-595X

Круглик, В. С. та Осадчий, В. В. (2019) Формирование компетентности в области программирования у будущих инженеров-программистов. Интеграция образования, 23 (4). с. 587-606. ISSN 1991-9468

Круглик, В. С. та Тригуб, І. Є. та Мамонов, М. А. (2022) Проєктна компетентність як одна з провідних якостей сучасного фахівця. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної наук.-практ. конф. (Київ,24 листопада 2022). с. 183-185.

Круглик, Владислав (2023) Підходи до формування професійної компетентності майбутніх веб-розробників. Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності: Матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (Зап. с. 199-202.

Круглик, Владислав (2023) Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності з адаптивними системами навчання: аналіз концептуальних моделей. Освітологічний дискурс (4 (43)). ISSN 2312-5829 (online)

Л

Леженкін, О М. та Рубцов, М. О. та Головін, С. В. (2014) Математичні моделі відносного руху напівнавісного агрегату для збирання рицини. Праці Таврійського державного агротехнологічного університету, 2 (14). с. 23-30.

Лубко, Д. В. та Шаров, С. В. (2019) Методи та системи штучного інтелекту: навч. посіб. Розділ 1. Загальні поняття про штучний інтелект. ФОП Однорог Т. В., Мелітополь. ISBN 978-617-7566-68-6

М

Мельніков, Данило Володимирович та Сердюк, Ірина Миколіївна (2023) Гра «Шашки» та її комп’ютерна реалізація. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (13). с. 485-488.

Муждабаєв, А. М. та Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на комп'ютерну програму "Виявлення та аналізу дефектів поверхонь" № 87532 від 08.04.2019 р. Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

Н

Наумук, І. М. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №86034 "Літературний твір навчально-методичного характеру "Медіаосвіта та медіаграмотність". Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

Наумук, І. М. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №86170 "Літературний твір навчально-методичного характеру "Unix-подібні операційні системи". Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

О

Осадча, К. П. (2020) Освітні технології підготовки майбутніх педагогів до реалізації тьюторського супроводу в аспекті гуманної педагогіки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр., 4 (97). с. 160-171. ISSN 2707-7292

Осадча, К. П. (2021) Організація змішаного навчання цифровому малюванню майбутніх фахівців цифрових технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 111-116. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. (2020) Тeopeтикo-мeтoдoлoгiчнi зacaди пpoфeciйнoї пiдгoтoвки мaйбутнix учитeлiв дo тьютopcькoї дiяльностi: дис. ...докт. пед. наук: 13.00.04. Кандидатська thesis, Класичний приватний університет. - Запоріжжя.

Осадча, К. П. та Букша, М. В. (2023) Особливості цифрової трансформації вищої освіти Німеччини. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice. International Scientific and Practical Conference Proceeding (3). с. 70-74.

Осадча, К. П. та Букша, М. В. (2022) Практичні аспекти цифрової трансформації професійної (професійно-технічної) освіти. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції. с. 189-190.

Осадча, К. П. та Манжула, О. В. (2023) Засоби цифрових технологій для забезпечення справделивої якісної неформальної освіти. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice. International Scientific and Practical Conference Proceeding (3). с. 75-79.

Осадча, К. П. та Манжула, О. В. (2022) Цифрові ресурси неформальної освіти у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції. с. 18-19.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. (2020) Роль інформаційно-комунікаційних технологій під час епідемій: спроба аналізу. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (1). с. 62-82. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Наумук, І. М. (2020) Змішане навчання при викладанні дисциплін для магістрів професійної освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки: зб. наук. пр. (3). с. 343-353.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Харитонова, О. А. (2021) Підбір персоналу підприємств з використанням автоматизованих систем. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 9 (2). с. 1-19. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2020) Застосування технологій змішаного навчання у формуванні управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (122). с. 11-18. ISSN 1995–0519

Осадча, К. П. та Савлук, О. О. (2021) Сучасні напрями розвитку тривимірної графіки у викладанні цифрових технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 116-120. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. та Савлук, О. О. (2021) Сучасні аспекти викладання комп’ютерної графіки у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій. Цифрові гуманітарні дослідження та цифрові трансформації у сфері культури: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. с. 64-67.

Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2020) Можливості Moodle для реалізації адаптивних технологій навчання. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали шостої Міжнародної конференції. с. 65-67.

Осадча, К. П. та Хромишев, О. В. (2016) Розв'язання математичних задач засобами мови програмування Python. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 216-220. ISSN 978-617-7346-32-5

Осадча, Катерина (2022) Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання. Освітологічний дискус, 3-4 (38-39). с. 147-162. ISSN 2312-5829(online)

Осадча, Катерина та Алієв, Максим (2023) Використання технологій штучного інтелекту для створенняілюстрацій до книг у професійній підготовці майбутніх цифрових дизайнерів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (30)). с. 136-144. ISSN ISSN 2219-5203

Осадча, Катерина та Букша, Михайло та Манжула, Олександр (2023) Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти. Освітологічний дискурс, 1 (40). с. 7-21.

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Добір засобів тривимірного моделювання для формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. Інформаційні технології і засоби навчання. с. 70-85. ISSN 2076-8184

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2018) Формування графічної компетентності бакалаврів комп’ютерних наук у процесі вивчення прототипування програмних інтерфейсів. Інформаційні технології і засоби навчання, 67 (5). с. 104-120.

Осадча, Катерина та Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз сутності поняття «графічна компетентність» у системі підготовки майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 37-46.

Осадча, Катерина Петрівна та Балута, Вікторія Сергіївна (2021) Вплив сучасних тенденцій цифрового мистецтва на зміст підготовки з комп’ютерної графіки та цифрового дизайну. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 9 (1). с. 1-12. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. (2019) Мобільні технології у професійній підготовці студентів економічних спеціальностей. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (1). с. 43-53. ISSN 2521-1234 online

Осадчий, В. В. (2019) Використання інтерактивної панелі EdPro у професійній підготовці майбутніх учителів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 215-218.

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Єремєєв, В. С. та Ліхачов, К. С. та Іванов, О. А. (2019) Особливості розробки програмного забезпечення доповненої реальності для відображення інтерактивної фурнітури з можливістю керування об’єктами. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (6). с. 128-132. ISSN 2663-595X (Online)

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. та Кошельніков, В. В. (2019) Особливості розробки програми з AR для розміщення об`єктів на мапі. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 2 (115). с. 134-139. ISSN 1995–0519

Осадчий, В. В. та Ліхачов, Д. С. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №95834 "Комп'ютерна програма "Програмний комплекс автоматизаії закладів HoReCa". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Осадчий, В. В. та Ліхачов, К. С. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №95282 "Комп'ютерна програма "Мобільний додаток "Доповнена реальність інтерактивної фурнітури з можливістю управляти об’єктами". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Осадчий, Вячеслав та Осадча, Катерина (2022) Актуальні аспекти застосування технологій змішаного та дистанційного навчання у підготовці майбутніх фахівців. Актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, нові ідеї та перспективи: тези доповідей ІV-ої міжнародної науково-практичної конференції, 5-6 травня 2022 р.. с. 5-8.

П

Павленко, О. М. (2013) Основні принципи та стандарти побудови локальних обчислювальних мереж. Кооперация в системе общественного воспроизводства, 2. с. 267-270.

Павленко, О. М. (2014) Побудова великих проектів та основні властивості підпрограм в середовищі Object Pascal. Інституціональне перетворення в суспільстві: світовий досвід і українська реальність: матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 53-56.

Постильна, О. О. та Москальов, М. О. (2019) Огляд автоматизованих програмних комплексів для аналізу якості продукції. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 128-133.

Прокоф’єв, Є. Г. та Балута, В. С. та Загородніков, С. Г. (2021) Застосування педагогічних програмних засобів у професійній освіті. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 лютого 2021 р.. с. 78-80.

Прісс, О.П. та Данченко, О. О. та Євлаш, В. В. та Жукова, В. Ф. та Верхоланцева, В. О. та Степаненко, Д. С. (2017) Вплив теплової обробки антиоксидантами на утилізацію активних форм кисню впродовж зберігання огірків. Технологічний аудит та резерви виробництва, 36 (4/3). с. 35-41.

Р

Ракович, Г. М. (2013) Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту. Інформаційні технології в освіті (15). с. 289-297. ISSN 1998 – 6939

Ракович, Г. М. (2014) Застосування засобу імітаційного моделювання GPSSWORLD для рішення задач планування та обробки експерименту. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр.. с. 108-118. ISSN 2313-125X

Раткова, В. О. (2021) Особливості розвитку життєстійкості особистості майбутніх ІТ-фахівців в умовах змішаного навчання. Гармонізація розвитку особистості у сучасних соціокультурних умовах: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнародною участю (22-23 квітня 2021 р., м. Переяслав, Україна). с. 223-228.

Ребендюк, А. Г. та Наумук, О. В. (2019) Можливості системи аналізу та моніторингу мережевої інфраструктури Zabbix. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 246-248.

С

Савлук Олександр Олександрович (2023) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 118125 Креслення з ілюстраціями "Дизайн-проект Столова-вітальня". 118125.

Савлук Олександр Олександрович, Пройчев Станіслав Михайлович (2021) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 110589 Креслення з ілюстраціями "Дизайн-проєкт студія". 110589.

Савлук Олександр Олександрович, Устюгова Ганна Едуардівна (2021) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 110586 Креслення з ілюстраціями "Дизайн-проєкт студія". 110586.

Сафонов, К. С. та Сердюк, І. М. (2021) Передумови використання експертних систем в освітньому процесі. Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції, (Дніпро, 12 лютого 2021 р). с. 74-75.

Семикопенко, А. О. (2021) Найкращі ігрові рушії для розробки ігрового мобільного додатку. Сучасні виклики та проблеми науки: матеріали LХXIV Міжнар. наук.-практ. iнтернет-конф., 2. с. 139-140.

Семикіна, Ірина Сергіївна та Чорна, Альона Віталіївна (2023) Створення роботизованої моделі дрона за допомогою програми Lego Digital Designer. Інформаційні технології в освіті та науці (13). с. 377-379.

Сердюк, І. М. та Батурін, В. О. (2021) Використання комп'ютерних тестів під час адаптивного навчання школярів на уроках інформатики. Topical issues of modern science, society and education: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 1-3 листопада 2021 р). с. 720-722.

Сіциліцин, Юрій Олександрович та Осадчий, Вячеслав Володимирович (2021) Моделювання навчального обчислювального кластеру на основі одноплатних комп’ютерів Raspberry для навчання розподіленого програмування. Інформаційні технології і засоби навчання, 81 (1). с. 97-108. ISSN 2076-8184

Ф

Федюшко, М. П. та Федюшко, О. Ю. (2018) Шляхи розбудови енергетичної галузі в умовах ринкових відносин при впровадженні альтернативних джерел енергії. Екологічні дослідження у вищих навчальних закладах: зб. наук. пр.. с. 183-186. ISSN 978-617-7573-57-8

Федюшко, М. П. та Федюшко, Ю. М. та Малюченко, І. С. та Берьозка, О. В. (2021) Оцінка стану узагальненого біорізноманіття північного Приазов’я за допомогою індексу MSA. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ПРИРОДНИЧИХ НАУ: збірка матеріалів ІІ наукової інтернет-конференції молодих вчених. с. 34-39.

Ч

Чемерис, Г. Ю. (2018) Візуалізація користувацького інтерфейсу як засіб формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 297-298.

Чемерис, Г. Ю. (2018) Особливості професійної підготовки бакалавра комп’ютерних наук у галузі комп’ютерної графіки. Інформаційні технології – 2018: зб. тез V Всеукр. наук.-практ. конф. молодих науковців. с. 147.

Чемерис, Г. Ю. (2017) Актуальність наукових досліджень графічної підготовки майбутнього ІТ-фахівця. Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали ІХ Міжнар. наук. інтернет-конф.. с. 97-99.

Чемерис, Г. Ю. (2017) Комп’ютерна графіка як засіб формування естетичного смаку студентів IT спеціальностей. Сучасна наука та перспективи: матеріали регіональної Internet-конф. молодих учених. с. 105-108.

Чорна, А. В. (2022) Реалізації управлінської складової професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за кордоном. Інноваційна педагогіка, 2 (52). с. 115-119. ISSN 2663-6085

Чорна, А. В. (2022) Особливості викладання освітнього компоненту «Програмування роботизованих систем». Наука, освіта та суспільство: тенденції, виклики, перспективи: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції. с. 21-23.

Чорна, А. В. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на комп'ютерну програму «Електронний підручник «Офісні комп’ютерні технології»» № 101362 від 22.12.2020 р. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Чорна, А. В. (2019) Навчання основам робототехніки з використанням Lego Mindstorms EV3. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 317-320. ISSN 978-617-7566-82-2

Чорна, А. В. (2019) Особливості побудови робота-сумоїста за допомогою Lego Mindstorms EV3. Perspectives of world science and education: аbstracts of the 4th International scientific and practical conference. с. 227-231.

Чорна, А. В. та Дубінський, О. О (2019) Загальна характеристика операційної системи сімейства Unix-подібних – Lubuntu. Inżynieria i technologia. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki: zbiór artykułów naukowych konferencji Miedzynarodowej naukowo-praktycznej. с. 8-10.

Чорна, Альона (2022) Модель формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення фахових дисциплін. Актуальні питання гуманітарних наук, 3 (56). с. 241-246. ISSN ISSN 2308-4863 (Online), ISSN 2308-4855 (Print)

Чорна, Альона Віталіївна (2023) Особливості вивчення освітньої робототехніки в умовах дистанційного навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (13). с. 425-427.

Чорна, Альона Віталіївна та Сердюк, Ірина Миколаївна та Онищенко, Лідія Віталіївна (2023) Інтегрований урок як сучасна форма навчання інформатики. WayScience: Progressive Opportunities and Solutions of Advanced Society: 1st International Scientific and Practical Internet Conference. с. 162-164.

Цей список був створений у Thu Apr 25 08:42:41 2024 EEST.