МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: B | C | I | K | L | O | P | S | T | V | Y | Є | І | А | Б | В | Г | Д | Е | Ж | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ч | Ш | Ю
Число елементів на цьому рівні: 207.

B

Bartkov, Maxim та Katkova, Tetiana та Kruglyk, Vladyslav S. та Murtaziev, Ernest G. та Kotova, Olha V. (2022) Hazelcast Vs. Ignite: Opportunities for Java Programmers. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security., 22 (2). с. 406-412.

Bukreiev, Dmitriy (2020) Neuro-network technologies as a mean for creating individualization conditions for students learning. ICHTML 2020: SHS Web of Conferences, 75 (04013).

C

Chemerys, Hanna та Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Naumuk, Iryna M. та Ustiuhova, Hanna (2020) Analysis of ergonomic indicators and compliance with the principles of the instructional design of education courses in adaptive learning systems. CEUR Workshop Proceedings, 2732. с. 619-633. ISSN 1613-0073

I

Ibrahymova, L. А. (2020) Formation of algorithmic competencies in future software engineers in the process of studying programming. European Science Review Scientific journal (11-12). с. 21-23.

K

Krasheninnik, Iryna Volodymyrivna та Chorna, Alona Vitaliiivna та Koniukhov, Serhii Leonidovych та Ibrahymova, Liudmyla та Serdiuk, Iryna (2022) Artificial Intelligence in Personalized ICT Learning. International Journal of Computer Science and Network Security, 22 (2). с. 159-166. ISSN 1738-7906

Kruglyk, Vladyslav та Bukreiev, Dmitriy та Chornyi, Pavlo та Kupchak, Evgeniy та Sender, Andrey (2020) Discord platform as an online learning environment for emergencies. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (2). с. 13-28. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Kruglyk, Vladyslav та Lvov, Michael (2012) Choosing the first educational programming language. ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer: Proceedings of the 8th International Conference ICTERI 2012. с. 188-189. ISSN 1613-0073

L

Lavrov, Evgeniy та Pasko, Nadiia та Siryk, Olga та Burov, Oleksandr та Osadchyi, Viacheslav (2020) Ergonomics of cyberspace. Mathematical modeling to create groups of operators for error-free and timely implementation of functions in a distributed control system. CEUR Workshop Proceedings, 2740. с. 380-385. ISSN 1613-0073

O

Osadcha, Kateryna (2023) Computer learning environment as a basis for formingintercultural competence of high school students. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). с. 54-58. ISSN 2219-5203

Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Kruglyk, Vladyslav та Spirin, Oleg (2022) Modeling of the adaptive system of individualization and personalization of future specialists’ professional training in the conditions of blended learning. 3L-Person 2021: VI International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach, colocated with 17th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications: Integration, Harmo (3101). с. 43-54.

Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Spirin, Oleg (2021) Current state and development trends of E-learning in China. Information Technologies and Learning Tools, 85 (5). с. 208-227. ISSN 2076-8184

Osadcha, Kateryna P. та Osadchyi, Viacheslav V. та Kruglyk, Vladyslav S. та Spirin, Oleg M. та Krasheninnik, Iryna V. та Horbatiuk, Roman M. (2022) Model of blended learning in higher educational institutions: development, implementation and evaluation. Information Technologies and Learning Tools, 91 (5). с. 158-169. ISSN 2076-8184

Osadchyi, V. V. та Valko, N. V. та Kushnir, N. O. (2020) Design of the educational environment for STEM-oriented learning. Information Technologies and Learning Tools, 75 (1). с. 316-330. ISSN 2076-8184

Osadchyi, Viacheslav та Siokhin, Valery та Gorlov, Petro та Yeremieiev, Volodymyr та Osadcha, Kateryna (2019) Development of the information system for forecasting collision between birds and wind farms. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (2(100)). с. 29-40. ISSN 1729-3774

Osadchyi, Viacheslav та Valko, Nataliia та Kushnir, Nataliya (2019) Determining the Level of Readiness of Teachers to Implementation of STEM-Education in Ukraine. ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer: proceedings of the 15th International Conference ICTERI 2019, 2393. с. 144-155. ISSN 1613-0073

Osadchyi, Viacheslav V. та Varina, Hanna B. та Osadcha, Kateryna P. та Prokofieva, Olesia O. та Kovalova, Olha V. та Kiv, Arnold E. (2020) Features of implementation of modern AR technologies in the process of psychological and pedagogical support of children with autism spectrum disorders. AREdu 2020 - Augmented Reality in Education. Kryvyi Rih, Ukraine. с. 263-282. ISSN 1613-0073 (Online)

P

Pokryshen, Dmytro A. та Prokofiev, Evgeniy H. та Azaryan, Albert A. (2018) Blogger and YouTube services at a distant course “Database management system Microsoft Access”. Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), 2433. с. 516-528. ISSN 1613-0073

Priadko, A. O. та Osadcha, K. P. та Kruhlyk, V. S. та Rakovych, V. A. (2019) Development of a chatbot for informing students of the schedule. Proceedings of the 2nd Student Workshop on Computer Science & Software Engineering, 2546. с. 128-137. ISSN 1613-0073

S

Sharov, S. (2019) The significance of social competence for future teachers in the information society. Science, research, development №19: zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej (on-line), (Berlin, 30.08.2019- 31.08.2019). с. 49-52.

Sitsylitsyn, Y. O. та Osadchyi, V. V. та Kruglyk, V. S. та Kuzminska, O. H. (2023) Modeling training content for software engineers in parallel computing. Journal of Physics: Conference Series, 2611 (1). ISSN 1742-6596

Sitsylitsyn, Yuriy (2020) Methods and tools for teaching parallel and distributed computing in universities: a systematic review of the literature. ICHTML 2020: SHS Web of Conferences (75).

Symonenko, S. V. та Zaitseva, N. V. та Vynogradova, M. S. та Osadchyi, V. V. та Sushchenko, A. V. (2021) Application of ICT tools in teaching American English for computer science students in the context of global challenges. Journal of Physics: Conference Series, 1840 (012048). с. 1-12.

T

Tsidylo, Ivan M. та Tereshchuk, Hryhorii V. та Kozibroda, Serhiy V. та Kravets, Svitlana V. та Savchyn, Tetiana O. та Naumuk, Iryna M. та Kassim, Darja A. (2018) Methodology of designing computer ontology of subject discipline by future teachers-engineers. Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), 2433. с. 217-231. ISSN 1613-0073

V

Valko, Nataliia та Osadchyi, Viacheslav (2020) Education individualization by means of artificial neural networks. ICSF 2020: E3S Web of Conferences (166). ISSN 2267-1242

Y

Yeremieiev, Volodymyr та Osadchyi, Viacheslav та Gorlov, Petro та Siokhin, Valery (2020) Methodology for calculating the number of migratory birds in the territory of the wind farms of the Azov region using information and communication technology. E3S Web of Conferences (166). с. 1-8. ISSN 2267-1242

Є

Єремєєв, В. С. та Брянцев, О. А. та Хромаков, О. Л. (2019) Інформаційно-комп'ютерна система для проведення порівняльного аналізу стандартів кваліфікації європейських країн. Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції. Ч. 2: зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. форуму, 25-26 черв. 2019 р.. с. 36-39.

Єремєєв, В. С. та Печерський, Р. В. (2019) Разработка программы для оптимизации процессов с несколькими входными и выходными параметрами при проведении экспериментов методом Бокса-Бенкина. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 109-115.

Єремєєв, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Наумук, О. В. та Брянцев, О. А. (2019) Програмне забезпечення для оптимізації процесу методом бокса-бенкіна у разі трифакторного експерименту з декількома вихідними параметрами. Праці Таврійського державного агротехнологічного університету, 3 (19). с. 295-307. ISSN 2078-0877

І

Ібрагімова, Л. А. (2019) Використання засобів хмарних технології в процесі вивчення дисципліни «Теорія інформації та кодування». Інноваційна педагогіка, 19 (2). с. 168-171. ISSN ISSN 2663-6085

Ібрагімова, Л. А. (2019) Аналіз базових понять з формування алгоритмічної компетентності. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 130-133.

Ібрагімова, Л. А. (2020) Методи та засоби з формування алгоритмічного мислення: аналіз зарубіжного досвіду. Інноваційна педагогіка, 1 (30). с. 44-48.

Іванів, О. С. (2023) Інтелектуальний аналіз даних як передова інформаційна технологія. Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті: зб. матеріалів форуму, 6 (1). с. 81-82.

А

Артюхов, В. Є. та Постильна, О. О. (2019) Метод підвищення якості веб-додатків на основі автоматного підходу. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 17-21.

Б

Балабас, А. та Наумук, Ірина (2017) Використання програмного середевища scratch як пропедевтика до програмування. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 10-13. ISSN 978-617-7346-69-1

Балута, В. С. (2016) Інформаційні технології у навчанні дорослих в контексті євроінтеграції. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 3 (1). с. 1-5. ISSN 2521-1234 online

Балута, В. С. та Осадчий, В. В. та Чураков, А. Я. та Шаров, С. В. (2015) Проблема онтологічної підготовки майбутніх спеціалістів з інформаційних технологій. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (47). с. 16-22. ISSN 2074-8922

Балута, В. С. та Степаненко, Є. А. (2017) Структура експертної системи первинного неврологічного огляду. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 296-299. ISSN 2521-1234 online

Береговий, Артем Дмитрович (2023) Використання додатку Tinkercad для розвитку творчого мислення. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (13). с. 216-219.

Брежнєв, О. В. та Єремєєв, В. С. та Кузьмінов, В. В. (2017) Проблема моделювання коливальних процесів в одновимірних кристалах з використанням математичних маятників. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 55-59. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Брен, І. А. та Брен, О. Г. (2019) З досвіду створення інформаційно-освітнього середовища в загальноосвітньому навчальному закладі. In: Інновації в освіті: сучасні методики та їх практичне застосування, 21-22 черв.2019 р., м. Харків.

Брянцев, О. А. (2013) Методичні рекомендації до візуального ряду навчального посібника з комп’ютерної графіки. Педагогіка і психологія професійної освіти (6). с. 80-87. ISSN 2218-5186

Брянцев, О. А. (2019) Свідоцтво №84900 про реєстрацію авторського права на твір образотворчого мистецтва "Паперова архітектурна слайс-модель Catedrala Svateho Vita" ("Паперовий собор Catedrala Svateho Vita "). Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Брянцев, О. А. (2019) Свідоцтво №92917 про реєстрацію авторського права на твір образотворчого мистецтва "Паперова архітектурна слайс-модель Ulmer Münster" ("Паперовий собор Ulmer Münster"). Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Брянцев, О. А. (2019) Свідоцтво №92918 про реєстрацію авторського права на твір образотворчого мистецтва "Паперова архітектурна слайс-модель Westminster Abbey" ("Паперовий собор Westminster Abbey"). Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Брянцев, О. А. (2020) Свідоцтво № 96924 про реєстрацію авторського права на твір образотворчого мистецтва "Паперова архітектурна слайс-модель Catedral de Sevilla" ("Паперовий собор Catedral de Sevilla"). Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Брянцев, О. А. (2019) Архітектура собору Notre Dame De Paris як об’єкт дослідження за проектування слайс-форми архітектурного орігамі. Модернізація та наукові дослідження: інтеграція науки та практики. с. 6-9.

Брянцев, О. А. та Брянцева, Г. В. (2019) Розвиток творчих здібностей бакалаврів засобами паперової інженерії у контексті професійного навчання. Сучасна педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 52-56.

Брянцев, О. А. та Брянцева, Г. В. (2019) Використання проектного методу у професійній підготовці майбутніх дизайнерів на макетах європейської готичної архітектури. Пріоритетні напрямки вирішення актуальних проблем виховання і освіти: зб. тез. с. 52-56.

Брянцева, Г. В. (2013) Методика навчання майбутніх учителів збалансованих комп’ютерних презентацій. Педагогіка і психологія професійної освіти (6). с. 70-79. ISSN 2218-5186

Брянцева, Г. В. (2013) Проектування візуальної складової слайдів для навчальних комп'ютерних презентацій. Інформаційні технології в освіті: зб. наук. праць (15). с. 112-118. ISSN 1998-6939

Брянцева, Г. В. та Брянцев, О. А. (2019) Методика опрацювання листівок до святкових подій ІТ-календаря на позакласних заняттях з інформатики. Пріоритетні напрямки вирішення актуальних проблем виховання і освіти: зб. тез. с. 7-11.

Брянцева, Г. В. та Брянцев, О. А. (2019) Розвиток творчих здібностей учнів засобами паперової інженерії. Сучасна педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 6-9.

Брянцева, Г. В. та Брянцев, О. А. (2019) Використання паперової інженерії в проектуванні лепбуку. Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи: кол. монографія. с. 332-333.

Букреєв, Д. О. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №84127 "Комп'ютерна програма «Програмний засіб для прогнозування вступу абітурієнтів до вищих навчальних закладів». Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Київ.

Букреєв, Д. О. та Сердюк, І. М. (2019) Метод використання нейронної мережі для прогнозування ефективності роботи студентів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 61-64. ISSN 978-617-7346-69-1

В

Васильев, В. М. та Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. (2017) Автоматизація сценаріїв тестування веб-порталу. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 74-77. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Верещага, В. М. та Найдиш, В. М. та Балюба, И. Г. (2016) Щодо визначення метричного оператора трьох точок. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр. (7). с. 39-42.

Г

Господінов, А .О. та Конюхов, С. Л. (2020) Програма для обліку та контролю робочого часу. Science, research, development: monografia pokonferencyjna (28). с. 27-29. ISSN 978-83-66030-72-5

Гришко, Б. О. (2019) Розробка інформаційної системи для обліку товарів в магазині канцелярських товарів. Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2019): матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (5-6 грудня 2019 р., м. Суми), 2. с. 101-103.

Гуртовий, Семен Андрісович та Чорна, Альона Віталіївна (2023) Особливості створення веб-сайту «Енциклопедія метеликів». Інформаційні технології в освіті та науці (13). с. 456-462.

Д

Дембіцька, С. В. та Чевська, К. С. та Татауров, В. П. (2019) Вивчення технологій баз даних в процесі підготовки IT-фахівців. Modern views in science: proceedings of XXXХXIII International scientific conference (September 17, 2019). с. 60-64.

Демченко, В. О. та Демченко, Н. А. (2007) Використання системи управління базами даних Microsoft Access 2003 в іхтіологічних дослідженнях. In: Сучасні проблеми теоретичної та практичної іхтіології, 2007, Мелітополь.

Дубінський, О. О. та Постильна, О. О. (2019) Можливості візуальних середовищ для навчання програмуванню дітей шкільного віку. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 102-105.

Дущенко, Ольга (2015) Готовність майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 327-333. ISSN 2219-5203

Е

Емінов, Р. (2020) Програма для ведення обліку послуг ремонту комп’ютерної техніки. Science, Research, Development: monografia pokonferencyjna (28). с. 6-8.

Еміратлі, А. Р. та Чорна, А. В. (2019) Особливості створення корпоративної системи університету засобами маршрутизаторів Mikrotik. Inżynieria i technologia. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki: zbiór artykułów naukowych konferencji Miedzynarodowej naukowo-praktycznej. с. 9-12.

Еремеев, В. С. та Литвиненко, К. В. (2017) Разработка алгоритма для компьютерного моделирования полумарковских гиперслучайных процессов. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 92-99. ISSN 978-617-7346-69-1

Еремеев, В. С. та Ракович, А. Н. (2021) Алгоритмическо-программное обеспечение для использования кубических сплайнов при восстановлении функциональной зависимости в случае граничных условий для первых производных. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр., 21. с. 114-121. ISSN 2313-125X

Ж

Жильников, А. С. та Круглик, В. С. (2019) Автоматизація процесу програмування на прикладі генератора адміністративної панелі на основі SPA. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 122-125. ISSN 978-617-7566-82-2

Й

Йолкіна, А. С. та Шаров, С. В. (2013) Особливості використання мови SQL для обробки даних. Інформаційні технології проектування: зб. наук. пр. магістрантів та студентів. с. 18-24.

К

Касьяненко, М. М. (2020) SMM: переваги та недоліки. Science, Research, Development (28). с. 51-54.

Компанієць, А. А. та Чемерис, Г. Ю. та Крашеніннік, І. В. (2019) Using 3D modelling in design training simulator with augmented reality. Proceedings of the 2nd Student Workshop on Computer Science & Software Engineering (CS&SE@SW 2019), 2546. с. 213-223. ISSN 1613-0073

Конюхов, С. Л. (2018) Здатність до використання об’єктно-орієнтованого підходу як професійна вимога до інженера-програміста. Science, research, development: monografia pokonferencyjna, 29.09.2018-30.09.2018. с. 36-39. ISSN ISBN: 978-83-66030-51-0

Конюхов, С. Л. (2018) Аналіз закордонних досліджень із проблем навчання майбутніх інженерів-програмістів об’єктно-орієнтованому програмуванню. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2 (LXXXII). с. 143-147. ISSN 2413-1865

Конюхов, С. Л. (2018) Навчальні задачі з об’єктно-орієнтованого програмування як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки, 2 (61). с. 126-131. ISSN 2518-7813

Конюхов, С. Л. (2018) Проектування змісту навчання об’єктно-орієнтованому програмуванню майбутніх інженерів-програмістів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (62). с. 104-108. ISSN 2311-5491

Конюхов, С. Л. та Єремєєв, В. С. та Крашеніннік, І. В. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №95611 літературний твір навчального характеру «Конспект лекцій з дисципліни «Сучасні парадигми програмування» для студентів спеціальності 122 Комп’ютерні науки. Частина 1». Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Конюхов, С. Л. та Бражко, О. (2014) Використання web–служб для обміну даними між додатками, які працюють на різних платформах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Математика. Геометрія. Інформатика, 1. с. 89-91.

Конюхов, С. Л. та Дудкін, О. О. (2014) Проектування бібліотеки класів для каталогування товарів інтернет-вітрини. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Математика. Геометрія. Інформатика, 1. с. 92-94.

Конюхов, С. Л. та Курбанов, С. А. (2014) Проектування web–сайту аварійно-рятувального загону спеціального призначення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Математика. Геометрія. Інформатика, 1. с. 95-97.

Конюхов Сергій Леонідович, Крашеніннік Ірина Володимирівна (2021) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір Літературний твір навчального характеру «Лабораторні роботи з дисципліни «Програмування» (мова JavaScript) для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальностей 122 Комп’ютерні науки, 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології). Частина 1». 109992.

Кошельніков, В. В. та Брянцев, О. А. (2017) Методи пошуку відкритих очей з урахуванням кольору обличчя. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (2). с. 16-18. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Крашеніннік, І. В. (2021) Формування здатностей до використання засобів ІКТ в освітньому процесі в бакалаврів професійної освіти. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 73-76.

Крашеніннік, І. В. (2023) Концепція розвитку адаптивної системи для індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 26 січня 2023 р., 2. с. 163-168.

Крашеніннік Ірина Володимирівна (2021) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Літературний твір навчального характеру «Програма навчального тренінгу «NoSQL бази даних: MongoDB і ASP.NET MVC» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальностей 122 Комп’ютерні науки, 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)». 110268.

Круглик, В. С. та Єремєєв, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. та Тригуб, І. Є. (2020) Особливості розробки CRM-системи для міжнародного туроператора. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 31 (1). с. 79-84. ISSN 2663-5941

Круглик, В. С. та Астаф'єв, В. Ю. (2021) Особливості реалізації семантичної нейронної мережі створення генератора навчальних кросвордів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 2 (127). с. 81-87. ISSN 1995-0519 (print); 2072-8263 (online)

Круглик, В. С. та Брикалов, О. О. (2021) Аналіз досвіду розробки автоматизованих навчально-контролюючих комплексів у професійній освіті. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 лют. 2021 р.. с. 56-58.

Круглик, В. С. та Марчук, М. С. (2022) Сучасні тенденції у вивченні візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної наук.-практ. конф. (Київ,24 листопада 2022). с. 191-193.

Круглик, В. С. та Осадча, К. П. та Крашеніннік, І. В. (2023) Методичні рекомендації з організації та виконання дипломної роботи для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика) за освітньою програмою «Середня освіта. Інформатика». [Навчальний матеріал]

Круглик, В. С. та Осадча, К. П. та Прокоф’єв, Є. Г. та Ліхачов, Д. С. та Прядко, А. О. (2019) Особливості розробки програмного комплекса автоматизації закладів «HORECA». Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (6). с. 95-100. ISSN 2663-595X

Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Медведев, Є. Л. та Маринов, А. В. (2020) Використання засобів доповненої реальності в навчальному процесі. Інноваційна педагогіка, 22 (3). с. 178-181. ISSN 2663-6085

Круглик, Владислав (2023) Підходи до формування професійної компетентності майбутніх веб-розробників. Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності: Матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (Зап. с. 199-202.

Круглик, Владислав (2023) Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності з адаптивними системами навчання: аналіз концептуальних моделей. Освітологічний дискурс (4 (43)). ISSN 2312-5829 (online)

Круковець, Є. та Наумук, Ірина (2017) Використання інтернет-технологій на уроках інформатики. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 157-160. ISSN 978-617-7346-69-1

Курлянський, С. С. (2021) Навчання проектній діяльності засобами МВОК Prometheus. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (3). с. 298-305. ISSN 2710-3730

Л

Лебедько, А. С. та Юрченко, В. В. та Кучеренко, В. В. та Найдиш, А. В. (2016) Применение кривых линий и поверхностей в криптографии. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр. XVIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (07-10.06.2016р.) (6). с. 77-80.

Лебедєв, В. О. та Черненко, Д. О. (2014) Програмно-педагогічний засіб для організації роботи студентів з дисципліни «Трактори». Tendencje, zbiory danych, innowacje, praktyka w nauce: zbiór raportów naukowych (29.04.2014 - 30.04.2014, Warszawa). с. 118-119.

Лубко, Д. В. та Зінов’єва, О. Г. та Шаров, С. В. (2019) Проектування та розробка експертної системи діагностування несправностей транспортних засобів. Системи обробки інформації, 1 (156). с. 15-21. ISSN 1681-7710

Лубко, Д. В. та Шаров, С. В. (2019) Методи та системи штучного інтелекту: навч. посіб. Розділ 1. Загальні поняття про штучний інтелект. ФОП Однорог Т. В., Мелітополь. ISBN 978-617-7566-68-6

М

Маловічко, О. та Конюхов, С. Л. (2017) Застосування спеціалізованого педагогічного програмного комплексу у процесі вивчення програмування у восьмому класі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 38-55. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Марчук, М. С. та Крашеніннік, І. В. (2017) Огляд візуальних мов програмування для навчання майбутніх інженерів-програмістів. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (2). с. 23-27. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Мельніков, Данило Володимирович та Сердюк, Ірина Миколіївна (2023) Гра «Шашки» та її комп’ютерна реалізація. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (13). с. 485-488.

Муждабаєв, А. М. та Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на комп'ютерну програму "Виявлення та аналізу дефектів поверхонь" № 87532 від 08.04.2019 р. Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

Муравйов, А. В. та Шаров, С. В. (2014) Технологія ADO та організація доступу до даних MS SQL Server. Інформаційні технології проектування: зб. наук. пр. магістрантів та студентів. с. 89-92.

Н

Найдиш, А.В. та Кучеренко, В.В. та Лебідько, О.С. (2015) Взаємозв’язок геометричних об’єктів та криптографії. Вісник Херсонського національного технічного університету, 3 (54). с. 591-594.

Наумук, І. М. (2018) Особливості використання методу case-study в процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). с. 132-136. ISSN 2219-5203

Наумук, І. М. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №86170 "Літературний твір навчально-методичного характеру "Unix-подібні операційні системи". Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

Наумук, І. М. та Наумук, О. В. та Крашеніннік, І. В. та Сердюк, І. М. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №96392 літературний твір навчального характеру «Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Побудова комутованих комп’ютерних мереж"». Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Наумук, І. М. та Наумук, О. В. та Крашеніннік, І. В. та Сердюк, І. М. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на збірку літературних творів навчального характеру № 96392"Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Побудова комутованих комп'ютерних мереж". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Наумук, І. М. та Наумук, О. В. та Сердюк, І. М. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на Літературний твір навчального характеру "Матеріали для виконання лабораторних робіт з курсу "Охорона праці в галузі" № 96391. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Наумук, Ірина (2015) Педагогічні умови розвитку медіакомпетентності майбутніх учителів інформатики в процесі професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 348-352. ISSN 2219-5203

Наумук, О. В. (2013) Актуалізація змісту навчальної дисципліни «Адміністрування комп’ютерних мереж». Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (40-41). с. 75-80. ISSN 2074-8922

Наумук, О. В. (2013) Можливості Hyper-V для організація практичних занять з адміністрування операційних систем. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (14). с. 327-330. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

Наумук, Олексій (2015) Визначення професійних якостей майбутніх інженерів-програмістів у галузі комп’ютерних мереж. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 353-358. ISSN 2219-5203

О

Осадча, К. П. (2020) Освітні технології підготовки майбутніх педагогів до реалізації тьюторського супроводу в аспекті гуманної педагогіки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр., 4 (97). с. 160-171. ISSN 2707-7292

Осадча, К. П. (2021) Формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів в умовах змішаного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (40). с. 291-297. ISSN 2308-4863

Осадча, К. П. (2010) Формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Кандидатська thesis, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Осадча, К. П. (2010) Формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти". Кандидатська thesis, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2014) Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст). Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (42-43). с. 134-140. ISSN 2074-8922

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2021) Аналіз досвіду змішаного навчання в іноземних закладах вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 60. с. 410-420. ISSN 2412-1142

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. (2020) Роль інформаційно-комунікаційних технологій під час епідемій: спроба аналізу. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (1). с. 62-82. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Наумук, І. М. (2020) Змішане навчання при викладанні дисциплін для магістрів професійної освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки: зб. наук. пр. (3). с. 343-353.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Спірін, О. М. (2021) Адаптація електронних навчальних курсів до мобільного формату для змішаного навчання. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 129 (4). с. 47-54. ISSN 2072-8263

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Харитонова, О. А. (2021) Підбір персоналу підприємств з використанням автоматизованих систем. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 9 (2). с. 1-19. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2020) Застосування технологій змішаного навчання у формуванні управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (122). с. 11-18. ISSN 1995–0519

Осадча, Катерина (2017) Аналіз методик навчання візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 4 (147). с. 58-63. ISSN 2308-4634

Осадча, Катерина та Осадчий, Вячеслав (2014) Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (12). с. 128-133. ISSN 2219-5203

Осадчий, В. В. (2018) Досвід США у підтримці інформатики. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (2). с. 60-63. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. (2017) Досвід професійної підготовки кафедрою інформатики і кібернетики фахівців у галузі освіти та інформаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 89-99. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. (2019) Мобільні технології у професійній підготовці студентів економічних спеціальностей. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (1). с. 43-53. ISSN 2521-1234 online

Осадчий, В. В. (2019) Використання інтерактивної панелі EdPro у професійній підготовці майбутніх учителів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 215-218.

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Єремєєв, В. С. та Ліхачов, К. С. та Іванов, О. А. (2019) Особливості розробки програмного забезпечення доповненої реальності для відображення інтерактивної фурнітури з можливістю керування об’єктами. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (6). с. 128-132. ISSN 2663-595X (Online)

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. та Букреєв, Д. О. (2019) Особливості розробки програмного засобу для прогнозування вступу абітурієнтів до закладів вищої освіти. Вчені записки Таврійського Національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (1). с. 110-114. ISSN 2663-5941

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. та Кошельніков, В. В. (2019) Особливості розробки програми з AR для розміщення об`єктів на мапі. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 2 (115). с. 134-139. ISSN 1995–0519

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. та Купчак, Є. О. та Бурцева, Є. О. (2019) Внутрішній портал вчителя як засіб оптимізації навчального процесу загальноосвітньої школи. Інженерні та освітні технології, 7 (1). с. 89-108. ISSN 2307-9770

Осадчий, В. В. та Ліхачов, Д. С. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №95834 "Комп'ютерна програма "Програмний комплекс автоматизаії закладів HoReCa". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Осадчий, В. В. та Ліхачов, К. С. (2018) Досвід реалізації професійного консультування молоді засобами віртуальної реальності. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 1-11. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. та Ліхачов, К. С. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №95282 "Комп'ютерна програма "Мобільний додаток "Доповнена реальність інтерактивної фурнітури з можливістю управляти об’єктами". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Осадчий, В. В. та Наумук, О. В. (2014) Організація лабораторних занять з дисципліни «Адміністрування комп’ютерних мереж». Молодь і ринок, 5 (112). с. 11-15. ISSN 2308-4634

Осадчий, В. В. та Наумук, О. В. (2014) Внедрение виртуальной инфраструктуры для организации лабораторных занятий по дисциплине «Администрирование компьютерных сетей». Educational Technology & Society, 17 (2). с. 380-387. ISSN 1436-4522

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2015) Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Інформаційні технології і засоби навчання, 48 (4). с. 47-57. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Єремєєв, В. С. (2017) The model of intelligence system for the analysis of qualifications frameworks of European countries. International Journal of Computing, 16 (3). с. 133-142. ISSN 2312-5381

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Єремєєв, В. С. та Шаров, С. В. (2015) Концепція інтелектуальної системи інформаційного та когнітивного супроводу функціонування Національної рамки кваліфікацій. Системи обробки інформації, 12 (137). с. 88-92. ISSN 1681-7710

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2011) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №41152 "Книга "Вступ до спеціальності програміста". Державна служба інтелектуальної власності України.

Осадчий, В. В. та Сердюк, І. М. (2019) Персональний сайт як засіб формування цифрового іміджу науково-педагогічного працівника. Інформаційні технології і засоби навчання, 69 (1). с. 78-91. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2014) Электронный учебник по дисциплине «Операционные системы и системное программирование» как ключевой компонент для организации самостоятельной работы. Сборник научных докладов ІХ Международ-ной научно-практической конференции (19). с. 165-167.

П

Павленко, О. М. (2013) Основні принципи та стандарти побудови локальних обчислювальних мереж. Кооперация в системе общественного воспроизводства, 2. с. 267-270.

Павленко, О. М. та Верещага, В. М. (2018) Підготовка вихідної хмари точок при створенні цифрової моделі рельєфу за результатами наземного лазерного сканування. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр. (11). с. 30-35.

Печерський, Р. В. (2019) Розробка комп’ютерної навчальної програми з історії інформатики. Травневі наукові читання: тези доп. ХVІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (14 травня 2019 р., м. Дніпро). с. 59-65.

Постильна, О. О. та Москальов, М. О. (2019) Огляд автоматизованих програмних комплексів для аналізу якості продукції. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 128-133.

Прокоф’єв, Є. Г. та Балута, В. С. та Загородніков, С. Г. (2021) Застосування педагогічних програмних засобів у професійній освіті. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 лютого 2021 р.. с. 78-80.

Р

Ракович, В. А. (2017) Аналіз методологій розробки ігрових додатків для соціальних мереж. Молодь і ринок, 4 (147). с. 182-186. ISSN 2308-4634

Ракович, В. А. (2017) Розробка високонавантажених додатків для соціальних мереж. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 249-253. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Ракович, В. А. (2018) Аналіз методик навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (81). с. 203-206. ISSN 2413-1865

Ракович, В. А. та Тригуб, І. та Крашеніннік, І. В. (2017) Досвід розробки мобільного ігрового навігаційного додатку для операційної системи Windows 10 Mobile. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 47-57. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Ракович, Г. М. (2013) Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту. Інформаційні технології в освіті (15). с. 289-297. ISSN 1998 – 6939

Ракович, Г. М. (2014) Застосування засобу імітаційного моделювання GPSSWORLD для рішення задач планування та обробки експерименту. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр.. с. 108-118. ISSN 2313-125X

Раткова, В. О. (2021) Особливості розвитку життєстійкості особистості майбутніх ІТ-фахівців в умовах змішаного навчання. Гармонізація розвитку особистості у сучасних соціокультурних умовах: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнародною участю (22-23 квітня 2021 р., м. Переяслав, Україна). с. 223-228.

Ребендюк, А. Г. та Наумук, О. В. (2019) Можливості системи аналізу та моніторингу мережевої інфраструктури Zabbix. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 246-248.

Ротань, О. С. та Сердюк, І. М. (2017) Організація керування правами доступу до файлів у Unix-системах. ROZW?J I PRAKTYKA. In?ynieria i technologia. с. 12-15. ISSN 978-83-65608-98-7

С

Савлук, Олександр (2022) Комп'ютерна графіка: можливості інформаційних технологій у системі вищої освіти. Молодь і ринок (7-8). с. 52-56. ISSN 2308-4634

Сафонов, І. В. (2019) Застосування експертних систем у будівництві. Літні наукові підсумки 2019 року: тези доп. Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Дніпро, 5 червня 2019 року). с. 68-72.

Сафонов, К. С. та Сердюк, І. М. (2021) Передумови використання експертних систем в освітньому процесі. Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції, (Дніпро, 12 лютого 2021 р). с. 74-75.

Семикопенко, А. О. (2021) Найкращі ігрові рушії для розробки ігрового мобільного додатку. Сучасні виклики та проблеми науки: матеріали LХXIV Міжнар. наук.-практ. iнтернет-конф., 2. с. 139-140.

Семикіна, Ірина Сергіївна та Чорна, Альона Віталіївна (2023) Створення роботизованої моделі дрона за допомогою програми Lego Digital Designer. Інформаційні технології в освіті та науці (13). с. 377-379.

Сердюк, І. М. (2017) Особливості та переваги Unix-подібних операційних систем (на прикладі ОС Linux). Теоретичні та прикладні аспекти розвитку науки: матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ). с. 33-34.

Сердюк, І. М. та Батурін, В. О. (2021) Використання комп'ютерних тестів під час адаптивного навчання школярів на уроках інформатики. Topical issues of modern science, society and education: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 1-3 листопада 2021 р). с. 720-722.

Солдатко, Р. В. та Сіциліцин, Ю. О. (2017) Використання сучасної технології розподілених баз даних при проектуванні інформаційних систем. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 290-295. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Сушко, Є. В. (2020) Аналіз діяльності співробітників засобами інформаційної системи. Інноваційні досягнення науки та освіти: тези доповідей ХХV Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (15 січня 2020 р., м. Херсон). с. 53-58.

Сіциліцин, Ю. О. (2023) Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Аналіз даних та машинне навчання» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 122 Комп’ютерні науки. [Навчальний матеріал]

Сіциліцин, Ю. О. (2023) Використання AWS і Heroku для розробки паралельних і розподілених додатків в університетських лабораторіях. Науковий вісник Таврійського державного агротехнологічного університету : електронне наукове фахове видання., 1 (13). с. 502-515.

Сіциліцин, Юрій Олександрович та Осадчий, Вячеслав Володимирович (2023) Можливості використання ChatGPT у дистанційному навчанні програмування початківців. Інформаційні технології і засоби навчання, 97 (5). с. 167-180. ISSN 2076-8184

Сіциліцин, Юрій Олександрович та Осадчий, Вячеслав Володимирович (2021) Моделювання навчального обчислювального кластеру на основі одноплатних комп’ютерів Raspberry для навчання розподіленого програмування. Інформаційні технології і засоби навчання, 81 (1). с. 97-108. ISSN 2076-8184

Т

Таблер, Т. І. (2019) Використання інтерактивного контенту в електронних освітніх ресурсах у навчальному процесі сучасної школи. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (1). с. 54-66. ISSN 2521-1234 online

Ф

Федоренко, О. та Величко, В. та Стьопкін, А. та Чорна, А. В. та Соловйов, В. (2019) Informatization of education as a pledge of the existence and development of a modern higher education. Педагогiка вищої та середньої школи: зб. наук. праць (52). с. 5-21. ISSN 2304–4470

Х

Хрептус, В. С. та Шаров, С. В. (2019) Онлайн платформа дизайнерів: рекомендації з розробки та просування. Актуальные вызовы современной науки, 5 (37). с. 36-40.

Ч

Челебієва, А.Е. (2019) Прогнозування кадрового потенціалу фахівців з інформаційних технологій. Інформаційні технології в професійній діяльності: матеріали XІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (30 жовтня 2019 р.). с. 103-104.

Чемерис, Г. Ю. (2018) Розроблення критеріально-оціночного апарату формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (60). с. 191-195. ISSN 1992-5786

Чорна, А. В. (2016) Аналіз програмного забезпечення управління проектами підчас викладання технічних дисциплін. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 16–17 березня 2016 р. с. 102-106.

Чорна, А. В. (2019) Інтерактивна панель, як засіб професійного розвитку вчителя. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. с. 291-295.

Чорна, А. В. (2019) Аналіз сучасного стану сформованості управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у педагогічній теорії та практиці. Інноваційна педагогіка, 2 (19). с. 125-130. ISSN ISSN 2663-6085

Чорна, А. В. (2021) Особливості проведення навчальної практики студентами ОП «Професійна освіта. Комп’ютерні технології». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 179-183. ISSN 978-617-7346-69-1

Чорна, А. В. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на комп'ютерну програму «Електронний підручник «Офісні комп’ютерні технології»» № 101362 від 22.12.2020 р. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Чорна, А. В. та Лучко, А. О. (2021) Особливості навчального курсу «Розробка та програмування дронів». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 183-187. ISSN 978-617-7346-69-1

Чорна, А. В. та Шрако, О. О. (2017) Функціональні вимоги до програмного засобу по типу програми “Time doctor”. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 295-297. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, Альона Віталіївна (2023) Особливості вивчення освітньої робототехніки в умовах дистанційного навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (13). с. 425-427.

Чорна, Альона Віталіївна та Сердюк, Ірина Миколаївна та Онищенко, Лідія Віталіївна (2023) Інтегрований урок як сучасна форма навчання інформатики. WayScience: Progressive Opportunities and Solutions of Advanced Society: 1st International Scientific and Practical Internet Conference. с. 162-164.

Чорний, П. В. та Чорна, А. В. (2019) Використання засобі віртуальної реальності в освітньому просторі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 320-322. ISSN 978-617-7566-82-2

Ш

Шаров, С. В. та Корзун, Н. (2017) Значення вчителя інформатики в інформаційному суспільстві. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів і молодих учених. с. 370-372.

Шаров, С. В. (2018) Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з курсу «Основи логічного та функціонального програмування». [Навчальний матеріал]

Шаров, С. В. (2015) Методичні рекомендації до лабораторних робіт з курсу «Розробка та супровід баз знань». [Навчальний матеріал]

Шаров, С. В. (2014) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на складений твір «Навчально-методичний комплекс для викладання дисципліни «База даних та інформаційні системи»» №57923. Державна служба інтелектуальної власності України.

Шаров, С. В. та Деньгуб, А. В. (2015) Значення інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні інформатики. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (7). с. 225-229.

Шаров, С. В. та Земляна, І. М. (2014) Особливості та вимоги до використання навчальних комп’ютерних тренажерів. Інформаційні технології проектування: зб. наук. пр. магістрантів та студентів. с. 56-61.

Шаров, С. В. та Нікітенко, Д.С. (2014) Визначення та завдання довідково-інформаційних систем. Зб. тез доповідей Всеукраїнської наукової Internet-конференції "Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення" (1). с. 15-19.

Шаров, С. В. та Осадчий, В. В. (2014) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №56060 «Навчальний посібник «Бази даних та інформаційні системи»». Державна служба інтелектуальної власності України.

Шаров, С. В. та Постильна, О. О. (2017) Інформатизація освіти і виховання як вектор розвитку сучасного суспільства. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). с. 199-204. ISSN 2219-5203

Шаров, С. В. та Хромишев, О. В. (2014) Аналіз можливостей інструментальних засобів для роботи з СУБД MySQL. Інформаційні технології проектування: зб. наук. пр. магістрантів та студентів. с. 102-107.

Шаров, С. В. та Шамардак, О. А. (2014) Концептуальне моделювання інформаційної системи за допомогою мови UML. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (7). с. 10-14.

Шаров, С. В. та Шарова, Т. М. (2017) Особливості використання електронного засобу навчального призначення «Історія зарубіжної літератури. Антична література». Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 327-330.

Шаров, С. В. та Шарова, Т. М. (2018) Аналіз онлайн курсів з програмування. Актуальные научные исследования в современном мире, 8 (40). с. 150-155. ISSN 2524-0986

Шаров, С.В. та Мартиненко, М.В. (2014) Огляд баз даних для збереження інформації. Всеукраїнська наукова Internet-конференція “Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення": зб. тез доповідей (1). с. 11-14.

Шаров, С.В. та Осадчий, В.В. (2015) Проблема подготовки будущих администраторов баз данных к сертификации знаний и трудоустройству. Educational Technology & Society, 1 (18). с. 364-376. ISSN 1436-4522

Шарова, Т. М. та Москальова, Л. Ю. (2018) Ретроспективний аналіз розвитку інформаційного суспільства. Актуальные научные исследования в современном мире, 7 (39). с. 31-35. ISSN 2524-0986

Ю

Юрів, І. М. (2019) Мобільні додатки для забезпечення виховної роботи у закладі вищої освіти. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку: зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. (12 грудня 2019 року, м. Дніпро). с. 30-32.

Юрів, І. М. та Шаров, С. В. (2019) Особливості інтеграції ІКТ у роботу куратора академічної групи. Перспективні шляхи розвитку науки та освіти: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (31 січня 2019 р., м. Дніпро), 1. с. 46-51.

Цей список був створений у Tue Mar 19 05:19:01 2024 EET.