МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "Інтернет"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: B | I | K | O | P | S | V | І | А | Б | К | Н | О | Р | С | Т | Ч
Число елементів на цьому рівні: 62.

B

Bukreiev, Dmitriy (2020) Neuro-network technologies as a mean for creating individualization conditions for students learning. ICHTML 2020: SHS Web of Conferences, 75 (04013).

I

Ibrahymova, L. А. (2020) Formation of algorithmic competencies in future software engineers in the process of studying programming. European Science Review Scientific journal (11-12). с. 21-23.

K

Kruglyk, Vladyslav та Bukreiev, Dmitriy та Chornyi, Pavlo та Kupchak, Evgeniy та Sender, Andrey (2020) Discord platform as an online learning environment for emergencies. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (2). с. 13-28. ISSN ISSN: 2521-1234 online

O

Osadcha, K. P. та Sysoieva, S. O. (2020) Formation of the tutor ICT-competence in the process of future teachers’ professional training. Information Technologies and Learning Tools, 80 (6). с. 207-221.

Osadcha, Kateryna (2023) Computer learning environment as a basis for formingintercultural competence of high school students. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). с. 54-58. ISSN 2219-5203

Osadcha, Kateryna (2020) Model of future teachers’ professional training for tutoring in the information and educational environment of an institution of higher education. Education: Modern Discourses (3). с. 97-104. ISSN 2617-7811

Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Semerikov, Serhiy та Chemerys, Hanna та Chorna, Alona V. (2020) The review of the adaptive learning systems for the formation of individual educational trajectory. CEUR Workshop Proceedings, 2732. с. 547-558. ISSN 1613-0073

Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Spirin, Oleg (2021) Current state and development trends of E-learning in China. Information Technologies and Learning Tools, 85 (5). с. 208-227. ISSN 2076-8184

Osadchyi, Viacheslav та Chemerys, Hanna та Osadcha, Kateryna та Kruhlyk, V. S. та Koniukhov, Serhii та Kiv, Arnold (2020) Conceptual model of learning based on the combined capabilities of augmented and virtual reality technologies with adaptive learning systems. CEUR Workshop Proceedings, 2731. с. 328-340. ISSN 1613-0073

Osadchyi, Viacheslav та Krasheninnik, Iryna та Spirin, Oleg та Koniukhov, Serhii та Diuzhikova, Tatiana (2020) Personalized and adaptive ICT-enhanced learning: а brief review of research from 2010 to 2019. CEUR Workshop Proceedings, 2732. с. 559-571. ISSN 1613-0073

P

Pokryshen, Dmytro A. та Prokofiev, Evgeniy H. та Azaryan, Albert A. (2018) Blogger and YouTube services at a distant course “Database management system Microsoft Access”. Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), 2433. с. 516-528. ISSN 1613-0073

S

Symonenko, S. V. та Zaitseva, N. V. та Osadchyi, V. V. та Osadcha, K. P. та Shmeltser, E. O. (2020) Virtual reality in foreign language training at higher educational institutions. CEUR Workshop: proceedings 2nd International Workshop on Augmented Reality in Education, 22 March 2019, 2547. с. 37-49.

V

Voloshinov, Serhii та Kruglyk, Vladyslav та Osadchyi, Viacheslav та Osadcha, Kateryna та Symonenko, Svitlana (2020) Realities and prospects of distance learning at higher education institutions of Ukraine. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (1). с. 1-16. ISSN ISSN: 2521-1234 online

І

Ібрагімова, Л. А. (2019) Використання засобів хмарних технології в процесі вивчення дисципліни «Теорія інформації та кодування». Інноваційна педагогіка, 19 (2). с. 168-171. ISSN ISSN 2663-6085

А

Артюхов, В. Є. (2020) Залучення унікального користувача як ефективний засіб підвищення рейтингу сайту. Science, Research, Development (28). с. 67-69.

Б

Бершадська, Ольга та Зубань, Юрій та Іларіонов, Олег та Лагоднюк, Олег та Майборода, Олена та Наумук, Ірина та Піндус, Наталія та Поддєнєжний, Олександр та Сидоров, Микола та Сільченко, Марина та Яценко, Роман (2020) Рекомендації щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти. Міністерство освіти і науки України.

К

Касьяненко, М. М. (2020) SMM: переваги та недоліки. Science, Research, Development (28). с. 51-54.

Кирилюк, Сергій Юрійович та Конюхов, Сергій Леонідович (2021) Проєктування інтернет-вітрини для людей з особливими дієтичними потребами. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Internet-конференції. с. 73-75.

Конюхов, С. Л. та Бондаренко, А. В. (2014) Адаптація web–сайтів для мобільних пристроїв. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Математика. Геометрія. Інформатика, 1. с. 86-88.

Конюхов, С. Л. та Гоголенко, Е. С. (2014) Засоби інтеграції платформи „1С: Підприємство” з web–сайтами. Współczesne tendencje w nauce i edukacji: zbiór raportów naukowych, 7. с. 39-40.

Конюхов, С. Л. та Круглик, В. С. (2020) Learning Experience Platform як засіб персоналізації навчання. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали шостої міжнародної конференції. Одеса, 23–25 вересня 2020 р.. с. 76-78.

Конюхов, С. Л. та Кулібаба, Є. (2016) Використання технології AJAX для розробки інтерактивних інтерфейсів web-сайтів. Техника и технологии. Современные проблемы и перспективы развития: сб. науч. ст.. с. 14-15.

Конюхов, С. Л. та Третьяков, С. С. (2014) Використання web–сайту для економічного аналізу діяльності підприємства. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Математика. Геометрія. Інформатика, 1. с. 98-100.

Конюхов, Сергій (2023) Використання програмного забезпечення віддаленого доступу у процесі навчання програмування. Адаптивні процеси в освіті: збірник матеріалів (тез доповідей) 2‐го Міжнародного наукового форуму. с. 184-185.

Крашеніннік, І. В. (2018) Використання онлайн-курсів у навчанні майбутніх інженерів-програмістів за освітніми програмами скороченого терміну. Проблеми інформатизації навчального процесу в закладах загальної середньої та вищої освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., (09 жовтня 2018 р., м. Київ). с. 57-59.

Крашеніннік, І. В. (2019) Використання онлайн-ресурсів у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів front-end-розробки. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2019): тези доповідей VIІ міжнар. наук.-практ. конф., 23-25 трав. 2019 р.. с. 13-15.

Крашеніннік, І. В. (2019) Методи і засоби навчання майбутніх інженерів-програмістів frontend-розробки. Інформаційні технології в освіті та науці (11). с. 166-169.

Крашеніннік, І. В. та Звонарьова, А. А. (2021) Використання онлайн-сервісу Gamilab для організації дидактичних ігор у закладах професійної освіти. Інноваційні практики наукової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 8-11 грудня 2021). с. 277-280.

Крашеніннік, І. В. та Осадчий, В. В. (2020) Можливості платформи Smart Sparrow для створення адаптивних навчальних матеріалів. Адаптивні технології управління навчанням ATL-2020: матеріали шостої міжнар. конф., 23–25 верес. 2020 р.. с. 11-13.

Круглик, В. С. та Єремєєв, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. та Тригуб, І. Є. (2020) Особливості розробки CRM-системи для міжнародного туроператора. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 31 (1). с. 79-84. ISSN 2663-5941

Круглик, В. С. та Чорна, А. В. (2020) Використання платформи Moodle для індивідуалізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 159-160.

Круглик, Владислав (2023) Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності з адаптивними системами навчання: аналіз концептуальних моделей. Освітологічний дискурс (4 (43)). ISSN 2312-5829 (online)

Н

Наумук, І. М. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №86034 "Літературний твір навчально-методичного характеру "Медіаосвіта та медіаграмотність". Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

Наумук, І. М. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №86170 "Літературний твір навчально-методичного характеру "Unix-подібні операційні системи". Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

Наумук, І. М. та Наумук, О. В. та Крашеніннік, І. В. та Сердюк, І. М. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на збірку літературних творів навчального характеру № 96392"Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Побудова комутованих комп'ютерних мереж". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

О

Осадча, К. П. (2020) Освітні технології підготовки майбутніх педагогів до реалізації тьюторського супроводу в аспекті гуманної педагогіки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: зб. наук. пр., 4 (97). с. 160-171. ISSN 2707-7292

Осадча, К. П. (2021) Організація змішаного навчання цифровому малюванню майбутніх фахівців цифрових технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 111-116. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. (2021) Формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів в умовах змішаного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (40). с. 291-297. ISSN 2308-4863

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2021) Аналіз досвіду змішаного навчання в іноземних закладах вищої освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 60. с. 410-420. ISSN 2412-1142

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. (2020) Роль інформаційно-комунікаційних технологій під час епідемій: спроба аналізу. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (1). с. 62-82. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Наумук, І. М. (2020) Змішане навчання при викладанні дисциплін для магістрів професійної освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія Педагогічні науки: зб. наук. пр. (3). с. 343-353.

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Спірін, О. М. (2021) Адаптація електронних навчальних курсів до мобільного формату для змішаного навчання. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 129 (4). с. 47-54. ISSN 2072-8263

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2021) Концептуальні засади розробки адаптивної системи індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 3 (74). с. 65-70. ISSN 1992-5786

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2021) Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle. Молодь і ринок, 1 (187). с. 38-43. ISSN 2308-4634 (Print), 2617-0825 (Online)

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2020) Застосування технологій змішаного навчання у формуванні управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (122). с. 11-18. ISSN 1995–0519

Осадча, К. П. та Савлук, О. О. (2021) Сучасні аспекти викладання комп’ютерної графіки у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій. Цифрові гуманітарні дослідження та цифрові трансформації у сфері культури: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. с. 64-67.

Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2020) Використання LMS Moodle для організації змішаного навчання у закладах вищої освіти. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 167-168.

Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2020) Можливості Moodle для реалізації адаптивних технологій навчання. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали шостої Міжнародної конференції. с. 65-67.

Осадчий, В. та Єремєєв, В. та Сіохін, В. та Горлов, П. та Сердюк, І. та Васильєв, І. (2015) Проектування web порталу формування інформаційної бази даних з міграції птахів в Азово-чорноморському регіоні України. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Нові рішення у сучасних технологіях (46). с. 98-103.

Осадчий, В. В. (2019) Мобільні технології у професійній підготовці студентів економічних спеціальностей. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (1). с. 43-53. ISSN 2521-1234 online

Осадчий, В. В. та Крашеніннік, І. В. (2020) LMS Moodle як інструмент персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 169-170.

Осадчий, В. В. та Ліхачов, Д. С. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №95834 "Комп'ютерна програма "Програмний комплекс автоматизаії закладів HoReCa". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Осадчий, В. В. та Ліхачов, К. С. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №95282 "Комп'ютерна програма "Мобільний додаток "Доповнена реальність інтерактивної фурнітури з можливістю управляти об’єктами". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Р

Ракович, В. А. (2017) Розробка високонавантажених додатків для соціальних мереж. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 249-253. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Ракович, В. А. (2017) Аналіз методологій розробки ігрових додатків для соціальних мереж. Молодь і ринок, 4 (147). с. 182-186. ISSN 2308-4634

Ребендюк, А. Г. та Наумук, О. В. (2019) Можливості системи аналізу та моніторингу мережевої інфраструктури Zabbix. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 246-248.

С

Спірін, О.М. та Наумук, Ірина (2020) Адаптивне навчання на основі LMS Moodle: постановка проблеми. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 179-180.

Т

Трусов, Є.О. та Крашеніннік, І. В. (2021) Інтернет речей у професійній освіті. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 173-176.

Ч

Чемерис, Г. Ю. та Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. (2019) Increase of the level of graphic competence future bachelor in computer sciences in the process of studying three-dimensional modeling. ICT in Education, Research, and Industrial Applications. Proceedings of the 15th International Conference ICTERI 2019, 2. с. 17-28.

Чорна, А. В. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на комп'ютерну програму «Електронний підручник «Офісні комп’ютерні технології»» № 101362 від 22.12.2020 р. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Чорна, А. В. та Мершенко , М. О. (2017) Особливості дитячих інтернет-видань. Сучасна наука та перспективи: матеріали регіональної internet-конф. молодих учених . с. 101-104.

Чорний, В. В. та Чорна, Л. С. та Чорна, А. В. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98583 "Комп'ютерна програма «Електронний підручник "Трактори". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Київ.

Цей список був створений у Fri Apr 19 06:38:33 2024 EEST.