МДПУ репозиторій

До питання щодо інституціоналізації професії тьютора в українському освітньому просторі

Осадча, К. П. (2018) До питання щодо інституціоналізації професії тьютора в українському освітньому просторі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 77-88.

[img] Text
До питання щодо інституціоналізації .pdf

Скачати (272kB)

Резюме

Нині людині важко орієнтуватися у великих потоках інформації, щоб засвоїти її, а освіта, яка має допомогти їй у цьому, залишається консервативною та повільно модернізується. За таких умов виникає необхідність появи принципово нової позиції у професійній освіті–тьютора. Позиція тьютора як посада у штатному розкладі школи також актуалізується запровадженням профілізації шкіл і варіативних предметів у старших класах. Аналіз класифікаторів професій Великобританії, Польщі, США, Канади та Росії засвідчує наявність у них професії тьютора. У статті окреслено відмінність тьютора від класного керівники, вчителя-предметника, соціального педагога, шкільного психолога, педагога додаткової освіти, асистента і помічника вчителя. Обґрунтовано доцільність внесення професії «тьютор» до переліку професій у Національному класифікаторі України. Подано функціональні обов’язки тьютора у сфері середньої освіти, у сфері вищої освіти та у сфері додаткових освітніх послуг.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 13 Лист 2018 13:40
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2404

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу