МДПУ репозиторій

Педагогічні умови формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів-філологів: обґрунтування проблеми

Овсянникова, Кристина (2014) Педагогічні умови формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів-філологів: обґрунтування проблеми. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). с. 124-127. ISSN 2219-5203

[img] Text
796-1.pdf

Скачати (277kB)

Резюме

У статті обґрунтовано актуаль-ність дослідження проблеми формування медіакомпетен-тності майбутніх учителів-філологів, розкрито значення розробки та впровадження структурно-функціональної моделі розвитку медіаосвітньої компетентності вчителя-філо-лога як компонента його професійної компетенції; дове-дено необхідність визначення педагогічних умов формування дослідженої компетенції для підвищення загального рівня сформованості професійної компетентності вчителів-філологів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 05 Бер 2016 14:37
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/313

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу