MDPU Repository

Педагогічні умови формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів-філологів: обґрунтування проблеми

Овсянникова, Кристина (2014) Педагогічні умови формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів-філологів: обґрунтування проблеми. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 124-127. ISSN 2219-5203

[img] Text
796-1.pdf

Download (277kB)

Abstract

У статті обґрунтовано актуаль-ність дослідження проблеми формування медіакомпетен-тності майбутніх учителів-філологів, розкрито значення розробки та впровадження структурно-функціональної моделі розвитку медіаосвітньої компетентності вчителя-філо-лога як компонента його професійної компетенції; дове-дено необхідність визначення педагогічних умов формування дослідженої компетенції для підвищення загального рівня сформованості професійної компетентності вчителів-філологів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 05 Mar 2016 14:37
Last Modified: 10 Mar 2016 16:16
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/313

Actions (login required)

View Item View Item