Переверзєва, О. В. (2018) Професійне самовизначення як найважливіша умова самореалізації та мотивації творчого потенціалу майбутнього викладача. In: Science, research, development. Pedagogy. # 3/ Наука, исследования, развитие. Педагогика. # 3, 30.03.2018-31.03.2018, Rotterdam (The Netherlands)/ Роттердам (Голландия).
Text
75-03_112-114.pdf Скачати (85kB) |
|
Text
75-03_1-6.pdf Скачати (188kB) |
Резюме
Однією з центральних проблем психології людського капіталу в сучасному світі стає дослідження процесів самореалізації особистості в умовах свободи вибору (світогляду, професійного орієнтування, ціннісних орієнтацій, життєвих планів). Зміст освіти є одним із чинників економічного і соціального прогресу суспільства і має бути орієнтоване на забезпечення самовизначення особистості, створення умов для її самореалізації.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | викладач Олена Переверзєва |
Дата внесення: | 09 Вер 2019 12:45 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6384 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |