Переверзєва, О. В. (2018) Професійне самовизначення як найважливіша умова самореалізації та мотивації творчого потенціалу майбутнього викладача. In: Science, research, development. Pedagogy. # 3/ Наука, исследования, развитие. Педагогика. # 3, 30.03.2018-31.03.2018, Rotterdam (The Netherlands)/ Роттердам (Голландия).
![75-03_112-114.pdf [thumbnail of 75-03_112-114.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
75-03_112-114.pdf
Download (85kB)
![75-03_1-6.pdf [thumbnail of 75-03_1-6.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
75-03_1-6.pdf
Download (188kB)
Abstract
Однією з центральних проблем психології людського капіталу в сучасному світі стає дослідження процесів самореалізації особистості в умовах свободи вибору (світогляду, професійного орієнтування, ціннісних орієнтацій, життєвих планів). Зміст освіти є одним із чинників економічного і соціального прогресу суспільства і має бути орієнтоване на забезпечення самовизначення особистості, створення умов для її самореалізації.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4411 not found. |
Date Deposited: | 09 Sep 2019 12:45 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6384 |