Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Професійне самовизначення як найважливіша умова самореалізації та мотивації творчого потенціалу майбутнього викладача

Переверзєва, О. В. (2018) Професійне самовизначення як найважливіша умова самореалізації та мотивації творчого потенціалу майбутнього викладача. In: Science, research, development. Pedagogy. # 3/ Наука, исследования, развитие. Педагогика. # 3, 30.03.2018-31.03.2018, Rotterdam (The Netherlands)/ Роттердам (Голландия).

[thumbnail of 75-03_112-114.pdf] Text
75-03_112-114.pdf

Download (85kB)
[thumbnail of 75-03_1-6.pdf] Text
75-03_1-6.pdf

Download (188kB)

Abstract

Однією з центральних проблем психології людського капіталу в сучасному світі стає дослідження процесів самореалізації особистості в умовах свободи вибору (світогляду, професійного орієнтування, ціннісних орієнтацій, життєвих планів). Зміст освіти є одним із чинників економічного і соціального прогресу суспільства і має бути орієнтоване на забезпечення самовизначення особистості, створення умов для її самореалізації.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4411 not found.
Date Deposited: 09 Sep 2019 12:45
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6384

Actions (login required)

View Item
View Item