Волкова, Віра та Борода, Ганна (2021) Самоосвітня діяльність майбутніх педагогів в умовах нової освітньої парадигми. Modern scientific challenges and trends, 3 (37) (1). с. 62-65.
Text
Volkova_tezy_Польша.pdf Скачати (327kB) |
Резюме
Самоосвітня діяльність розглядається як цілісний процес розвитку особистості. Учень - це об’єкт управління та суб’єкт, який самостійно визначає цілі та завдання власної пізнавальної діяльності, реалізує та контролює її, використовує результати у навчальному процесі, аналізує та оцінює їх, прогнозує наступний саморозвиток. Система професійно значущих відносин пов’язана з формуванням механізму самовиховання та можливістю розуміння основних цілей, цінностей, норм поведінки, ідеалів, що характеризують сучасного фахівця. Ігрові методи, ділові ігри, тренінги, проблемні ситуації реконструюють професійну діяльність, стимулюють ініціативу та самостійність у ситуаціях вибору між різними мотивами, цінностями, ролями, а за допомогою рефлексії, переосмислення особистих стереотипів ведуть до творчої трансформації ситуації, до самості -розвиток людини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 24 Трав 2021 10:49 |
Останні зміни: | 24 Трав 2021 10:49 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11753 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |