МДПУ репозиторій

Sociocultural, spiritual, moral and tutor support for people with disabilities in the conditions of institutions of higher education (project)

Moskalyova, L. та Zhytnik, T. та Podpliota, S. (2019) Sociocultural, spiritual, moral and tutor support for people with disabilities in the conditions of institutions of higher education (project). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (4). с. 211-220. ISSN 2307-4906

[img]
Перегляд
Text
4. Умань.pdf

Скачати (728kB) | Перегляд

Резюме

Актуальність дослідження розглядається у площині еволюції у сфері освіти та особистості з інвалідністю в умовах нової моделі інклюзивного простору. Україна, ратифікувавши Лісабонську конвенцію та приєднавшись до Болонської декларації, також повинна виконувати всі взяті на себе зобов’язання. Це передусім стосується стратегічного пріоритету забезпечення рівності та соціальної взаємодії в рамках Європейської співпраці в освіті. Власне Україна, як учасниця Болонського процесу, повинна використовувати роль освіт як ключовий інструмент досягнення успішного соціального захисту та розвитку моделі соціальної інклюзії осіб із особливими потребами/інвалідністю. Соціально-культурний, тьюторський та духовно-моральний супровід на основі отриманого досвіду, має надати студентам закладів вищої освіти допомогу на шляху самостійного вибору соціально-культурної та особистісної позиції, можливість впевнено висловлювати свою думку, бути активним, мати власну громадську позицію, враховуючи моральні принципи та духовну внутрішню наповненість. Стаття має на меті продемонструвати проєкт та описати його технологію в процесі реалізації проєктної діяльності, розробленої з урахуванням відсутності узгодження соціальних механізмів та умов культурної активності особистості з обмеженими можливостями та орієнтований на розвиток творчих, культурно-дозвіллєвих та соціальних потреб студентів з інвалідністю в умовах закладів вищої освіти. Соціально-культурний та духовно-моральний супровід розглядається як створення у закладах вищої освіти умов для ефективної, спрямованої та активної самореалізації студентів у навчально-виховному процесі, а, надалі, використання отриманих навичок та позитивного досвіду в соціальній, особистісній та міжособистісній сфері, трудовій та культурній діяльності з урахуванням їхніх психофізичних можливостей, інтересів, принципів та уподобань. Підкреслюється важливість включення тьютора в освітній процес студента, який має мобілізувати внутрішні резерви вихованця для того, щоб у подальшому той сам міг впоратися зі своїми труднощами.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра іноземних мов
Дата внесення: 29 Трав 2020 11:14
Останні зміни: 07 Жов 2020 11:57
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9244

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу