Подпльота, Світлана Володимирівна (2021) Студентське тьюторство у закладах вищої освіти Німеччини: порівняльний аналіз для висвітлення ціннісного потенціалу освіти. Українська освіта: аксіологія європейського вибору: матеріали міжнародної наукової конференції, м. Київ, 21-22 жовтня 2021 року. с. 322-326.
Text
19_Тези Студентське тьютор.pdf - Опублікована Версія Скачати (323kB) |
Резюме
Система освіти України знаходиться в процесі значних змін. Технічний і економічний прогрес, глобалізація соціокультурних процесів, тенденція індивідуалізації освіти у поєднанні зі збільшенням вагомості самоосвіти для досягнення професійної і особистісної успішності людини формують сьогодні нові вимоги до здобувачів освіти. Особливу цікавість викликає практика студентського тьюторства в системі вищої професійної освіти Німеччини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LF Індивідуальні інститути (Європа) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 09 Жов 2023 19:22 |
Останні зміни: | 09 Жов 2023 19:22 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13091 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |