Items where Subject is "LF Індивідуальні інститути (Європа)"
- Предметний класифікатор Бібліотеки Конгресу (10453)
- L Освіта (4413)
- LF Індивідуальні інститути (Європа) (11)
- L Освіта (4413)
Є
Єремєєв, В. С. and Брянцев, О. А. and Хромаков, О. Л. (2019) Розробка програмного комплексу для аналізу результатів тестування фахівців та експертного оцінювання кваліфікаційних рівнів стандартів освіти у європейських країнах. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). pp. 116-119. ISSN 978-617-7566-82-2
Єремєєв, В. С. and Осадчий, В. В. and Гулиніна, О. В. and Донєва, О. В. (2016) A mathematical model of an intelligent information system for a comparative analysis of European qualification standards. Global Journal of Pure and Applied Mathematics, 12 (3). pp. 2113-2132. ISSN 0973-1768
Єремєєв, В. С. and Сечін, О. В. and Підберезня, Я. О. (2017) Экспертная система для проведения анализа стандартов квалификации в европейских странах. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). pp. 14-29. ISSN ISSN: 2521-1234 online
А
Александров, Д. В. Регіональні проблеми впровадження європейських цінностей в вищій освіті. Наукове сьогодення: стан та перспективи регіональних досліджень: матеріали регіональної наук.-практ. конф., присвяченої 60-річчю природничо-географічного факультету, 19 травня 2021 року. pp. 117-123.
К
Круглик, В. С. (2016) Аналіз змісту і структури підготовки інженерів-програмістів у провідних вищих навчальних закладах Європи. Молодь і ринок, 10 (141). pp. 40-43. ISSN 2308-4634
О
Осадча, К. П. (2018) Досвід тьюторства та підготовки тьюторів у Польщі. Молодь і ринок, 8 (163). pp. 37-42. ISSN 2308-4634
Осадча, К. П. (2018) Аналіз тьюторських практик та досвіду підготовки тьюторів у Німеччині. Науковий вісник МНК імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 2 (61). pp. 206-210.
Осадча, К. П. and Букша, М. В. (2023) Особливості цифрової трансформації вищої освіти Німеччини. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice. International Scientific and Practical Conference Proceeding (3). pp. 70-74.
Осадча, Катерина (2022) Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання. Освітологічний дискус, 3-4 (38-39). pp. 147-162. ISSN 2312-5829(online)
Осадчий, В. В. and Осадча, К. П. and Єремєєв, В. С. (2017) The model of intelligence system for the analysis of qualifications frameworks of European countries. International Journal of Computing, 16 (3). pp. 133-142. ISSN 2312-5381
П
Подпльота, Світлана Володимирівна (2021) Студентське тьюторство у закладах вищої освіти Німеччини: порівняльний аналіз для висвітлення ціннісного потенціалу освіти. Українська освіта: аксіологія європейського вибору: матеріали міжнародної наукової конференції, м. Київ, 21-22 жовтня 2021 року. pp. 322-326.