МДПУ репозиторій

Аналіз змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів

Ракович, В. А. (2018) Аналіз змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 263-267. ISSN 2219-5203

[img] Text
Ракович.pdf

Скачати (252kB)

Резюме

Одним з апнрямів підготовки майбутніх інженерів програмістів є навчання програмування ігор, що пояснюється швидкими темпами розвитку ІТ-індустрії і попитом на фахівців у аглузі розробки ігор. Питання формування змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів докладно не зглряодалось у наукових працях, тому вимагає дослідження. На основі аналізу змісту навчання програмування ігор, що міститься в пдіручниках і оспібниках різних авторів (А. Хонич, Т. Міллер, М. Моррісон, В. Касихін, С. Маніш, М. Цехнер, М. Доусон), і його відповідності наведеним принципам відбору сформульовано висновок про те, що ці матеріали лише частково можуть бути використані при доборі змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів, а тому доцільно формувати власний зміст.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 20 Лист 2018 12:49
Останні зміни: 29 Вер 2020 12:20
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2442

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу