Ракович, В. А. (2018) Аналіз змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 263-267. ISSN 2219-5203
Text
Ракович.pdf Скачати (252kB) |
Резюме
Одним з апнрямів підготовки майбутніх інженерів програмістів є навчання програмування ігор, що пояснюється швидкими темпами розвитку ІТ-індустрії і попитом на фахівців у аглузі розробки ігор. Питання формування змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів докладно не зглряодалось у наукових працях, тому вимагає дослідження. На основі аналізу змісту навчання програмування ігор, що міститься в пдіручниках і оспібниках різних авторів (А. Хонич, Т. Міллер, М. Моррісон, В. Касихін, С. Маніш, М. Цехнер, М. Доусон), і його відповідності наведеним принципам відбору сформульовано висновок про те, що ці матеріали лише частково можуть бути використані при доборі змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів, а тому доцільно формувати власний зміст.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 20 Лист 2018 12:49 |
Останні зміни: | 29 Вер 2020 12:20 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2442 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |