Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Аналіз змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів

Ракович, В. А. (2018) Аналіз змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). pp. 263-267. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Ракович.pdf] Text
Ракович.pdf

Download (252kB)

Abstract

Одним з апнрямів підготовки майбутніх інженерів програмістів є навчання програмування ігор, що
пояснюється швидкими темпами розвитку ІТ-індустрії і попитом на фахівців у аглузі розробки ігор. Питання формування змісту навчання програмування ігор
майбутніх інженерів-програмістів докладно не зглряодалось
у наукових працях, тому вимагає дослідження. На основі аналізу змісту навчання програмування ігор, що міститься в пдіручниках і оспібниках різних авторів (А. Хонич, Т. Міллер, М. Моррісон, В. Касихін, С. Маніш, М. Цехнер,
М. Доусон), і його відповідності наведеним принципам відбору сформульовано висновок про те, що ці матеріали лише частково можуть бути використані при
доборі змісту навчання програмування ігор майбутніх
інженерів-програмістів, а тому доцільно формувати власний зміст.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 20 Nov 2018 12:49
Last Modified: 29 Sep 2020 12:20
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2442

Actions (login required)

View Item
View Item