МДПУ репозиторій

Упровадження компетентнісного підходу в процесі навчання біології

Логвіна-Бик, Т. А. та Бик, Н. В. та Дубяга, В. І. (2017) Упровадження компетентнісного підходу в процесі навчання біології. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). с. 146-150. ISSN 2219-5203

[img] Text
Упровадження компетентнісного підходу.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

У статті здійснено аналіз юторичних етапів формування компетентностей у житті суспільства й в освіті, розглянуто piзнi погляди вчених на формування компетентностей. Особливу увагу приділено психолого-педагогічним аспектам формування компетентностей у школярів у процесі навчання біології, оскільки на 6aзi емоційних переживань формуеться величезний спектр людських почуттів. Позитивні переживания й почуття є для людини стимулом,певною метою її життєдіяльності за використання компетентнісного підходу, що е основою для здатності людини діяти найбільш продуктивно та ефективно в конкретній життевій ситуації

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Дата внесення: 08 Лип 2019 09:20
Останні зміни: 16 Жов 2020 07:57
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5392

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу