Логвіна-Бик, Т. А. and Бик, Н. В. and Дубяга, В. І. (2017) Упровадження компетентнісного підходу в процесі навчання біології. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). pp. 146-150. ISSN 2219-5203
![Упровадження компетентнісного підходу.pdf [thumbnail of Упровадження компетентнісного підходу.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Упровадження компетентнісного підходу.pdf
Download (1MB)
Abstract
У статті здійснено аналіз юторичних етапів формування компетентностей у житті суспільства й в освіті, розглянуто piзнi погляди вчених на формування компетентностей. Особливу увагу приділено психолого-педагогічним аспектам формування компетентностей у школярів у процесі навчання біології, оскільки на 6aзi емоційних переживань формуеться величезний спектр людських почуттів. Позитивні переживания й почуття є для людини стимулом,певною
метою її життєдіяльності за використання компетентнісного підходу, що е основою для здатності людини діяти найбільш продуктивно та ефективно в конкретній життевій ситуації
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра ботаніки, екології та садово-паркового господарства > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email botanika@mspu.edu.ua |
Date Deposited: | 08 Jul 2019 09:20 |
Last Modified: | 16 Oct 2020 07:57 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5392 |