Логвіна-Бик, Т. А. та Бик, Н. В. (2019) Особистісно-професійний розвиток учителя біології в Новій українській школі. Матеріали ІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. з міжнародною участю (Мелітополь, 6-8 червя 2019 р.). с. 157-162.
Text
Особистісно-професійний розвиток учителя біології.pdf Скачати (687kB) |
Резюме
Вчитель біології при організації навчального процесу з біології у Новій українській школі використовує основні програмні документи, розвиває професійні і спеціальні компетентності вчителя біології, створює гармонійне освітнє середовище, впроваджує особистісно-орієнтовану модель освіти, інтегрує знання з біології та здійснює творчий розвиток школярів на уроках біології та в позаурочній роботі. Вчитель біології розвиває творчий потенціал учнів, створює необхідні умови для активізації пізнавальної дослідницької діяльності учнів, підвищує якість викладання на основі впровадження нових інформаційних технологій, розвиває навчально-пізнавальну компетенцію учнів через вдосконалення загальних і спеціальних навчальних умінь, фіксує рівень навченості учнів при вивченні кожної теми, проводить цілеспрямовану роботу з обдарованими дітьми.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Користувач, що депонує: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Дата внесення: | 23 Лип 2019 12:33 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5970 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |