МДПУ репозиторій

Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів

Крашеніннік, І. В. (2019) Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Серія: Педагогічні науки, 1 (58). с. 46-52. ISSN 1609-8595

[img]
Перегляд
Text
article 46-52.pdf

Скачати (206kB) | Перегляд

Резюме

У статті сформульовано проблему застосування компетентнісно орієнтованих завдань (КОЗ) у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання. Проаналізовано наукові дослідження, присвячені різним аспектам використання КОЗ в освітньому процесі (характеристики, типи, структура, етапи розробки). Окреслено сучасні погляди на професійну компетентність фахівців, зокрема інженерів-програмістів, а також основні особливості їх професійної підготовки за скороченим терміном. Наведено приклади КОЗ, призначених для формування і оцінювання рівня фахових компетентностей у курсі «Програмування».

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 12 Серп 2019 07:16
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5270

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу