Крашеніннік, І. В. (2019) Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Серія: Педагогічні науки, 1 (58). pp. 46-52. ISSN 1609-8595
|
Text
article 46-52.pdf Download (206kB) | Preview |
Abstract
У статті сформульовано проблему застосування компетентнісно орієнтованих завдань (КОЗ) у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання. Проаналізовано наукові дослідження, присвячені різним аспектам використання КОЗ в освітньому процесі (характеристики, типи, структура, етапи розробки). Окреслено сучасні погляди на професійну компетентність фахівців, зокрема інженерів-програмістів, а також основні особливості їх професійної підготовки за скороченим терміном. Наведено приклади КОЗ, призначених для формування і оцінювання рівня фахових компетентностей у курсі «Програмування».
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Date Deposited: | 12 Aug 2019 07:16 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5270 |
Actions (login required)
View Item |