МДПУ репозиторій

Розвиток орієнтації на суб’єкт-суб’єктну взаємодію в освітньому просторі внз: антропологічний аспект

Молодиченко, В. В. та Яремчук, С.В. (2012) Розвиток орієнтації на суб’єкт-суб’єктну взаємодію в освітньому просторі внз: антропологічний аспект. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 13-22. ISSN 2219-5203

[img] Text
169-240-1-SM.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Молодиченко В.В., Яремчук С.В. Розвиток орієнтації на суб’єкт-суб’єктну взаємодію в освітньому просторі ВНЗ: антропологічний аспект. В статті розглядаються проблеми розвитку орієнтації на суб’єкт-суб’єктну взаємодію в освітньому просторі ВНЗ в антропологічному розрізі. Виділені критерії розвитку орієнтації на суб’єкт-суб’єктну взаємодію в освітньому просторі ВНЗ. Проведено експериментальне дослідження рівня розвитку орієнтації на суб’єкт-суб’єктну взаємодію студентів ВНЗ за основними критеріями.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 04 Квіт 2016 12:32
Останні зміни: 04 Жов 2021 17:34
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/542

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу