Надольська, Ю. А. (2019) Диктант як засіб активізації мовленнєво-мисленнєвої діяльності студентів під час вивчення німецької мови. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія, 3 (40). с. 132-135. ISSN 2409-1154
Text
Надольська Ю.А. Диктант як засіб активізації.pdf Скачати (404kB) |
Резюме
У статті йдеться про різні види диктантів інноваційного характеру, а саме: творчі-диктанти, вільні диктанти, диктант-малювання, диктант-бігання, орфогра- фічно-фонетичний диктант, розподільний диктант, вибір- ковий диктант тощо. Кожен із них має свої особливості, переваги один над одним, але всі вони спрямовані на роз- виток творчої особистості, вдосконалення писемного мов- лення, деякою мірою економію навчального часу. Такі дик- танти сприяють розвитку логічного мислення, вправності, творчого уявлення. Спостереження за навчальним проце- сом свідчать, що роль диктанту під час вивчення німець- кої мови як другої іноземної доволі значна. Ефективність його досягається тим, що студенти вчаться відчувати ритм, темп німецького мовлення. Робота з диктантом вимагає посиленої уваги у формуванні вмінь і навичок як фонетич- них, лексичних, граматичних, так і синтаксичних (добору спеціальної лексики, фразеологізмів, побудови граматич- ної структури). Це і дає підставу рекомендувати диктант як один із основних видів роботи під час навчання студентів німецького правопису на практичному занятті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PD Германські мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 27 Лист 2019 09:22 |
Останні зміни: | 19 Січ 2021 19:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8011 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |