Надольська, Ю. А. (2019) Диктант як засіб активізації мовленнєво-мисленнєвої діяльності студентів під час вивчення німецької мови. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія, 3 (40). pp. 132-135. ISSN 2409-1154
![Надольська Ю.А. Диктант як засіб активізації.pdf [thumbnail of Надольська Ю.А. Диктант як засіб активізації.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Надольська Ю.А. Диктант як засіб активізації.pdf
Download (404kB)
Abstract
У статті йдеться про різні види диктантів
інноваційного характеру, а саме: творчі-диктанти, вільні
диктанти, диктант-малювання, диктант-бігання, орфогра-
фічно-фонетичний диктант, розподільний диктант, вибір-
ковий диктант тощо. Кожен із них має свої особливості,
переваги один над одним, але всі вони спрямовані на роз-
виток творчої особистості, вдосконалення писемного мов-
лення, деякою мірою економію навчального часу. Такі дик-
танти сприяють розвитку логічного мислення, вправності,
творчого уявлення. Спостереження за навчальним проце-
сом свідчать, що роль диктанту під час вивчення німець-
кої мови як другої іноземної доволі значна. Ефективність
його досягається тим, що студенти вчаться відчувати ритм,
темп німецького мовлення. Робота з диктантом вимагає
посиленої уваги у формуванні вмінь і навичок як фонетич-
них, лексичних, граматичних, так і синтаксичних (добору
спеціальної лексики, фразеологізмів, побудови граматич-
ної структури). Це і дає підставу рекомендувати диктант як
один із основних видів роботи під час навчання студентів
німецького правопису на практичному занятті.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PD Германські мови |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email angl_fil_mdpu@ukr.net |
Date Deposited: | 27 Nov 2019 09:22 |
Last Modified: | 19 Jan 2021 19:04 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8011 |