Ткач, М. В. та Баранцова, І. О. (2014) Комунікативна спрямованість дисциплін мовного циклу та їх дидактичні можливості у формуванні міжкультурної компетенції студентів. Мова. Свідомість. Концепт, 1. с. 292-295.
Text
Баранцова. Стаття.pdf Скачати (4MB) |
Резюме
Навчання іноземної мови як універсального засобу спілкування передбачає знання мови як функціональної системи, тобто системи мовних одиниць в їхньому "робочому" стані, в діяльності, а, отже і знання принципів і механізмів формування їхніх значень у висловлюванні для вираження певного змісту. Це свідчить про провідну роль комунікативно орієнтованих методів у загальному процесі викладання іноземних мов.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 24 Вер 2019 12:08 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7000 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |