Ткач, М. В. and Баранцова, І. О. (2014) Комунікативна спрямованість дисциплін мовного циклу та їх дидактичні можливості у формуванні міжкультурної компетенції студентів. Мова. Свідомість. Концепт, 1. pp. 292-295.
![Баранцова. Стаття.pdf [thumbnail of Баранцова. Стаття.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Баранцова. Стаття.pdf
Download (4MB)
Abstract
Навчання іноземної мови як універсального засобу спілкування передбачає знання мови як функціональної системи, тобто системи мовних одиниць в їхньому "робочому" стані, в діяльності, а, отже і знання принципів і механізмів формування їхніх значень у висловлюванні для вираження певного змісту. Це свідчить про провідну роль комунікативно орієнтованих методів у загальному процесі викладання іноземних мов.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 24 Sep 2019 12:08 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7000 |