МДПУ репозиторій

Деконструкція сучасного міжкультурно-комунікативного наративу: проблема та освітні перспективи

Александров, Д. В. (2019) Деконструкція сучасного міжкультурно-комунікативного наративу: проблема та освітні перспективи. Формування навичок міжкультурної комунікації: досягнення, рецепції, перспективи: зб. тез Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (1). с. 11-13.

[img] Text
тези Александров Міжкультурна комунікація.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Виходячи із завдання побудови конвергентності вищої освіти до ідей громадянського суспільства в Україні, особливої гостроти та актуальності набуває переорієнтація гуманітарної освіти на таку, що безпосередньо формує ціннісні орієнтири особистості. Ключова роль, нанашу думку, тут надається суспільствознавчим дисциплінам. Надзвичайна значущість останніх у формуванні особистої та суспільної свідомості належить до найбільш фундаментальних традиційних особливостей національної культури. До того ж викладання дисциплін, що побудоване на основах філософії, історії, етики та комунікативної дидактики, несе в собі могутній потенціал набуття студентами так званої «конвергентної свідомості».

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Користувач, що депонує: Кафедра філософії
Дата внесення: 22 Серп 2019 06:41
Останні зміни: 27 Жов 2020 12:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5774

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу