Александров, Д. В. (2019) Деконструкція сучасного міжкультурно-комунікативного наративу: проблема та освітні перспективи. Формування навичок міжкультурної комунікації: досягнення, рецепції, перспективи: зб. тез Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (1). с. 11-13.
Text
тези Александров Міжкультурна комунікація.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Виходячи із завдання побудови конвергентності вищої освіти до ідей громадянського суспільства в Україні, особливої гостроти та актуальності набуває переорієнтація гуманітарної освіти на таку, що безпосередньо формує ціннісні орієнтири особистості. Ключова роль, нанашу думку, тут надається суспільствознавчим дисциплінам. Надзвичайна значущість останніх у формуванні особистої та суспільної свідомості належить до найбільш фундаментальних традиційних особливостей національної культури. До того ж викладання дисциплін, що побудоване на основах філософії, історії, етики та комунікативної дидактики, несе в собі могутній потенціал набуття студентами так званої «конвергентної свідомості».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 22 Серп 2019 06:41 |
Останні зміни: | 27 Жов 2020 12:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5774 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |