Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Деконструкція сучасного міжкультурно-комунікативного наративу: проблема та освітні перспективи

Александров, Д. В. (2019) Деконструкція сучасного міжкультурно-комунікативного наративу: проблема та освітні перспективи. Формування навичок міжкультурної комунікації: досягнення, рецепції, перспективи: зб. тез Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (1). pp. 11-13.

[thumbnail of тези Александров Міжкультурна комунікація.pdf] Text
тези Александров Міжкультурна комунікація.pdf

Download (1MB)

Abstract

Виходячи із завдання побудови конвергентності вищої освіти
до ідей громадянського суспільства в Україні, особливої гостроти
та актуальності набуває переорієнтація гуманітарної освіти на таку,
що безпосередньо формує ціннісні орієнтири особистості. Ключова
роль, нанашу думку, тут надається суспільствознавчим дисциплінам.
Надзвичайна значущість останніх у формуванні особистої та
суспільної свідомості належить до найбільш фундаментальних традиційних особливостей національної культури. До того ж
викладання дисциплін, що побудоване на основах філософії, історії,
етики та комунікативної дидактики, несе в собі могутній потенціал
набуття студентами так званої «конвергентної свідомості».

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Depositing User: Users 1586 not found.
Date Deposited: 22 Aug 2019 06:41
Last Modified: 27 Oct 2020 12:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5774

Actions (login required)

View Item
View Item