Александров, Д. В. (2019) Деконструкція сучасного міжкультурно-комунікативного наративу: проблема та освітні перспективи. Формування навичок міжкультурної комунікації: досягнення, рецепції, перспективи: зб. тез Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (1). pp. 11-13.
![тези Александров Міжкультурна комунікація.pdf [thumbnail of тези Александров Міжкультурна комунікація.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
тези Александров Міжкультурна комунікація.pdf
Download (1MB)
Abstract
Виходячи із завдання побудови конвергентності вищої освіти
до ідей громадянського суспільства в Україні, особливої гостроти
та актуальності набуває переорієнтація гуманітарної освіти на таку,
що безпосередньо формує ціннісні орієнтири особистості. Ключова
роль, нанашу думку, тут надається суспільствознавчим дисциплінам.
Надзвичайна значущість останніх у формуванні особистої та
суспільної свідомості належить до найбільш фундаментальних традиційних особливостей національної культури. До того ж
викладання дисциплін, що побудоване на основах філософії, історії,
етики та комунікативної дидактики, несе в собі могутній потенціал
набуття студентами так званої «конвергентної свідомості».
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Depositing User: | Users 1586 not found. |
Date Deposited: | 22 Aug 2019 06:41 |
Last Modified: | 27 Oct 2020 12:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5774 |