Логвіна-Бик, Тетяна (2013) Освітнє середовище як фактор розвитку особистості майбутнього вчителя біології. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). с. 178-183. ISSN 2219-5203
Text
621-1.pdf Скачати (233kB) |
Резюме
Взаємодія особистості й середовища характеризується багаторівневістю та складними взаємозв’язками, оскільки ефективний і повноцінний розвиток особистості у вищому навчальному закладі відбувається через залучення студентів до активної, динамічної, спрямованої на певний результат індивідуальної та самостійної компоненти інтелектуально-творчої праці. Типи освітнього середовища реалізуються у її структурі. У статті розглянуто складники освітнього середовища: гуманістичне та психологічно-безпечне освітнє середовище.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 21 Бер 2016 19:45 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 07:58 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/509 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |