Логвіна-Бик, Тетяна (2013) Освітнє середовище як фактор розвитку особистості майбутнього вчителя біології. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 178-183. ISSN 2219-5203
![621-1.pdf [thumbnail of 621-1.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
621-1.pdf
Download (233kB)
Abstract
Взаємодія особистості й середовища характеризується багаторівневістю та складними взаємозв’язками, оскільки ефективний і повноцінний розвиток особистості у вищому навчальному закладі відбувається через залучення студентів до активної, динамічної, спрямованої на певний результат індивідуальної та самостійної компоненти інтелектуально-творчої праці. Типи освітнього середовища реалізуються у її структурі. У статті розглянуто складники освітнього середовища: гуманістичне та психологічно-безпечне освітнє середовище.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 21 Mar 2016 19:45 |
Last Modified: | 16 Oct 2020 07:58 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/509 |