MDPU Repository

Формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04

Осадча, К. П. (2010) Формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Doctoral thesis, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

[img] Text
dis_Osadchaya.pdf

Download (7MB)

Abstract

У дисертації розроблено, обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічну технологію формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін. Структура професійної компетентності майбутніх учителів інформатики складається з предметної, інформаційно-комунікаційної, комунікативної, особистісно-інтелектуальної, креативної, педагогічної, методичної, соціальної, науково-дослідницької компетенцій. Зміст фахових дисциплін охарактеризовано у контексті компетентнісного підходу: виділено основні компетенції, якими повинні володіти студенти по закінченні вивчення навчальної дисципліни. Визначено етапи проектування розробленої педагогічної технології (теоретично-організаційний, етап розробки, етап підготовки до впровадження); форми, методи, і засоби реалізації педагогічної технології формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики. Обґрунтовано критерії сформованості професійної компетентності майбутніх учителів інформатики. Доведено результативність запропонованої педагогічної технології.

Item Type: Thesis (Doctoral)
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Кафедра інформатики і кібернетики
Date Deposited: 22 Oct 2019 12:24
Last Modified: 22 Oct 2019 12:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7766

Actions (login required)

View Item View Item