Левада, Ольга Михайлівна та Прохорова, Лариса Анатоліївна та Зав’ялова, Тетяна Василівна (2021) Мотиваційно-ціннісний механізм формування готовності майбутніх учителів географії до розвитку природоохоронних знань учнів загальноосвітніх шкіл. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Українська освіта: аксіологія європейського вибору» для студентів, здобувачів, молодих учених, аспірантів, докторантів, дослідників, викладачів, представників громадянського суспільства. с. 253-260.
Text
Левада О.М._Прохорова ЛА_Завялова ТВ.pdf Скачати (917kB) |
Резюме
Найбільш важливим механізмом підготовки майбутніх вчителів географії до розвитку природоохоронних знань в учнів стає мотиваційно-ціннісний механізм. Саме цей є важливим для формування у молоді ціннісних орієнтацій на збереження природи, гармонійну взаємозв’язок з природою, вміння екологічно виваженого взаємодії з навколишнім середовищем, що співвідноситься з Державним стандартом базової середньої освіти 5-9 класів Нової української школи, який до одних із ціннісних орієнтирів базової середньої освіти відносить ‒ «любов до рідного краю та відповідальність до довкілля»
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 20 Груд 2021 00:28 |
Останні зміни: | 20 Груд 2021 00:28 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12467 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |