МДПУ репозиторій

Мотиваційно-ціннісний механізм формування готовності майбутніх учителів географії до розвитку природоохоронних знань учнів загальноосвітніх шкіл

Левада, Ольга Михайлівна та Прохорова, Лариса Анатоліївна та Зав’ялова, Тетяна Василівна (2021) Мотиваційно-ціннісний механізм формування готовності майбутніх учителів географії до розвитку природоохоронних знань учнів загальноосвітніх шкіл. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Українська освіта: аксіологія європейського вибору» для студентів, здобувачів, молодих учених, аспірантів, докторантів, дослідників, викладачів, представників громадянського суспільства. с. 253-260.

[img] Text
Левада О.М._Прохорова ЛА_Завялова ТВ.pdf

Скачати (917kB)

Резюме

Найбільш важливим механізмом підготовки майбутніх вчителів географії до розвитку природоохоронних знань в учнів стає мотиваційно-ціннісний механізм. Саме цей є важливим для формування у молоді ціннісних орієнтацій на збереження природи, гармонійну взаємозв’язок з природою, вміння екологічно виваженого взаємодії з навколишнім середовищем, що співвідноситься з Державним стандартом базової середньої освіти 5-9 класів Нової української школи, який до одних із ціннісних орієнтирів базової середньої освіти відносить ‒ «любов до рідного краю та відповідальність до довкілля»

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 20 Груд 2021 00:28
Останні зміни: 20 Груд 2021 00:28
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12467

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу