Левада, Ольга Михайлівна and Прохорова, Лариса Анатоліївна and Зав’ялова, Тетяна Василівна (2021) Мотиваційно-ціннісний механізм формування готовності майбутніх учителів географії до розвитку природоохоронних знань учнів загальноосвітніх шкіл. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Українська освіта: аксіологія європейського вибору» для студентів, здобувачів, молодих учених, аспірантів, докторантів, дослідників, викладачів, представників громадянського суспільства. pp. 253-260.
![Левада О.М._Прохорова ЛА_Завялова ТВ.pdf [thumbnail of Левада О.М._Прохорова ЛА_Завялова ТВ.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Левада О.М._Прохорова ЛА_Завялова ТВ.pdf
Download (917kB)
Abstract
Найбільш важливим механізмом підготовки майбутніх вчителів географії до розвитку природоохоронних знань в учнів стає мотиваційно-ціннісний механізм. Саме цей є важливим для формування у молоді ціннісних орієнтацій на збереження природи, гармонійну взаємозв’язок з природою, вміння екологічно виваженого взаємодії з навколишнім середовищем, що співвідноситься з Державним стандартом базової середньої освіти 5-9 класів Нової української школи, який до одних із ціннісних орієнтирів базової середньої освіти відносить ‒ «любов до рідного краю та відповідальність до довкілля»
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра географії та туризму |
Depositing User: | Unnamed user with email nepsha_aleks@ukr.net |
Date Deposited: | 20 Dec 2021 00:28 |
Last Modified: | 20 Dec 2021 00:28 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12467 |