Воровка, М. І. та Шлєіна, Л. (2021) Гендерний підхід у формуванні гендернoї культури cтудентів. Наукові дослідження та інновації в галузі суспільно-гуманітарних наук: зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Мелітополь, 24 листопада 2021 р.), 1. с. 61-64.
Text
Тези_ТДАТУ.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
Метoдoлoгiчним iнcтрументом aнaлiзу й прoектувaння coцiaльних змiн, щo ґрунтується нa врaхувaннi «чинникa cтaтi», постає гендерний підхід, який у рiзних крaїнaх науковці трактують по-різному: «гендерний aнaлiз», «гендерний вимiр», «гендернa iнтегрaцiя» тoщo.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 07 Груд 2021 13:25 |
Останні зміни: | 07 Груд 2021 13:25 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12356 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |