Іванова, В. М. (2020) Методичні підходи до виконання індивідуальних завдань на навчальній практиці з гідрології бакалаврів-географів. ІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання": зб. тез ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 105.
Text
Іванова ВМ.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
Індивідуальні завдання орієнтовані на формування різних професійних компетенцій в області польової гідрології. Слід зазначити, що на підготовчому етапі навчальної практики велике місце відводиться самостійній роботі. Спочатку студенти повинні оволодіти певною сумою теоретичних знань, прийомами організації польової роботи, а потім використовувати набутий потенціал для проведення самостійного дослідження, отримання нових знань і умінь.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 29 Жов 2020 13:31 |
Останні зміни: | 29 Жов 2020 13:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10822 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |