Кожевникова, А. В. (2016) Суб’єкт-суб’єктне управління як ефективна гуманістично-орієнтована технологія навчання та виховання здобувачів вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр., 26 (36). с. 15-19. ISSN 2411-2135
Text
Nchnpu_016_2016_26_6 (1).pdf Скачати (296kB) |
Резюме
У статті розглядаються деякі аспекти підвищення ефективності професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів. Проаналізовано, що освітнє середовище як складне системне утворення ґрунтується на суб’єкт-суб’єктних взаємовідносинах та орієнтує педагогічний процес на творчий розвиток кожної особистості як учасника цього процесу. Доведено, що ефективність суб’єкт-суб’єктного управління як гуманістично орієнтованої технології навчання та виховання студентів залежить від дотримання багатьох компонентів. Ключові слова: гуманістично-орієнтована технологія, освітнє середовище, педагогічна технологія, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, суб’єкт-суб’єктне управління, технологія.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 08 Груд 2016 08:31 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 07:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/989 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |