Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Суб’єкт-суб’єктне управління як ефективна гуманістично-орієнтована технологія навчання та виховання здобувачів вищої освіти

Кожевникова, А. В. (2016) Суб’єкт-суб’єктне управління як ефективна гуманістично-орієнтована технологія навчання та виховання здобувачів вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр., 26 (36). pp. 15-19. ISSN 2411-2135

[thumbnail of Nchnpu_016_2016_26_6 (1).pdf] Text
Nchnpu_016_2016_26_6 (1).pdf

Download (296kB)

Abstract

У статті розглядаються деякі аспекти підвищення ефективності професійно-педагогічної підготовки майбутніх
вчителів. Проаналізовано, що освітнє середовище як складне системне утворення ґрунтується на суб’єкт-суб’єктних
взаємовідносинах та орієнтує педагогічний процес на творчий розвиток кожної особистості як учасника цього процесу.
Доведено, що ефективність суб’єкт-суб’єктного управління як гуманістично орієнтованої технології навчання та
виховання студентів залежить від дотримання багатьох компонентів.
Ключові слова: гуманістично-орієнтована технологія, освітнє середовище, педагогічна технологія, суб’єкт-суб’єктна
взаємодія, суб’єкт-суб’єктне управління, технологія.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email volikalla64@gmail.com
Date Deposited: 08 Dec 2016 08:31
Last Modified: 07 Oct 2020 07:32
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/989

Actions (login required)

View Item
View Item