МДПУ репозиторій

Медіаграмотність як чинник розвитку соціальної компетентності майбутніх учителів

Шаров, С. В. (2019) Медіаграмотність як чинник розвитку соціальної компетентності майбутніх учителів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (65). с. 160-163. ISSN 1992-5786

[img] Text
sharov_160.pdf

Скачати (227kB)

Резюме

У статті аналізується зв’язок соціальної компетентності та медіаграмотності для майбутнього учителя в умовах інформаційного суспільства. Зазначається, що соціальна компетентність дозволяє людині комфортно відчувати себе в суспільстві, уникати конфліктів, конструктивно взаємодіяти з іншими людьми для досягнення мети. Виявлено, що соціальна компетентність є однією із ключових компетентностей підготовки сучасного фахівця. Вона є специфічним засобом адаптації індивіда до соціального середовища на основі інформації, отриманої з різних джерел. Інформація аналізується особистістю, фільтрується через її переконання, впливає на її поведінку та взаємовідносини з іншими. З’ясовано, що інформаційне суспільство надає людині великі переваги, які стосуються використання інформаційно-комунікаційних технологій для роботи, відпочинку, спілкування. Однак, для інформаційного суспільства виявлено перелік проблемних питань. Вони стосуються підвищення вимог до інформаційної безпеки, негативного впливу на особистість засобів масової інформації та Інтернет, неповного або фрагментарного уявлення про реальні події. З’ясовано, що звичайна людина може потрапити під вплив перекрученої інформації, яка іноді відтворюється в друкованих та електронних джерелах.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 13 Лют 2020 12:59
Останні зміни: 08 Жов 2020 11:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8681

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу