Шаров, С. В. (2019) Медіаграмотність як чинник розвитку соціальної компетентності майбутніх учителів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (65). pp. 160-163. ISSN 1992-5786
sharov_160.pdf
Download (227kB)
Abstract
У статті аналізується зв’язок соціальної компетентності та медіаграмотності для майбутнього учителя в умовах інформаційного суспільства. Зазначається, що соціальна компетентність дозволяє людині комфортно відчувати себе в суспільстві, уникати конфліктів, конструктивно взаємодіяти з іншими людьми для досягнення мети. Виявлено, що соціальна компетентність є однією із ключових компетентностей підготовки сучасного фахівця. Вона є специфічним засобом адаптації індивіда до соціального середовища на основі інформації, отриманої з різних джерел. Інформація аналізується особистістю, фільтрується через її переконання, впливає на її поведінку та взаємовідносини з іншими. З’ясовано, що інформаційне суспільство надає людині великі переваги, які стосуються використання інформаційно-комунікаційних технологій для роботи, відпочинку, спілкування. Однак, для інформаційного суспільства виявлено перелік проблемних питань. Вони стосуються підвищення вимог до інформаційної безпеки, негативного впливу на особистість засобів масової інформації та Інтернет, неповного або фрагментарного уявлення про реальні події. З’ясовано, що звичайна людина може потрапити під вплив перекрученої інформації, яка іноді відтворюється в друкованих та електронних джерелах.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури > Фахові видання |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 13 Feb 2020 12:59 |
Last Modified: | 08 Oct 2020 11:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8681 |