Мержева, Л. Ф. та Назаренко, І. М. (2019) Специфіка змісту підготовки музиканта-педагога в хорових школах XIX століття. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць (27). с. 219-225. ISSN ISSN 2309-9763
|
Text
Стаття_Мержева.pdf - Опублікована Версія Скачати (882kB) | Перегляд |
Резюме
Автори статті на підставі проведеного історичного аналізу музичної освіти XIX століття, розглядають специфіку підготовки музиканта-педагога в галузі хорового мистецтва в різних освітніх закладах України. Завдяки ретроспективному аналізу досліджуваного процесу виокремлено визначальні характеристики педагога-музиканта, властиві музичній освіті ХІХ століття. З'ясовано стан художньо-естетичної підготовки педагогічних кадрів на теренах України наприкінці XIX – початку XX століття. Такий процес знайшов свій вияв у прагненні зробити музичне виховання засобами хорового мистецтва предметом розвитку музичної культури і формування художнього смаку майбутніх педагогів-музикантів. Доведено, що реалізації цієї гуманістичної ідеї мали місце відповідні ступені: доступність, регулярність, обов'язковість та безперервність музичного виховання протягом всього процесу навчання; висока художність музичного матеріалу, передусім, народного; поєднання колективних та індивідуальних форм навчання; висока професійна готовність майбутнього педагога-музиканта. Ключові слова: музична освіта, музичне виховання, естетичне виховання, хорові колективи, хоровий спів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Лариса Федорівна Мержева |
Дата внесення: | 22 Черв 2020 07:00 |
Останні зміни: | 18 Січ 2021 17:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9972 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |