Давидова, Світлана (2017) Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в сучасній педагогічній теорії та практиці. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 55 (108). с. 518-525. ISSN 1992-5786
Text
Давидова С. Проблема форм. проф.ї компетентності майбутніх учителів образотворч. мист. у сучасній педагогічній теор. та практиці.pdf Скачати (543kB) |
Резюме
У статті висвітлено проблеми формування професійної компетентності май-бутніх учителів образотворчого мистецтва в сучасній теорії та практиці. Обґрунто-вано, що саме у ХХІ ст. перспективним напрямом в освіті є компетентнісний підхід, що зорієнтований на застосування нових методів і технологій навчання з метою фор-мування компетентного вчителя, зокрема вчителя образотворчого мистецтва нової формації. Відзначено наявність проблем вищої освіти, які трапляються в підготовці компетентного вчителя образотворчого мистецтва з високим рівнем загальної та професійної культури, фундаментальними знаннями в галузі педагогіки, методології, мистецтва, системним баченням педагогічних проблем у сьогоденні. Розкрито профе-сійні риси сучасного вчителя, здатного навчатися й підвищувати свою майстерність упродовж усього життя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 13 Лют 2020 12:59 |
Останні зміни: | 13 Лют 2020 12:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8638 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |