МДПУ репозиторій

Інтерактивні технології професійної підготовки майбутніх учителів у вищій школі

Ізбаш, С. С. та Бєльчева, Т. Ф. (2014) Інтерактивні технології професійної підготовки майбутніх учителів у вищій школі. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 4 (31). с. 308-313. ISSN ISBN 978-966-8840-96-8(2)

[img] Text
86.pdf

Скачати (684kB)

Резюме

У статті автори визначають інтерактивні технології навчання у вищій школі як сукупність методів організації взаємодії між викладачем і студентами та студентами між собою, сутність яких полягає в організації спільного процесу пізнання, коли знання здобуваються студентами у взаємодії через діалог. Автори пропонують перелік питань та завдань для групової інтерактивної роботи на практичних заняттях з курсу «Педагогіка».

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 03 Вер 2019 11:38
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6264

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу