Брянцева, Г. В. and Брянцев, О. А. (2019) Акмеологічний підхід у підготовці учителів до візуалізації навчальної інформації в процесі формування професійної компетентності бакалаврів в умовах професійно-практичної підготовки. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). pp. 57-61. ISSN 978-617-7346-69-1
This is the latest version of this item.
Text
zb_2019_ITON (2).pdf Download (276kB) |
Abstract
У статті розглянуто акмеологічний підход в педагогічній освіті, аналізуються його перспективи у формуванні у майбутніх учителів уміння візуалізувати навчальний матеріал за проходження ними виробничої педагогічної практики зі спеціальності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта N Образотворче мистецтво > N Образотворче мистецтво (Загальне). Фотографія |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Date Deposited: | 05 Jun 2020 11:38 |
Last Modified: | 05 Jun 2020 11:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9570 |
Available Versions of this Item
-
Акмеологічний підхід у підготовці учителів до візуалізації навчальної інформації в процесі формування професійної компетентності бакалаврів в умовах професійно-практичної підготовки. (deposited 11 Dec 2019 12:25)
- Акмеологічний підхід у підготовці учителів до візуалізації навчальної інформації в процесі формування професійної компетентності бакалаврів в умовах професійно-практичної підготовки. (deposited 05 Jun 2020 11:38) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |