Проценко, А. А. та Котова, О. В. та Суханова, Г. П. (2020) Роль педагогічної практики у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів. Філософські обрії сьогодення: зб. тез за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., (19 листопада 2020 р., Херсон). с. 100-103.
|
Text
Проценко АА_Котова ОВ_Суханова ГП.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
У процесі професійної підготовки фахівців з вищою освітою практика розглядається як її невід’ємна складова. Вона спрямована на закріплення теоретичних знань, отриманих студентами за час навчання, набуття і удосконалення практичних навичок і умінь за відповідною спеціальністю. Практика передбачає безперервність та послідовність її проведення при отриманні потрібного достатнього обсягу практичних знань і умінь відповідно до різних освітніх та кваліфікаційних рівнів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Користувач, що депонує: | Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Дата внесення: | 30 Груд 2020 13:15 |
Останні зміни: | 30 Груд 2020 13:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11272 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |