МДПУ репозиторій

Роль педагогічної практики у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів

Проценко, А. А. та Котова, О. В. та Суханова, Г. П. (2020) Роль педагогічної практики у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів. Філософські обрії сьогодення: зб. тез за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., (19 листопада 2020 р., Херсон). с. 100-103.

[img]
Перегляд
Text
Проценко АА_Котова ОВ_Суханова ГП.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

У процесі професійної підготовки фахівців з вищою освітою практика розглядається як її невід’ємна складова. Вона спрямована на закріплення теоретичних знань, отриманих студентами за час навчання, набуття і удосконалення практичних навичок і умінь за відповідною спеціальністю. Практика передбачає безперервність та послідовність її проведення при отриманні потрібного достатнього обсягу практичних знань і умінь відповідно до різних освітніх та кваліфікаційних рівнів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Користувач, що депонує: Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Дата внесення: 30 Груд 2020 13:15
Останні зміни: 30 Груд 2020 13:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11272

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу