Проценко, А. А. and Котова, О. В. and Суханова, Г. П. (2020) Роль педагогічної практики у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів. Філософські обрії сьогодення: зб. тез за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., (19 листопада 2020 р., Херсон). pp. 100-103.
Проценко АА_Котова ОВ_Суханова ГП.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
У процесі професійної підготовки фахівців з вищою освітою практика розглядається як її невід’ємна складова. Вона спрямована на закріплення теоретичних знань, отриманих студентами за час навчання, набуття і удосконалення практичних навичок і умінь за відповідною спеціальністю. Практика передбачає безперервність та послідовність її проведення при отриманні потрібного достатнього обсягу практичних знань і умінь відповідно до різних освітніх та кваліфікаційних рівнів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Depositing User: | Users 30 not found. |
Date Deposited: | 30 Dec 2020 13:15 |
Last Modified: | 30 Dec 2020 13:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11272 |