Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль педагогічної практики у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів

Проценко, А. А. and Котова, О. В. and Суханова, Г. П. (2020) Роль педагогічної практики у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів. Філософські обрії сьогодення: зб. тез за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., (19 листопада 2020 р., Херсон). pp. 100-103.

[thumbnail of Проценко АА_Котова ОВ_Суханова ГП.pdf]
Preview
Text
Проценко АА_Котова ОВ_Суханова ГП.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

У процесі професійної підготовки фахівців з вищою освітою практика розглядається як її невід’ємна складова. Вона спрямована на закріплення теоретичних знань, отриманих студентами за час навчання, набуття і удосконалення практичних навичок і умінь за відповідною спеціальністю. Практика передбачає безперервність та послідовність її проведення при отриманні потрібного достатнього обсягу практичних знань і умінь відповідно до різних освітніх та кваліфікаційних рівнів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Depositing User: Users 30 not found.
Date Deposited: 30 Dec 2020 13:15
Last Modified: 30 Dec 2020 13:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11272

Actions (login required)

View Item
View Item