МДПУ репозиторій

Досвід використання засобів візуалізації навчальної інформації під час вивчення української і зарубіжної літератури у вищій школі

Землянська, А. В. (2019) Досвід використання засобів візуалізації навчальної інформації під час вивчення української і зарубіжної літератури у вищій школі. Тренди в освіті: матеріали Міжнар. наук.-метод. семінару (21 березня 2019 р., м. Гомель). с. 34-39.

[img]
Перегляд
Text
Землянська_2019_34_39.pdf

Скачати (551kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядаються такі засоби візуалізації навчальної інформації, як створення інфографік за темами, буктрейлерів, літературних мап, кардмейкінг, лепбукінг тощо, та подано методичні рекомендації до використання їх у вищій школі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 16 Квіт 2019 10:53
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3070

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу