Досвід використання засобів візуалізації навчальної інформації під час вивчення української і зарубіжної літератури у вищій школі

Землянська, А. В. (2019) Досвід використання засобів візуалізації навчальної інформації під час вивчення української і зарубіжної літератури у вищій школі. Тренди в освіті: матеріали Міжнар. наук.-метод. семінару (21 березня 2019 р., м. Гомель). pp. 34-39.

[thumbnail of Землянська_2019_34_39.pdf]
Preview
Text
Землянська_2019_34_39.pdf

Download (551kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються такі засоби візуалізації навчальної інформації, як створення інфографік за темами, буктрейлерів, літературних мап, кардмейкінг, лепбукінг тощо, та подано методичні рекомендації до використання їх у вищій школі.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Depositing User: Users 33 not found.
Date Deposited: 16 Apr 2019 10:53
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3070

Actions (login required)

View Item
View Item