Насалевич, Тамара Василівна (2021) Формування компетентностей інформаційної грамотності при навчанні академічного письма та основ доброчесності у закладах вищої освіти. Інфомедійна грамотність - невід'ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. с. 296-301. ISSN 978-617-7370-26-9
Text (стаття)
стаття Насалевич Т В.pdf - Опублікована Версія Скачати (464kB) |
Резюме
Розглядаються фактори, які впливають на академічну доброчесність. Аналізуються складові інформаційної грамотності. Дається визначення поняттям «авторське право» та «плагіат» та рекомендації, як їх уникнути. Наводяться практичні рекомендації та вправи для навчання здобувачів освіти цитування у тексті, відрізняти плагіат та перефразовувати оригінальний текст. Зроблено висновок, що формування компетентностей інформаційної грамотності при навчанні академічного письма та основ доброчесності у закладах вищої освіти є нагальним питанням сьогодення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 03 Черв 2021 11:23 |
Останні зміни: | 03 Черв 2021 11:23 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11828 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |