МДПУ репозиторій

Формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами творчих завдань

Тарасова, В. А. (2019) Формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами творчих завдань. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. с. 379-384. ISSN 2522-1477

[img]
Перегляд
Text
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-конвертирован.pdf

Скачати (288kB) | Перегляд

Резюме

У статті, в рамках компетентнісного підходу в освіті, розглянуто специфіку процесу формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами творчих завдань. Уточнено суть понять «компетенція творчості», «задача» та «педагогічна задача». Розглянуто зразки завдань та особливості їх використання як засобу формування творчої компетенціїу процесі фахової підготовки. Ключові слова: професійна компетентність, творчість,компетенція творчості, творчі і нетворчі види діяльності, поняття «задача» та «педагогічна задача», професіоналізм вчителя.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Вікторія Тарасова
Дата внесення: 04 Черв 2020 08:39
Останні зміни: 07 Груд 2020 08:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9509

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу