Сегеда, Наталя (2015) Розвиток креативності особистості як метапринцип педагогічного супроводу виявлення творчої активності школяра на інтегративних уроках мистецтва. Збірка наукових доповідей. Найновіші наукові дослідження. Теорія, практика, 1. с. 12-17. ISSN 978-83-65207-09-8 (t.1)
|
Text
sndte962.pdf Скачати (603kB) | Перегляд |
Резюме
В статье обосновано, что цель креативного поведения школьника на уроке музыки мотивирована личностных ростом с использованием для этого средств музыкального искусства.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 07 Трав 2019 12:11 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3131 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |