Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Розвиток креативності особистості як метапринцип педагогічного супроводу виявлення творчої активності школяра на інтегративних уроках мистецтва

Сегеда, Наталя (2015) Розвиток креативності особистості як метапринцип педагогічного супроводу виявлення творчої активності школяра на інтегративних уроках мистецтва. Збірка наукових доповідей. Найновіші наукові дослідження. Теорія, практика, 1. pp. 12-17. ISSN 978-83-65207-09-8 (t.1)

[thumbnail of sndte962.pdf]
Preview
Text
sndte962.pdf

Download (603kB) | Preview

Abstract

В статье обосновано, что цель креативного поведения школьника на уроке музыки мотивирована личностных ростом с использованием для этого средств музыкального искусства.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4397 not found.
Date Deposited: 07 May 2019 12:11
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3131

Actions (login required)

View Item
View Item