Сегеда, Наталя (2015) Розвиток креативності особистості як метапринцип педагогічного супроводу виявлення творчої активності школяра на інтегративних уроках мистецтва. Збірка наукових доповідей. Найновіші наукові дослідження. Теорія, практика, 1. pp. 12-17. ISSN 978-83-65207-09-8 (t.1)
Preview
sndte962.pdf
Download (603kB) | Preview
Abstract
В статье обосновано, что цель креативного поведения школьника на уроке музыки мотивирована личностных ростом с использованием для этого средств музыкального искусства.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 07 May 2019 12:11 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3131 |