МДПУ репозиторій

Формування фонетичної компетентності майбутніх перекладачів

Рябуха, Т. В. (2020) Формування фонетичної компетентності майбутніх перекладачів. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (60). с. 22-25. ISSN 2450-8160

[img] Text
60-22-25.pdf

Скачати (295kB)

Резюме

На жаль, на мовних факультетах університетів приділяється недостатньо уваги становленню нормативної фонетичної бази іноземної мови: курс практичної фонетики, як правило, обмежений рамками першого курсу, а іноді ‒ рамками першого семестру. Отже, кількість студентів з нормативною вимовою вимірюється одиницями. Звичайно, перекладачеві не обов’язково прагнути говорити взагалі без акценту, але його вимова повинна бути чіткою, приємною, позбавленою грубих фонетичних помилок. У статті наведені найгрубіші фонетичні помилки, усунення яких в рамках професійної перекладацької діяльності є обов’язковою вимогою.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 23 Лист 2020 14:12
Останні зміни: 23 Лист 2020 14:12
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10887

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу