Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Items where Subject is "PE Англійська мова"

Number of items at this level: 303.

Article

[error in script] [error in script] Роль языкового заимствования в английском языке как способ обогащения словарного запаса. Матеріали міжнародної конференції "Гуманитарные и естественные науки в стратегическом развитии современного образовательного учреждения". pp. 63-65. [error in script]

[error in script] [error in script] Вправи для навчання магістрантів аналізу автентичного науково-педагогічного тексту англійською мовою. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (144). pp. 411-414. [error in script]

[error in script] [error in script] Использование аутентичных материалов в процессе обучения английской научной речи магистров. Modern Science – Moderni Veda (1). pp. 71-76. [error in script]

[error in script] [error in script] Експериментальна перевірка ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрантів у процесі аналізу фахових досліджень з педагогіки. Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди», 2 (36). pp. 483-491. [error in script]

[error in script] [error in script] Роль гри на уроках англійської мови на початковому етапі навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (46). pp. 272-276. [error in script]

[error in script] [error in script] Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (136). pp. 560-566. [error in script]

[error in script] [error in script] Методи інкорпорування топонімів в корпус словника та їх розташування в ньому. МОВА НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙ ЧАСОПИС З МОВОЗНАВСТВА (25). pp. 115-119. ISSN ISSN 2307—4558 [error in script]

[error in script] [error in script] Відтворення інверсії як перекладознавча проблема. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Філологічні науки (5). pp. 127-137. ISSN ISSN 2412-933X [error in script]

[error in script] [error in script] Сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр., 3 (37). pp. 137-144. [error in script]

[error in script] [error in script] «Голландські» ксеноніми в англійській мові. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. пр. (6). pp. 53-57. ISSN 978-617-7055-81-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання лексичного підходу на заняттях з домашнього читання у мовному внз. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць, 8. pp. 154-156. [error in script]

[error in script] [error in script] Літературний текст як засіб формування міжкультурної компетенції майбутніх викладачів іноземної мови. SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT. PEDAGOGY. pp. 156-158. [error in script]

[error in script] [error in script] Топонимы как отдельный разряд ономастической лексики. Записки з романо-германської філології/ Writings in Romance-Germanic Philology. pp. 81-89. [error in script]

[error in script] [error in script] Формування аудитивної компетенції майбутніх перекладачів під час навчання усного послідовного перекладу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (19). pp. 137-143. [error in script]

[error in script] [error in script] Іноземна мова як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології і засоби навчання, 58 (2). pp. 33-48. ISSN 2076-8184 [error in script]

[error in script] [error in script] Характеристика основних розрядів англійської спелеологічної лексики. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство) (27). pp. 13-21. ISSN ISNN 2521-1293 [error in script]

[error in script] [error in script] Створення умов для ситуативно спрямованого навчання англомовного говоріння. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ.ї конф.. pp. 279-284. [error in script]

[error in script] [error in script] Психологічні передумови індивідуалізації навчання англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 284-288. [error in script]

[error in script] [error in script] Новые ИТ-технологии в обучении английскому языку. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 14–16 черв. 2018 р.. pp. 141-143. [error in script]

[error in script] [error in script] Подолання лексичного бар’єру як запорука успішності міжкультурної комунікації. Мова. Свідомість. Концепт (9). pp. 166-170. [error in script]

[error in script] [error in script] Співвідношення різних типів словотвору у художньому тексті. Мова. Свідомість. Концепт (7). pp. 47-51. ISSN 978-617-7055-81-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Некоторые аспекты обучения иноязычной лексике. Rozwoj i praktyka. Pedagogigka. pp. 32-34. [error in script]

[error in script] [error in script] Модернізація класичних літературних жанрів у творчості Е. М. Форстера. Наукові записки ХНПУ ім. Г.С. Сковороди (2 (78)). pp. 184-191. [error in script]

[error in script] [error in script] Зміст навчання англійської мови в початковій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 54 (107). pp. 350-355. ISSN 1992-5786 [error in script]

[error in script] [error in script] Методика навчання читання англійською мовою в середній школі. Filologia, socjologia і kulturoznawstwo.Wspolczesne problemy і perspektywy rozwoju: zbior artykulow naukowych. pp. 52-55. [error in script]

[error in script] [error in script] Концепція підручника з курсу «Лінґвокраїнознавство» як складова формування англомовної комунікативної компетентності. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологічна (67). pp. 37-40. [error in script]

[error in script] [error in script] Реалізація та сутність використання інтерактивних методів під час навчання студентів англійської мови. Filologia, socjologia i kulturoznawstwo. Naukowe Wyszukaj: konferencji Miedzynarodowej naukowo-praktycznej, 30.10- 31.10.2015: zbiór artykułów naukowych. pp. 8-10. [error in script]

[error in script] [error in script] Пути преодоления языковых барьеров семантического характера в межкультурной коммуникации. W dialogu jęzuków i kultur, VI. 428 -438. ISSN 978-83-926356-9-7 [error in script]

[error in script] [error in script] Сутність духовно-моральних цінностей особистості у філософсько-педагогічному дискурсі. Молодь і ринок (6). pp. 85-90. ISSN 2308-4634 [error in script]

[error in script] [error in script] Моделювання процесу виховання духовно-моральних цінностей у студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури. Молодь і ринок (4). pp. 57-64. ISSN 2308-4634 [error in script]

[error in script] [error in script] Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів-філологів на заняттях з англійської мови. Молодь і ринок (5). pp. 68-74. ISSN 2308-4634 [error in script]

[error in script] [error in script] Специфіка уроку іноземної мови на початковому етапі навчання. Zbiör artykulöw naukowych literatura, socjologia i kulturoznawstwo. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki. pp. 51-53. [error in script]

[error in script] [error in script] Психолого-педагогічний аспект проблеми навчання англійської мови в початковій школі. Zbiör artykulöw naukowych Filologia, socjologia i kulturology. pp. 60-62. [error in script]

[error in script] [error in script] Основи технології ігрових форм навчання. Science, research, development. #14 philology, sociology and culturology: monografia pokonferencyjna (14). pp. 58-60. [error in script]

[error in script] [error in script] Наративні методи та їх навчально-пізнавальний потенціал. Актуальні проблеми романо-германської філології та прикладної лінгвістики, 2 (15). pp. 21-24. ISSN ISSN2307-633X [error in script]

[error in script] [error in script] Навчання професійно спрямованого аудіювання на заняттях з англійської мови. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: Філологічна: зб. наук. пр.. pp. 103-105. ISSN 2519-2558 [error in script]

[error in script] [error in script] Зміст навчання англійської мови в початковій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (54). pp. 350-355. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання презентації як складової комп’ютерних технологій на заняттях з англійської мови. Наукові записки національного університету «Острозька академія» (42). pp. 209-211. [error in script]

[error in script] [error in script] Закони, закономірності, принципи, форми та методи виховання духовно-моральних цінностей у студентів гуманітарних спеціальностей засобами літературного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 18 (1). pp. 73-80. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання казки як матеріалу для домашнього читання англійською мовою в початковій школі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць, 4 (54). pp. 307-310. [error in script]

[error in script] [error in script] До питання про тенденції розвитку англійського дієслова. Literatura, socjologia i kulturoznawstwo. Współczesne problemy i perspektywy rozwoju: zbiór artykułów naukowych. pp. 68-71. ISSN ISBN: 978-83-65608-36-9 [error in script]

[error in script] [error in script] Навчання студентів презентації на заняттях з іноземної мови. Актуальні проблеми сучасної освіти: реалії та перспективи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та викладачів ЗВО. pp. 472-474. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання кейс-технологій на заняттях. Pedagogika. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki: zbiór artykułów naukowych konferencji Miedzynarodowej naukowo-praktycznej. pp. 95-98. [error in script]

[error in script] [error in script] Міжкультурна комунікація у викладанні іноземних мов і професійній діяльності майбутніх фахівців. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. ст. (9). pp. 179-184. ISSN 978-617-7055-81-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Мовні лакуни у міжкультурній комунікації. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Філологічні науки (X). pp. 68-75. ISSN ISSN 2412-933Х [error in script]

[error in script] [error in script] Метаконцептуальна деривація похідних вторинної номінації (на матеріалі англомовних інновацій). Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Лінгвістика», 2 (34). pp. 165-169. [error in script]

[error in script] [error in script] Флуктуаційні явища в сучасних англомовних лінгво-ментальних структурах. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 4 (72). pp. 11-14. [error in script]

[error in script] [error in script] Семантична складова мережи англомовних концептуальних структур. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія», 1 (69). pp. 104-106. [error in script]

[error in script] [error in script] Вербалізація англомовних техноцентричних лексикалізованих концептів. Наукові записки. Серія «Філологічні науки» Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. pp. 158-164. [error in script]

[error in script] [error in script] Структурованість та синхронізація вербалізованої складової англомовного інформаційного середовища. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: зб. наук. пр. (58). pp. 23-26. [error in script]

[error in script] [error in script] Структура концептів морфологічного та лексичного змісту як складових концептосистеми сучасної англійської мови. Збірник наукових праць Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка Мовні і концептуальні картини світу, 1 (34). pp. 245-251. [error in script]

[error in script] [error in script] Інтенсифікація навчального процесу засобами сучасних новітніх технологій. Aktualne naukowe badania. Od teorii do praktyki: zbior raportow naukowych, 3/1. pp. 84-86. [error in script]

[error in script] [error in script] Педагогічні умови формування професійного іміджу майбутнього викладача вищої школи. Science, research, development: monografia pokonferencyjna. #12 Pedagogy. pp. 30-32. [error in script]

[error in script] [error in script] Лексико-стилістичні засоби художньої виразності в романі Дена Брауна «Янголи та Демони». Мова. Свідомість. Концепт: матеріали IV Міжнар. наук.-метод. конф. (5). pp. 51-53. [error in script]

[error in script] [error in script] Поетикальні особливості в романі Дена Брауна «Янголи та Демони». Філологія і культурологія. Сучасна наука. Новий погляд. pp. 49-50. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості англійської спелеологічної професійної лексики. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 12-16. [error in script]

[error in script] [error in script] Організація самостійної діяльності учнів на уроці англійської мови. Сучасна філологія: наукові проблеми та їх дослідження: матеріали ІI Міжуніверситетської студентської наук.-практ. конф.. pp. 77-82. [error in script]

[error in script] [error in script] Впровадження інноваційних технологій як складової розвитку англомовного спілкування. Pedagogika. Teoria. Praktyka: zbior raportow naukowych, 3/1. pp. 76-78. [error in script]

[error in script] [error in script] Дистанційне навчання як метод взаємодії з навчальною системою. Pedagogika aktualne naukowe problemy rozpatrzenie, decyzja, praktyka: zbiór artykułów naukowych konferencji Miedzynarodowej naukowo-Praktycznej, 1. pp. 56-59. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання ігор під час навчання на уроці англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 151-153. [error in script]

[error in script] [error in script] Французькі запозичення як джерело поповнення словникового запасу англійської мови. Сучасна філологія: наукові проблеми та їх дослідження: матеріали І Всеукр. студентської наук.-практ. конф.. pp. 28-31. [error in script]

[error in script] [error in script] Вираження елементів комічного в художньому тексті. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 133-138. [error in script]

[error in script] [error in script] Принципи та критерії навчання іноземної мови в немовному вузі. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 351-354. [error in script]

[error in script] [error in script] Етногенез українського народу і культура міжетнічних відносин. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 397-401. [error in script]

[error in script] [error in script] Емфаза як загальнолінгвістичне і перекладознавче поняття. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (73). pp. 61-64. ISSN ISSN2227-1864 [error in script]

[error in script] [error in script] Створення морально-психологічного клімату на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. Science, Research, Development. # 5: Philogy, sociology and culyurology. pp. 108-109. ISSN 978-83-66030-15-2 [error in script]

[error in script] [error in script] Формування навчальної компетенції студентів під час дистанційного навчання іноземної мови. Pedagogika. Aktualne naukowe problemy. Rozpatrzenie, decyzja, praktyka: zbior artykułow naukowych konferencji miedzynarodowej naukowo-praktycznej, 30.03.2016 -31.03.2016. pp. 115-116. [error in script]

[error in script] [error in script] Роль та місце англійської мови у світі: історія та перспективи. Literatura, socjologia i kulturo-znawstwo. Współczesne problemy i perspektywy rozwoju: zbior artykułow naukowych konferencji miedzynarodowej naukowo-praktycznej, 30.01.2017-31.01.2017. pp. 58-67. [error in script]

[error in script] [error in script] До питання про тенденції розвитку англійського дієслова. Literatura, socjologia i kulturo-znawstwo. Współczesne problemy i perspektywy rozwoju: zbior artykułow naukowych konferencji miedzynarodowej naukowo-praktycznej, 30.01.2017-31.01.2017. pp. 68-71. [error in script]

[error in script] [error in script] Про необхідність підготовки викладача іноземних мов до міжкультурної комунікації. Literatura, socjologia i kulturo-znawstwo. Współczesne problemy i perspektywy rozwoju: zbior artykułow naukowych konferencji miedzynarodowej naukowo-praktycznej, 30.01.2017-31.01.2017. pp. 31-34. [error in script]

[error in script] [error in script] Лінгвокультурний феномен як компонент іншомовної комунікативної компетентності. Naukowa i praktyczna nauka światowa: problemy i innowacje pedagogika. pp. 86-89. [error in script]

[error in script] [error in script] Переклад як різновид міжкультурної комунікації. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (21). pp. 21-26. ISSN ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Діалог культур у теорії міжкультурної комунікації та практиці викладання іноземних мов. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 1 (18). pp. 42-46. ISSN ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості викладання курсу «Практика перекладу з англійської мови». Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (19). pp. 119-124. ISSN ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Методика навчання старшокласників самостійного розширення словникового запасу для реалізації англомовного спілкування. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб.наук.пр. (40). pp. 421-427. [error in script]

[error in script] [error in script] Організація самостійної роботи з англійської мови на старшому етапі навчання. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: On-line збірник матеріалів ІІI Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 верес. 2016 р.. pp. 210-213. [error in script]

[error in script] [error in script] Поетикальні особливості в романі Дена Брауна «Янголи та Демони». Literatura I kulturoznawstwo. Wspoczesna nauka. Nowy wygld: zbior raportow naukowych. pp. 49-50. [error in script]

[error in script] [error in script] Функціональні стилі сучасної мови та особливості інтерпретації англомовного газетного стилю. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія, 2 (24). pp. 126-128. ISSN 2409-1154 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання інноваційних методів управління мовленнєвою діяльністю майбутніх філологів на практичних заняттях з іноземної мови. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. Педагогічні науки. pp. 295-301. [error in script]

[error in script] [error in script] Організація іншомовної практичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11 верес. 2015 р.. pp. 162-164. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання новітніх технологій у навчанні іноземної мови студентів-фіологів. Literatura, socjologia i kulturoznawstwo: east european conference: zbir artykuliw naukowych konferencji Miedzynarodowej naukowo-praktycznej, 29.11.2016-30.11.2016). pp. 79-81. ISSN 978-83-65608-28-4-26-0 [error in script]

[error in script] [error in script] Іноваційні методи викладання іноземнох мови в ВНЗ. Filologia, sociologia i kulturoznawstwo badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki: zbior artykulow naukowych konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej, 30.03.2017-31.03.2017. pp. 82-83. ISSN 978-83-65608-60-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови на засадах інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки, 4 (82). pp. 20-25. ISSN 2076-6173 [error in script]

[error in script] [error in script] Правове виховання як засіб формування правової культури майбутніх вчителів в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу на прикладі вивчення англійської мови. Порівняльно-педагогічні студії, 4 (26). pp. 56-62. ISSN 2306-5532 [error in script]

[error in script] [error in script] Професійний портфоліо як форма контролю сформованості компетентностей у майбутнього вчителя англійської мови. Порівняльно-педагогічні студії, 3-4 (29-30). pp. 69-75. ISSN 2306-5532 [error in script]

[error in script] [error in script] Проблеми диференційованого підходу при навчанні іноземній мові у немовному вузі. Science, research, development pedagogy: monografia pokonferencyjna, 30.01.2018. pp. 68-72. [error in script]

[error in script] [error in script] Медіаосвітні технології як засіб формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів. Молодь і ринок, 7 (174). pp. 51-56. ISSN 2308-4634 [error in script]

[error in script] [error in script] Категория фрактальности в изучении англоязычных морфологизированных концептов. East West: proceedings of the 9th International conference on European Conference on Languages, Literature and Linguistics. pp. 19-23. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання інноваційних методів управління мовленнєвою діяльністю майбутніх філологів на практичних заняттях з іноземної мови. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. Педагогічні науки. pp. 295-301. [error in script]

[error in script] [error in script] Вплив вікових особливостей на навчання старшокласників читання англійською мовою. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2018 р.: зб. тез. pp. 113-116. [error in script]

[error in script] [error in script] Інтенсивна методика вивчення мов Д. Ю. Петрова. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: On-line збірник матеріалів ІІI Міжнар. наук.-практ.конф., 23-24 верес. 2016 р.. pp. 205-207. [error in script]

[error in script] [error in script] Метод двох поліглотів у вивченні англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: On-line збірник матеріалів ІІI Міжнар. наук.-практ.конф., 23-24 верес. 2016 р.. pp. 207-210. [error in script]

[error in script] [error in script] Методика навчання старшокласників самостійного розширення словникового запасу для реалізації англомовного спілкування. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (40). pp. 421-427. [error in script]

[error in script] [error in script] Самостійна робота старшокласників з вивчення англійської мови. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (8). pp. 151-153. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості підготовки майбутніх викладачів англійської мови до професійної діяльності в полікультурному суспільстві. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (9). pp. 217-221. [error in script]

[error in script] [error in script] Педагогічні інновації в навчальному процесі з англійської мови в основній школі. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). pp. 154-161. [error in script]

[error in script] [error in script] Підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: On-line збірник матеріалів ІІI Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 верес. 2016 р.. pp. 214-216. [error in script]

[error in script] [error in script] Шляхи підвищення мотивації старшокласників до вивчення іноземних мов. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2018 р.: зб. тез. pp. 116-119. [error in script]

[error in script] [error in script] Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 верес. 2018 р.. pp. 322-325. [error in script]

[error in script] [error in script] Сучасні методи навчання лексики аглійської мови. «Children & Schools», 40 (4 (2)). pp. 428-435. [error in script]

[error in script] [error in script] Навчання школярів аудіювання англійською мовою. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 верес. 2018 р.. pp. 325-328. [error in script]

[error in script] [error in script] Досягнення ематичності в англо-українських художніх перекладах. Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки (39). pp. 81-85. ISSN 2309-9771 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання римувань у навчанні іноземних мов у початковій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (64). pp. 61-64. ISSN 1992-5786 [error in script]

[error in script] [error in script] Вербалізація англомовних біоцентричних лексикалізованих концептів афіксального типу. Science and Education a New Dimension. Philology, 2 (34). pp. 47-50. [error in script]

[error in script] [error in script] Шляхи поповнення афіксального контента концептосистеми англійської мови. Нова філологія: зб. наук. пр., 56. pp. 18-24. [error in script]

[error in script] [error in script] Перспективи когнітивного підходу в сучасній лінгвістиці. Wykształcenie i nauka bez granic – 2017: materiały XIII Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji, 10. pp. 15-18. [error in script]

[error in script] [error in script] Використання відеоматеріалів у навчанні іноземної мови. Найновите научни постижения: материали за Х международна научна практична конференция, 20. pp. 10-13. [error in script]

[error in script] [error in script] ІКТ компетентність викладача іноземної мови. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. pp. 225-230. ISSN 978-617-7566-80-8 [error in script]

[error in script] [error in script] Педагогічні умови формування творчої самостійності студентів – майбутніх учителів іноземної мови у початковій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (64). pp. 104-107. ISSN 1992-5786 [error in script]

[error in script] [error in script] Семантична й смислова структура базових англійських дієслів переміщення. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Мелітополь, 27-28 вересня 2018 р.). pp. 40-45. [error in script]

[error in script] [error in script] Колокації як засіб формування лексичної компетентності студентів-філологів. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (48). pp. 45-47. ISSN 2450-8160 [error in script]

[error in script] [error in script] Відображення культурного компоненту в англомовній лексиці. Science, Research, Development, 22. pp. 32-35. ISSN 978-83-66030-15-2 [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості становлення видо-часових форм перфекта в германських мовах. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського, серія «Філологія. Соціальні комунікації», 30 (3). pp. 172-176. ISSN ISSN 2663-6069 (Print) ISSN 2663-6077 (Online) [error in script]

[error in script] [error in script] Концепція підручника з курсу «Основна іноземна мова» як складова формування англомовної комунікативної компетентності студентів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологія, 6 (74). pp. 194-196. ISSN 2519-2558 [error in script]

[error in script] [error in script] Структурно-логічне моделювання термінів на прикладі англійської спелеологічної термінології. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського, серія «Філологія. Соціальні комунікації», 30 (3). pp. 90-95. ISSN 2663-6069 [error in script]

[error in script] [error in script] Мобільні технології у навчанні англійської мови майбутніх програмістів та інженерів-педагогів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). pp. 151-153. ISSN 978-617-7346-69-1 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання нетрадиційних методів у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності учнів середньої школи. Мова. Свідомість. Концепт (9). pp. 227-231. ISSN 978-617-7055-81-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Сутність інтегрованого курсу вивчення англійської мови в старшій школі. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii. pp. 83-85. [error in script]

[error in script] [error in script] Сучасний стан навчання студентів вищої школи англомовного спілкування. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія« Філологія», 6 (74). pp. 179-182. [error in script]

[error in script] [error in script] Розвиток м’яких навичок при навчанні школярів англійської мови. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii. pp. 45-47. [error in script]

[error in script] [error in script] Роль та методичні прийоми роботи з казкою на уроках англійської мови як засіб формування позитивної мотивації навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (65). pp. 136-139. ISSN 1992-5786 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання інформаційних технологій у навчанні іноземної мови. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 1. pp. 121-125. ISSN 978-617-7566-80-8 [error in script]

[error in script] [error in script] Реалізація принципу комунікативної спрямованності на старшому етапі навчання англійської мови. Cучасна філологія: наукові проблеми та їх дослідження: матеріали II Міжвузівської студентської наук.-практ. конф.. pp. 52-56. [error in script]

[error in script] [error in script] Топонимическая лексика и методы её лингвистического изучения. Записки з романо-германської філології, 43 (2). pp. 214-221. ISSN 2307-4604 [error in script]

[error in script] [error in script] Фразеологічні одиниці та їх семантичні особливості в дитячому фольклорному жанрі. Записки з романо-германської філології, 43 (2). pp. 267-275. [error in script]

[error in script] [error in script] Мобільні додатки як інноваційний засіб навчання іноземної мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 92-99. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості англомовного перекладу фразеологічних одиниць в українських політичних текстах. Вісник Запорізького національного університету (філологічні науки) (2). pp. 82-85. [error in script]

[error in script] [error in script] Англомовна інноваційна лексика соціально-побутової сфери та особливості її перекладу українською мовою. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія Філологія, 8 (76). pp. 56-60. ISSN 2519-2558 [error in script]

[error in script] [error in script] Проблемне навчання у процесі формування іншомовної аудитивної компетенції студентів-філологів. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka. pp. 77-80. ISSN 2450-8160 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання інтерактивних методів і прийомів навчання англійської мови у вищій школі. Мова.Свідомість.Концепт: зб. наук. пр. (10). pp. 187-190. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості відтворення англійських юридичних термінів українською мовою. Мова. Свідомість. Концепт (10). pp. 135-139. ISSN 978-617-7055-81-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Історія функціонування абревіації в сучасній англійській мові. Мова. Свідомість. Концепт (10). pp. 34-37. ISSN 978-617-7055-81-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Проблемне навчання дисципліни «Історія мови» як спосіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (53). pp. 135-137. ISSN 2450-8160 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання мобільних додатків для розвитку лексичних навичок іншомовної комунікації. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Бердянськ, 12 травня 2020 р.). pp. 117-121. [error in script]

[error in script] [error in script] Роль та структура самостійної навчальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови. Мова.Свідомість.Концепт: зб. наук. статей (10). pp. 158-162. ISSN ISBN 978-617-7823-15-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Лінгвокогнітивний вимір процесів внутрішньомовного запозичення в сучасній англійській мові. Науковий вісник Чернівецького університету. Германська філологія: зб. наук. праць, 823. pp. 37-44. ISSN ISSN 2518-7090 [error in script]

[error in script] [error in script] Формування інфомедійної грамотності студентів на заняттях із фахових дисциплін. Інфомедійна грамотність - невід'ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. pp. 187-194. ISSN 978-617-7370-26-9 [error in script]

[error in script] [error in script] Структурно-семантична варіативність предметних біблійних фразеологічних одиниць. Актуальні проблеми розвитку природничих та гуманітарних наук: зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених, студентів та аспірантів, 5 груд. 2019 р.. pp. 454-456. [error in script]

[error in script] [error in script] Перспективи лінгвокогнітивних досліджень англомовних концептів як національно маркованих одиниць. Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. пр.. pp. 237-240. ISSN ISBN 978-617-7832-35-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Англо-український переклад слів-підсилювачів. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (9). pp. 170-174. [error in script]

[error in script] [error in script] Вербальні та невербальні засоби вираження інтенсивності: зіставний аспект. Студентські наукові студії: зб. наук. праць студентів, 1. pp. 37-40. [error in script]

[error in script] [error in script] «Перевернуте навчання» як інноваційна технологія викладання іноземних мов у вищій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (72). pp. 100-106. ISSN 1992-5786 [error in script]

[error in script] [error in script] Формування фонетичної компетентності майбутніх перекладачів. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (60). pp. 22-25. ISSN 2450-8160 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з англійської мови у вищій школі. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: зб. наук. пр.. pp. 177-180. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості та труднощі перекладу газетних заголовків. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві. pp. 295-298. [error in script]

[error in script] [error in script] Когнітивні аспекти дослідження розвитку словникового складу сучасної англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції, 25‒26 вересня 2020 р.. pp. 21-23. [error in script]

[error in script] [error in script] Організація самостійної навчальної діяльності студентів з використанням інформаційних технологій на заняттях з англійської мови у вищій школі. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: збірник наукових праць (53). pp. 177-180. [error in script]

[error in script] [error in script] Сучасний стан використання англомовної преси в освітньому процесі з англійської мови в старшій школі. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції (Мелітополь, 25–26 вересня 2020 р.).. pp. 156-160. [error in script]

[error in script] [error in script] Підготовка старшокласників до виконання завдань ЗНО з читання англійською мовою. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції (Мелітополь, 25–26 вересня 2020 р.). pp. 160-164. [error in script]

[error in script] [error in script] Розвиток лексичного складу сучасної англійської мови у афіксальному форматі (лінгвокогнітивний аспект). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Філологічна", 10 (78). pp. 207-210. ISSN 2519-2558 [error in script]

[error in script] [error in script] Використання особистісно-орієнтованих педагогічних технологій у навчанні англійської мови у вищій школі. V Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи». pp. 67-73. [error in script]

[error in script] [error in script] Відображення процесу лакунарності в методиці навчання іноземної мови і перекладу. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (11). pp. 180-183. [error in script]

[error in script] [error in script] Переклад колокацій як невід’ємний компонент підготовки студентів-філологів. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (11). pp. 159-164. [error in script]

[error in script] [error in script] Організація самостійної роботи студентів при дистанційному навчанні іноземної мови. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (65). pp. 32-33. ISSN 2450-8160 [error in script]

[error in script] [error in script] Навчання діалогічного мовлення студентів з використанням кооперативних стратегій. Проблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 20 травня 2021 р.. pp. 155-159. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості граматичних структур англомовних наукових текстів та способи їх перекладу. Trends in science and practice of today: Abstracts of XXVIII International Scientific and Practical Conference. pp. 360-366. [error in script]

[error in script] [error in script] Граматичні труднощі при перекладі науково-технічних текстів. Філологічні трактати, 6 (1). pp. 85-90. [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам фахових медичних коледжів. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (11). pp. 199-202. [error in script]

[error in script] [error in script] Модальне слово як особлива частина мови. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (11). pp. 32-35. [error in script]

[error in script] [error in script] Принципи навчання учнів старшої школи англомовного писемного мовлення. Проблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 20 травня 2021 р.. pp. 147-150. [error in script]

[error in script] [error in script] Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови в педагогічному ВИШі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (11). pp. 184-188. ISSN 978-617-7055-81-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Основні підходи до вивчення концепту. КАРАЗІНСЬКІ ЧИТАННЯ: ЛЮДИНА. МОВА. КОМУНІКАЦІЯ: збірник тез. ISSN 000-000-000-000-0 [error in script]

[error in script] [error in script] Лінгвістичні засади формування неологізмів у кіберспортивній лексиці. Нова філологія: збірник наукових праць., 1 (80). pp. 43-47. ISSN 2414-1135 [error in script]

[error in script] [error in script] Роль електронних освітніх засобів у формуванні англомовної комунікативної компетентності. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Мелітополь, 25–26 вересня 2020 р.). pp. 114-117. [error in script]

[error in script] [error in script] Мобільні додатки як інноваційний засіб навчання іноземної мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 92-99. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Етимологія англійських географічних термінів англо-саксонського походження та їх структурні характеристики. Сучасна філологія: наукові проблеми та їх дослідження: матеріали ІІІ Всеукр. студентської наук.-практ. конф. (Мелітополь, 29 квітня 2021 р.).. pp. 119-121. [error in script]

[error in script] [error in script] Вживання ядерних регресивних словосполучень як лаконічного засобу передачі інформації. Сучасна філологія: наукові проблеми та їх дослідження: матеріали ІІІ Всеукр. студентської наук.-практ. конф. (Мелітополь, 29 квітня 2021 р.). pp. 93-97. [error in script]

[error in script] [error in script] Скорочення в сучасній англійській мові як словотворчий процес. Сучасна філологія: наукові проблеми та їх дослідження: матеріали ІІІ Всеукр. студентської наук.-практ. конф. (Мелітополь, 29 квітня 2021 р.). pp. 64-67. [error in script]

[error in script] [error in script] Технології формування міжкультурної компетентності здобувачів вищої освіти на заняттях з англійської мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (26)). pp. 168-173. [error in script]

[error in script] [error in script] Діалогічний метод у пізнанні, спілкуванні та навчанні. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (25)). pp. 21-25. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Особливості навчання англійської мови старшокласників з особливими освітніми потребами. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (22). pp. 87-94. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Технологія проблемного навчання у викладанні іноземної мови. Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. pp. 183-186. ISSN ISBN 978-617-8071-10-3 [error in script]

[error in script] [error in script] Інтерактивні методи при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах. Сучасна освіта-доступність, якість, визнання: матеріали XIII Міжнар. наук.-методична конф.. pp. 176-178. [error in script]

[error in script] [error in script] Мотивація як провідний детермінант успішного навчання англійської мови студентів вищих навчальних закладів. Еврика, 1 (9). pp. 45-48. [error in script]

[error in script] [error in script] Роль іншомовного дискурсу у формуванні професійних навичок майбутнього філолога. Література, психологія, педагогіка у ракурсах взаємодії: матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 367-372. [error in script]

[error in script] [error in script] Міжкультурна компетентність у складі цілей сучасної іншомовної освіти. Європейські практики міжкультурного діалогу в освіті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 269-273. [error in script]

[error in script] [error in script] Розмежування частин мови. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (12). pp. 50-54. [error in script]

[error in script] [error in script] Інформаційні технології як складова професійно орієтованої методики навчання іноземних мов. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (12). pp. 138-141. [error in script]

[error in script] [error in script] Словотворчі параметри англомовної фізико-географічної лексики. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, 33 (2). pp. 82-86. ISSN 2710-4656 [error in script]

[error in script] [error in script] Мова та література в діалозі культур: міжкультурна комунікація в умовах глобалізації. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали VIІ міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя – Мелітополь, 12–13 травня 2023 р.). pp. 264-270. [error in script]

[error in script] [error in script] Сучасні тенденції у формуванні іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці: матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції. pp. 49-50. [error in script]

[error in script] [error in script] Вплив мультилінгвізму на підготовку сучасного вчителя англійської мови в Україні. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 4 (56). pp. 67-71. ISSN 2308-4855 [error in script]

[error in script] [error in script] Мультилінгвальні практики у вивченні іноземних мов. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції, Запоріжжя – Мелітополь, 13–14 жовтня 2022 р.. pp. 147-151. [error in script]

[error in script] [error in script] Мультилінгвальна освіта та європейські цінності у підготовці вчителя іноземних мов. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів VІ міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Вінниця, 6-7 липня 2022 р. (11). pp. 365-368. [error in script]

[error in script] [error in script] Формування толерантності здобувачів початкової освіти в процесі вивчення іноземної мови. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності, 29-30 вересня 2022 р.: збірник матеріалів V міжнародної науково-практичної конференції. pp. 230-233. [error in script]

[error in script] [error in script] Розвиток міжкультурної комунікаційної компетентності під час викладання англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя – Мелітополь, 13–14 жовтня 2022 р.). pp. 292-296. [error in script]

[error in script] [error in script] Application of ICT tools in teaching American English for computer science students in the context of global challenges. Journal of Physics: Conference Series, 1840 (012048). pp. 1-12. [error in script]

[error in script] [error in script] Assessment techniques in English language teaching in the system of higher education. Science and practice of today: abstracts of IX international scientific and practical conference. pp. 440-442. ISSN 978-1-63649-920-8 [error in script]

[error in script] [error in script] British National Corpus in English language teaching of university students. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 20 (6). pp. 174-193. [error in script]

[error in script] [error in script] Building up the European common values in professional training of future foreign language teachers. Порівняльно-педагогічні студії (1 (43)). pp. 5-12. [error in script]

[error in script] [error in script] Сучасна методика викладання англійської мови за допомогою «Callan Method». Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: On-line збірник матеріалів ІІI Міжнар. наук.-практ. конф, 23-24 верес. 2016 р.. pp. 202-205. [error in script]

[error in script] [error in script] Communicative aspect of the use of nonverbal components in english discourse. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (26). pp. 113-120. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Development of future foreign language teachers' information and media skills. Media and digital literacy in language Education: 6th International symposium. pp. 97-102. ISSN 978-9975-3490-0-0 [error in script]

[error in script] [error in script] Development of future foreign language teachers’ information literacy and digital skills in Ukrainian context. E3S Web of Conferences, 166. ISSN 2267-1242 [error in script]

[error in script] [error in script] Digital and ICT literacy skills as one of the key competences of future foreign language teachers. AET 2020: Symposium on Advances in Educational Technology, November 12-13, 2020, Kyiv, Ukraine (2). pp. 253-263. ISSN 978-989-758-558-6 [error in script]

[error in script] [error in script] Emotive function of the interrogative sentences in direct character’s speech (based on the novel by D. Steel “Message from Nam”). Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2 (40). pp. 84-90. ISSN ISSN 2308-4855 [error in script]

[error in script] [error in script] English Religious Slang: in Search of linguistic Identity. European Journal of Science and Theology, 1 (5). pp. 49-66. [error in script]

[error in script] [error in script] English affixal innovations: creating and functioning in the context of globalization. European Journal of Literature and Linguistics, 1. pp. 9-15. [error in script]

[error in script] [error in script] Expressive reading in the training of would-be teachers of foreign languages. SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT. PEDAGOGY: zbiór artykułów naukowych recenzowanych, 14. pp. 41-43. [error in script]

[error in script] [error in script] Future English Language Teachers' Life Skills Development in Methodology Course. Studies in Comparative Education: Biannual scientific journal in Education (1). pp. 98-104. [error in script]

[error in script] [error in script] Хмарний сервіс GOOGLE FOR EDUCATION у практиці змішаного навчання іноземних мов у вищій школі. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 3 (39). pp. 175-182. ISSN ISSN 2308-4855 [error in script]

[error in script] [error in script] Group work as an essential part of learning foreign language. Филология, социология и культурология. Приоритные направления науки: сб. науч. стат., 2. pp. 103-105. ISSN 978-83-65207-51-7 [error in script]

[error in script] [error in script] Innovative Technologies in The Formation of Future English Teachers’ Intercultural Communicative Competence. Science and Education (6). pp. 44-50. [error in script]

[error in script] [error in script] Innovative technologies in the formation of future english teachers’ intercultural communicative competence. Science and Education (6). 44 -50. ISSN 2311-8466 [error in script]

[error in script] [error in script] Interference and transfer on the phonological level in Teaching English as a Foreign Language to Ukrainian students. British Journal of Science, Education and Culture, 1 (1 (5)). pp. 385-388. ISSN 0007-1657 [error in script]

[error in script] [error in script] Internet communication genres. Мова. Свідомість. Концепт (10). pp. 58-61. ISSN 978-617-7823-15-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Learning writing by means of information technologies. Science, research, development: monografia pokonferencyjna. pp. 18-20. [error in script]

[error in script] [error in script] Вербалізація лінгво-ментальних інновацій, утворених за участю морфологізованого концепта MICRO–. Nauka i inowacja - 2015: materiały XI Międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji, 8. pp. 6-8. [error in script]

[error in script] [error in script] Main tendencies of the development of the pre-service language teacher education in Ukraine. World of Science, 1 (29). pp. 7-10. [error in script]

[error in script] [error in script] Mastering lexical material at foreign language lessons. Science, research, development. # 13: monografia pokonferencyjna, 2 (13). pp. 17-19. [error in script]

[error in script] [error in script] Mastering lexical material at foreign language lessons. Science, Research, Development. Pedagogy: monografia pokonferencyjna, 2. pp. 17-19. [error in script]

[error in script] [error in script] Methodological algorithm for interpreting intertextuality within the orthodox sermon (case study of the english orthodox sermon fragment). Revista Amazonia Investiga, 10 (43). pp. 123-132. ISSN 2322- 6307 [error in script]

[error in script] [error in script] Methodological guidelines of dialogization of cultural and educational practices. Fudan journal of the humanities and social sciences. pp. 5-19. ISSN FDHS-D-19-00094 [error in script]

[error in script] [error in script] Містичне у сприйнятті героїв роману Ренсома Ріґґза “Miss Pereggrine’s Home for Peculiar Children”. Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 28-29 берез. 2019 р.. pp. 130-135. [error in script]

[error in script] [error in script] Mobile Learning in Developing Phonetic Competence of Future Interpreters. Advanced Education (14). pp. 66-74. ISSN 2410-8286 (Online), ISSN 2409-3351 (Print) [error in script]

[error in script] [error in script] Modern Trends in Intercultural Education. Children and Schools, 40 (4 (2)). pp. 411-417. ISSN ISSN 1532-8759 [error in script]

[error in script] [error in script] Modes of Learning and Teaching in Methodology Session. Inspiring Professional Excellence in Teaching Languages: IV International spring symposium proceedings. pp. 99-106. [error in script]

[error in script] [error in script] On importance of listening activities at English lessons. SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT. PEDAGOGY, 10. pp. 114-116. [error in script]

[error in script] [error in script] Peculiarities of English Language Training for Electrical Engineering Students at Ukrainian Universities. Proceedings of the International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (Kremenchuk Mykhailo Ostrohradskyi National University, Ukraine 23 – 25 September, 2019). pp. 394-397. [error in script]

[error in script] [error in script] Phonetic competence of future interpreters: features of formatio. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2 (21)). pp. 110-115. [error in script]

[error in script] [error in script] Phonetic competence of future interpreters: features of formation. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 1 (20). pp. 151-156. [error in script]

[error in script] [error in script] Phraseological units as reflection of English culture code. Science, research, development. Philology, sociology and culturology (33). pp. 25-28. [error in script]

[error in script] [error in script] Діахронічна періодизація творчості гурту «Pink Floyd». Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Філологічні науки (літературознавство) (17). pp. 33-37. [error in script]

[error in script] [error in script] Метафоричність образів в ліриці гурту «Pink floyd» періоду екзистенціальних шукань. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (7). pp. 170-172. [error in script]

[error in script] [error in script] Play-based methods in teaching English grammar. Global changes in Ukraine-global changes in english teaching in Ukraine, march 24-25, 2016. pp. 33-34. [error in script]

[error in script] [error in script] Problems of professionally oriented english language teaching. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (11). pp. 177-179. [error in script]

[error in script] [error in script] Somatisms in phraseological units of english and ukrainian languages. Current Issues, achievements and prospects of Science and education: the XII International Science Conference. pp. 194-197. ISSN 978-9-40361-483-0 [error in script]

[error in script] [error in script] Гипонимические связи термина Speleology в английской спелеологической терминологии. Areas of scientific thought: materials of the XII International scientific and practical conference (10). pp. 55-59. [error in script]

[error in script] [error in script] Step by step of teacher actions in the formation of grammatical skills. Thinking globally,teaching locally: book of Papers of the 2019 National TESOL-Ukraine Convention, april 9-10, 2019. pp. 30-32. [error in script]

[error in script] [error in script] Teaching Pronunciation in Current TEFL Practice. Science and Education in the Modern World: proceedings of the 4 International Sciences Congress, 5-7 January 2015, 2. pp. 204-209. [error in script]

[error in script] [error in script] Предметні та соціальні ознаки концепту «Стіна» в музичному альбомі «The Wall» групи «Pink Floyd». Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. пр.. pp. 133-137. [error in script]

[error in script] [error in script] Психічні ознаки концепту «Стіна» в музичному альбомі “The Wall” групи “Pink Floyd”. Мова і література в полікультурному дискурсі: електронний збірник. [error in script]

[error in script] [error in script] Еволюція концепту epidemic в історичному розвитку суспільства. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (11). pp. 81-85. [error in script]

[error in script] [error in script] Взаємозв’язок концептів epidemic, pandemic та coronavirus у сучасних реаліях. Philological sciences, 1. pp. 188-192. [error in script]

[error in script] [error in script] The formation of linguistic competence of university students. Theoretical and science bases of actual tasks. pp. 317-321. [error in script]

[error in script] [error in script] The formation of students' foreign language grammatical competence. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (26)). pp. 121-128. ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] The historical background of the King James Bible version and its role in the development of the English language. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (9). pp. 162-166. [error in script]

[error in script] [error in script] The importance of reflective learning in teaching foreign language. Thinking globally - teaching locally: book of papers of the 2019 National TESOL-Ukraine convention. pp. 53-55. [error in script]

[error in script] [error in script] The realization of multicultural education at the English lessons. Global changes in Ukraine-global changes in english teaching in Ukraine. pp. 77-78. [error in script]

[error in script] [error in script] Розвиток м'яких навичок (soft skills) при підготовці майбутніх перекладачів. Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці: збірник матеріалів ІІІ Міжнародна науково-практична конференція. pp. 110-115. [error in script]

[error in script] [error in script] The use of new technologies in the process of new philological faculty foreign language teaching. World science, 3 (11). pp. 11-12. ISSN 2413-1032 [error in script]

[error in script] [error in script] The ways of neologisms creation in modern English. Pathways to Success for Contemporary Teachers and Their Learners: book of convention papers. pp. 71-73. [error in script]

[error in script] [error in script] The ways of overcoming misunderstanding cross-cultural communication. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (21). pp. 40-44. ISSN ISSN 2219-5203 [error in script]

[error in script] [error in script] Об’єктивація концепту woman в англомовній лінгвокультурі та його збереження при перекладі на німецьку мову. International scientific discussion: problems, tasks and prospects (63). pp. 138-148. ISSN ISSN 2709-4685 [error in script]

Book Section

[error in script] [error in script] Передмова. In: [error in script] Лінґвокраїнознавство. Велика Британія. [error in script], pp. 1-8. [error in script]

[error in script] [error in script] History and culture of Еnglish-speaking countries. Unit 1. English as a language of intercultural communication. In: [error in script] UNSPECIFIED [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Part 1. Morphology. In: [error in script] Теоретичний курс основної іноземної мови (граматика): навчальний посібник для студентів філологічного факультету. [error in script], МДПУ імені Богдана Хмельницького, pp. 1-29. ISBN ISBN 978-966-2489-81-1 [error in script]

Monograph

[error in script] [error in script] Концепты и контрасты: монография. Концепт-топоним и реализация его этнокультурной составляющей в англоязычной лексикографии. Other. [error in script], Одесса. [error in script]

[error in script] [error in script] Новий формат теоретичної та методичної підготовки майбутніх перекладачів і учителів англійської мови до професійної діяльності у полікультурному суспільстві: колективна монографія. Other. [error in script], Мелітополь. [error in script]

[error in script] [error in script] Новий формат теоретичної та методичної підготовки майбутніх перекладачів і учителів англійської мови до професійної діяльності у полікультурному суспільстві. Сучасні методи навчання лексики англійської мови. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Підготовка майбутніх фахівців-філологів до використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності. Project Report. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Підготовка майбутніх фахівців-філологів до використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Нові перспективи в англійській філології та навчання англійській мові. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Нові перспективи в англійській філології та навчання англійській мові. 1.5. Pedagogy of Partnership in English Language Teaching as a Key Component of a New Ukrainian School. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Підвищення якості вищої педагогічної іншомовної освіти як результат рефлексії в освітньому процесі. 2.5. Підготовка магістрантів педагогічних спеціальностей до роботи з англомовною науковою статтею. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Нові перспективи в англійській філології та навчання англійській мові. 2.6. Functional Styles of Modern Language and Features of Interpretation of the English Newspaper Style. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Innovative scientific researches: european development trends and regional aspect. Theoretical and practical principles of the use of fairy tale at english lessons in a primary school. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] New Perspectives in English Philology and Teaching English = Нові перспективи в англійській філології та у навчанні англійської мови. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] New Perspectives in English Philology and Teaching English. 3.3. Main Heroine Image Phenomenon in the Novel of T. Hardy “Tess of the D'Urbervilles”. Other. [error in script], Мелитополь. [error in script]

[error in script] [error in script] Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Використання WEB-технологій у навчанні англійської мови. Other. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві. The concept of intercultural competence in modern science. Other. [error in script], Мелітополь. [error in script]

Conference or Workshop Item

[error in script] [error in script] Професійна підготовка учителя іноземних мов у контексті ідеї Нової української школи. In: Всеукраїнська наукова конференція «Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі", 25 листопада 2020 року, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. [error in script]

[error in script] [error in script] Своєрідність конверсії в поетиці роману «Мартін іден». In: V Міжнародна науково-практична конференція. [error in script]

Book

[error in script] [error in script] Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Практика перекладу з англійської мови: навчальний посібник для студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Лексико-граматичні прийоми перекладу від теорії до практики: навчальний посібник для студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів. [error in script], Мелітополь. [error in script]

[error in script] [error in script] Проблеми розвитку, функціонування та методів викладання мов у полікультурному просторі. [error in script], Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. [error in script]

[error in script] [error in script] Література англомовних країн: навчальний посібник для студентів денної та заочної форм навчання. DEMO . [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Теоретична фонетика англійської мови: навчальний посібник. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] English for Undergraduates (4th year): підручник. DEMO . [error in script]. ISBN 978-617-7566-88-4 [error in script]

[error in script] [error in script] Аnаlytісаl rеаdіng оf еnglіsh fісtіоn: trаіnіng mаnuаl. [error in script]. [error in script]

Teaching Resource

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації до оформлення курсових і дипломних робіт з теоретичних курсів та методики вивчення англійської мови для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів з курсу "Міжкультурна комунікація". [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні вказівки до курсу "Історія основної іноземної мови". [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів немовних спеціальностей денної та заочної форми навчання третя частина початкового етапу курсу англійської мови для початківців. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації з домашнього читання для студентів філологічних та перекладацьких спеціальностей. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Практикум з навчання техніки читання англійською мовою для починаючих (для практичних занять та самостійної роботи). [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку англомовного спілкування. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методика викладання іноземної мови і світової літератури у вищих навчальних закладах: курс лекцій. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Порівняльна типологія англійської та української мов. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Практичний курс іноземної мови" для студентів напряму підготовки "Географія". [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації для самостійної робот з курсу «Основи наукових досліджень» для студентів І курсу філологічного факультету спеціальностей «014.021 Середня освіта (Англійська мова і література)» та «035.041 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» [Вступ]. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні розробки до домашнього читання за окремими творами Роальда Дала (Частина 1). [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні розробки до практичних занять з основної іноземної мови для студентів 1-3 курсу. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні розробки до домашнього читання за окремими творами Aгати Крісті (Частина 1). [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації «Basic notions of Modern English Lexicology» з теоретичного курсу лексикології англійської мови. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації «English Vocabulary as a System» з теоретичного курсу лексикології англійської мови. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації з домашнього читання “Erskine caldwell. Short stories”. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Мовленнєвий практикум для проведення самостійної роботи з практики усного та писемного мовлення для студентів I курсу денної форми навчання спеціальності Географія. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації з практичного курсу англійської мови для самостійної роботи студентів I-II курсів немовних спеціальностей. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації «Modern English Lexicology in Terms» з теоретичного курсу лексикології англійської мови. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Practice Makes Perfect (or Speech Without a Hitch): A Tutorial on Practical Course of English Phonetics = Практика – шлях до успіху: навчальний посібник з курсу “Практична фонетика англійської мови”. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Short films in foreign language teaching: методичні рекомендації щодо використання короткометражних фільмів у навчанні іноземних мов. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації до вивчення курсу “Основна іноземна мова” у V семестрі. [Teaching Resource] [error in script]

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації «Word-formation in Modern English» з теоретичного курсу лексикології англійської мови. [Teaching Resource] [error in script]

Other

[error in script] [error in script] Методичні рекомендації для самостійної роботи з дисципліни ділова англійська мова для студентів немовних спеціальностей. [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 102852 Стаття "Свій/чужий хронотоп у романі Дот Гатчисон "Сад метеликів". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №70089 "Навчальний посібник "Міжкультурна комунікація". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №84623 "Стаття "The use of the narratives in teaching English". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №85327 "Колективна монографія «Підготовка майбутніх фахівців-філологів до використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності». [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про авторське право на твір №85703 "Навчальний посібник "Practice makes perfect or speech without a hitch. A practical course of phonetics". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторсткого права на твір №96165 "Наукова стаття "Впровадження методик викладання і розвиток навичок інфомедійної грамотності у підготовці майбутніх педагогічних працівників". [error in script]. [error in script]

[error in script] [error in script] Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98578 "Методичні рекомендації з домашнього читання "Erskine Caldwell. Short Stories". [error in script]. [error in script]

This list was generated on Fri Jan 24 23:14:00 2025 EET.