Підварко , Т. О. (2012) Проблеми формування рефлексивно-креативного компонента музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (8). с. 110-116.
Text
Підварко Т.О. Проблеми формування.pdf Скачати (892kB) |
Резюме
Проблеми формування рефлексивно-креативного компонента музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики. Важливе місце у формуванні музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики займає творча діяльність студенів, як форма музично-виконавської діяльності. В статті розглядається рефлексивно-креативный компонент музично-виконавської компетенції, який містить у собі як системно-аналітичну діяльність, так і творчу, виступає джерелом нових знань і умінь, виконує регулятивну функцію.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 18 Груд 2016 12:21 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 09:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1110 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |