Проблеми формування рефлексивно-креативного компонента музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики

Підварко , Т. О. (2012) Проблеми формування рефлексивно-креативного компонента музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (8). pp. 110-116.

[thumbnail of Підварко Т.О. Проблеми формування.pdf] Text
Підварко Т.О. Проблеми формування.pdf

Download (892kB)

Abstract

Проблеми формування рефлексивно-креативного компонента музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики. Важливе місце у формуванні музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики займає творча діяльність студенів, як форма музично-виконавської діяльності. В статті розглядається рефлексивно-креативный компонент музично-виконавської компетенції, який містить у собі як системно-аналітичну діяльність, так і творчу, виступає джерелом нових знань і умінь, виконує регулятивну функцію.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 18 Dec 2016 12:21
Last Modified: 05 Oct 2020 09:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1110

Actions (login required)

View Item
View Item