МДПУ репозиторій

Проблеми формування рефлексивно-креативного компонента музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики

Підварко , Т. О. (2012) Проблеми формування рефлексивно-креативного компонента музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (8). с. 110-116.

[img] Text
Підварко Т.О. Проблеми формування.pdf

Скачати (892kB)

Резюме

Проблеми формування рефлексивно-креативного компонента музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики. Важливе місце у формуванні музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музики займає творча діяльність студенів, як форма музично-виконавської діяльності. В статті розглядається рефлексивно-креативный компонент музично-виконавської компетенції, який містить у собі як системно-аналітичну діяльність, так і творчу, виступає джерелом нових знань і умінь, виконує регулятивну функцію.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 18 Груд 2016 12:21
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1110

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу